SyncMe atbalsta centrs

Šeit atradīsiet atbildes uz jautājumiem, kas var rasties, lietojot SyncMe.

Ja atbildi tomēr neizdodas atrast, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu!

Mums neizdevās atrast Jūsu adresi un atzīmēt atrašanās vietu kartē.

Lūdzu, pārbaudiet, vai adrese ir pareiza un vai kartes marķieris atrodas pareizajā vietā, vai sazinieties ar mūsu klientu atbalsa dienestu, lai saņemtu palīdzību.

Satura sadaļa lokācijas profilā: atzīmējiet sava uzņēmuma atrašanās vietu kartē, pat ja marķieris atrodas īstajā vietā, pabīdiet to nedaudz pa labi vai pa kreisi, lai vēlreiz nosūtītu informāciju par atrašanās vietu uz visām vietnēm.

Ievadītā adrese ir nepilnīga.

Pirms profila sinhronizēšanas ar izdevēju vietnēm ir jānorāda precīza adrese. Lūdzu, pārliecinieties, ka ievadītā adrese ir pareiza. Ja adrese ir nesen ievadīta, lūdzu, uzgaidiet 24 stundas! Ja kļūdas paziņojums joprojām nepazūd, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu!

  • Pārliecinieties, ka visi lauki ir korekti aizpildīti!
  • Pārliecinieties, ka pirmajā laukā “Adrese” ir ievadīts ielas nosaukums UN mājas numurs (ja tas ir iespējams)!
  • Atzīmējiet atrašanās vietu kartē ar marķieri vai nedaudz pabīdiet to, ja tas jau ir īstajā vietā!
  • Ja kļūdas paziņojums joprojām nepazūd, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu!

Jūsu uzņēmums šobrīd nav iedalīts kategorijā šim izdevējam. Lūdzu, pievienojiet papildu kategorijas vai sazinieties ar atbalsta dienestu! Ja nesen esat pievienojis kategorijas, lūdzu, uzgaidiet 24 stundas, līdz šis paziņojums pazūd.

Ja daži ieraksti nav pieejami kategorijas kļūdas dēļ.

Sistēma veic kategoriju sasaisti ar izdevēja vietni, taču var gadīties, ka kategorijas platformā neatbilst ar kategorijām izdevējā vietnē. Šādos gadījumos, lūdzu, veiciet tālāk norādītās darbības:

  • dodieties uz satura sadaļu,
  • atveriet lokācijas profilu,
  • kategorijas laukā noklikšķiniet uz pogas “Zīmulis”, lai rediģētu lauku, un pievienojiet papildu kategorijas,
  • nospiediet uz pogas “Uzlabots” un kategoriju sarakstā pievienojiet atbilstošās kategorijas pie izdevējiem, kuriem ir šis kļūdas paziņojums. Saglabājiet izmaiņas,
  • pēc izmaiņu saglabāšanas dodieties uz sadaļu “Visi ieraksti”. Ja kļūda joprojām nepazūd, izmantojiet pogu “Piespiedu sinhronizācija”.

Bing neatbalsta lokācijas, