7 būtiski ieguvumi tavam uzņēmumam, izmantojot SyncMe platformu 

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību mērķauditorijas vidū?

To iespējams panākt, parūpējoties par precīzu un konsekventu uzņēmuma informāciju digitālajā vidē un nodrošinot regulāru komunikāciju ar potenciālajiem un esošajiem klientiem. Tiesa, tam visam nepieciešams zināms laiks, īpaši, ja tavam uzņēmumam ir biznesa profili vairākos kanālos. Tomēr tu vari ievērojami ietaupīt kā savu laiku, tā resursus – pievienojies SyncMe platformai, ērti pārvaldi svarīgāko informāciju par savu uzņēmumu tiešsaistē vienuviet un palīdzi klientiem atrast tavu uzņēmumu vieglāk un ātrāk! Lasi blogu un uzzini, kādi būs tavi ieguvumi, izmantojot SyncMe!

Konsekventa uzņēmuma informācija visos kanālos 

Izmantojot SyncMe platformu, par tavu uzņēmumu ir iespējams publicēt konsekventu un precīzu informāciju, piemēram, kontaktus, adresi, darba laiku, biznesa aprakstu, produktu un pakalpojumu sarakstu un citus svarīgus pamatdatus, vairāk nekā 20 populārākajos kanālos, ko ikdienā izmanto tavi esošie un topošie klienti un arī biznesa partneri, – gan sociālajos tīklos, tādos kā Facebook, Instagram un citos, gan navigācijas lietotnēs, piemēram, Google Maps, Waze, Apple Maps, TomTom, gan arīdzan citās iecienītās platformās – TripAdvisor, Bing, Snapchat, Trustpilot, Siri, Booking.com. 

Kāpēc ir tik svarīgi, lai visur biznesa informācija būtu konsekventa? Jo tādējādi meklētājprogrammas labāk atpazīs tavu uzņēmumu, proti, atrodot uzņēmuma datus dažādos kanālos, meklētāji nolasīs to kā vienu, nevis dažādus uzņēmumus, tādējādi ļaujot tev pakāpties uz augstākām pozīcijām meklēšanas rezultātos, kas tiek atrādīti taviem esošajiem un potenciālajiem klientiem.  

SyncMe risinājums ir ērts arī tad, ja nepieciešams aktualizēt vai papildināt biznesa informāciju, – ja tavam uzņēmumam mainās tālrunis, e-pasts, adrese, darba laiks vai tamlīdzīgi, publicēt izmaiņas vari centralizēti, no SyncMe platformas, un jaunie dati tiks sinhronizēti visos biznesa profilos. 

Ievērojami augstāka atrodamība 

Lai gan liela daļa cilvēku, meklējot informāciju par produktiem un pakalpojumiem, izmanto meklētājprogrammas, ievērojams skaits potenciālo klientu sev vajadzīgo meklē iecienītajās aplikācijās. SyncMe aptver virkni populārāko lietotņu, sākot no sociālajiem medijiem Instagram, LinkedIn, Facebook, Snapchat, līdz pat ceļojumu platformām, tādām kā Booking.com, Trivago, Tripadvisor, AroundMe, WhereTo. Tāpat arī uzņēmuma informācija tādās populārās navigācijas lietotnēs kā Waze, AppleMaps, Google Maps, TomTom, Navmii, HERE, MapQuest palīdzēs potenciālajiem klientiem atrast īsāko ceļu līdz tavam uzņēmumam īstajā vietā un laikā.  

Jo vairākās vietnēs, lietotnēs un platformās būs atrodami tava uzņēmuma dati, jo labāk būsi redzams meklētājprogrammās – attiecīgi arī pieaugs tavas iespējas kļūt pamanāmam plašākai auditorijai, kam ir aktuāli tava uzņēmuma produkti un / vai pakalpojumi. 

Ērta atsauksmju pārvaldība 

Vairums potenciālo klientu pirms lēmuma pieņemšanas par to, vai iegādāties kādu produktu vai pakalpojumu, ielūkojas atsauksmēs, kas sniegtas par uzņēmumu. Tieši tāpēc ir svarīgi sekot līdzi tam, ko par tavu uzņēmumu publicē lietotāji, un pozitīvu viedokļu gadījumā pateikt paldies, savukārt negatīvu atsauksmju gadījumā – korekti atspēkot šo viedokli, ja tas nav patiess, vai sniegt profesionālu risinājumu, lai neapmierinātā klienta pieredzi vērstu par labu. Tas ir svarīgi ne tikai uzņēmuma reputācijai, bet arī tā atrodamībai internetā, ko ir apstiprinājis arī meklētājprogrammu gigants Google, paužot, ka kvalitatīvas klientu atsauksmes ievērojami uzlabo uzņēmuma redzamību šajā meklētājprogrammā.  

Tomēr vietņu, kur var publicēt atsauksmes, ir daudz, un saprotams, ka izsekot līdzi tām visām un arī atbildēt uz tām – tā nav racionāla laika izmantošana. Tāpēc arī ar šo uzdevumu var efektīvi tikt galā, izmantojot SyncMe platformas sniegtās iespējas. SyncMe piedāvā vērtīgu funkciju centralizēti gan izlasīt, gan atbildēt uz klientu atsauksmēm un jautājumiem populārākajos kanālos, gan arīdzan aicināt klientus izteikt savus vērtējumus pieredzes uzlabošanas nolūkos. Tā ir ērta opcija, kā uzturēt regulāru komunikāciju ar klientiem, kas, savukārt, palīdzēs tev veicināt pārdošanu.  

Vēlamies pievērst tavu uzmanību arī jaunumam – SyncMe tagad ir iespēja vēl efektīvāk un ātrāk atbildēt uz atsauksmēm, pateicoties platformā integrētam mākslīgā intelekta (MI) rīkam. Aplūko infografiku, un uzzini par tā priekšrocībām, kā arī to, kā šo MI rīku izmantot! 

Efektīvāka komunikācija ar klientiem 

Ar SyncMe palīdzību iespējams ne tikai pievienot un atjaunināt uzņēmuma informāciju biznesa profilos, bet arī veidot postus sociālajos tīklos – informēt klientus par aktualitātēm un izdevīgiem piedāvājumiem, iepazīstināt ar uzņēmuma ikdienu, dalīties ar kurioziem un citiem ar uzņēmumu un tā darbības nozari saistītiem faktiem, publicēt uzrunājošus fotoattēlus un video. Tas viss veicinās mērķauditorijas interesi un nāks par labu uzņēmuma atpazīstamībai, kā arī nodrošinās regulāru komunikāciju ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.  

Veidojot ierakstus SyncMe kontā, tos nekavējoties iespējams publicēt vienlaikus vairākos sasaistītajos uzņēmuma profilos. Tāpat SyncMe iespējams veidot dažādas ziņas katram uzņēmuma profilam, kā arī ieplānot ziņas uz priekšu, kas ļaus tev netraucēti fokusēties uz citiem svarīgiem darba uzdevumiem.
 

Laika un finanšu ietaupījums 

Viss iepriekš minētais – gan biznesa profilu aizpildīšana, gan atsauksmju pārvaldība, gan ieraksti  sociālajos tīklos – nodrošina būtisku laika un finanšu resursu ietaupījumu, kas jebkurā biznesā ir zelta vērtē. Kopš uzņēmumiem pieejams SyncMe, virkni uzdevumu, ko kādreiz varēja paveikt tikai atsevišķi katrā kanālā, var ērti izpildīt vienā platformā, turklāt tam nav obligāti nepieciešams algot atsevišķu darbinieku. Veltot vien pāris stundas savu biznesa profilu pārvaldībai SyncMe platformā šodien, tu vari iegūt vairākas dienas, pat mēnešus, ko veltīt citām biznesa aktivitātēm, – jā, tieši tik daudz tava laika var aizņemt uzņēmuma informācijas pārvaldīšana tiešsaistē, ja strādāsi ar katru kanālu atsevišķi. 

Datos balstīts mārketings  

SyncMe platformā iespējams aplūkot detalizētu statistiku par uzņēmuma biznesa profiliem, kas ļauj izdarīt datos balstītus secinājumus un attiecīgi pielāgot mārketinga kampaņas veiksmīgākam rezultātam. Platformas analītikas sadaļā iespējams uzzināt, piemēram: 

  • cik reizes noteiktā laika posmā uzņēmuma ieraksts parādīts Google Search un Maps; 
  • cik reizes lietotāji veikuši darbības tava uzņēmuma profilā, piemēram, klikšķinājuši uz saitēm, tostarp rīcības aicinājuma pogām (“Zvanīt”, “Norādes”, “Mājaslapa” un citām); 
  • cik bieži profils parādījies meklēšanas rezultātos dažādās ierīcēs; 
  • cik liels bijis profilu apmeklējums noteiktā laika posmā; 
  • cik bieži uzņēmuma ieraksts parādījies meklēšanas rezultātos Google, Bing, Facebook; 
  • pēc kādiem atslēgvārdiem tavs uzņēmums tika atrasts; 
  • kāds ir uzņēmuma kopējais atsauksmju skaits un vidējais vērtējums  
  • un citus statistikas datus. 

Tāpat platformā iespējams veidot arī savus statistikas pārskatus, ietverot dažādus sev interesējošos rādītājus, izvēloties laika periodu, dažādus filtrus un sev vēlamo statistikas atainojumu, kā arī lejupielādējot pārskatus CSV vai Excel formātā. Ja kļūsi par SyncMe PARTNER klientu, ar platformas palīdzību varēsi analizēt arī savus konkurentus. 

Patīkams bonuss – vienkāršotā jeb vienas lapas mājaslapa 

Kļūstot par SyncMe PARTNER klientu, tev būs pieejama vērtīga papildu opcija – izveidot vizuāli pievilcīgu un pārskatāmu viena atvēruma mājaslapu. Ko tas nozīmē? Vēl plašākas iespējas sasniegt un uzrunāt klientus interneta vidē!  

SyncMe vienkāršotā mājaslapa ir lielisks risinājums, ja tavam uzņēmumam vēl nav savas mājaslapas, ļaujot tev krietni ietaupīt, nezaudējot efektivitātes ziņā. Proti, izveidojot vienkāršoto mājaslapu, saņemsi lielu daļu priekšrocību, ko dāvā vairāku sadaļu mājaslapas. Vienas lapas mājaslapas ietver SyncMe pieejamo uzņēmuma informāciju, taču profesionāli noformētā un vizuāli uzrunājošā veidā. Tās JAU ir SEO optimizētas, tātad – pielāgotas labākai atrodamībai Google, un ir ļoti ērti pārskatāmas, palīdzot ātri sameklēt klientiem nepieciešamo informāciju. 

SyncMe vienkāršotā mājaslapa ir vērtīga arī tad, ja tavam uzņēmumam jau ir sava vietne. Tādā gadījumā tā kalpos kā jaudīgs papildspēks, kas tandēmā ar esošo mājaslapu stiprinās tava uzņēmuma konkurētspēju interneta vidē. 

SyncMe risinājumi var krietni atvieglot un optimizēt tava uzņēmuma ikdienu, ļaujot dažādus ar uzņēmuma atpazīstamības veicināšanu saistītus uzdevumus padarīt ātrāk un ērtāk, centralizēti no vienas platformas.  

Sazinies ar SyncMe speciālistiem un uzzini vairāk, kā SyncMe var palīdzēt tieši tavam uzņēmumam!   

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.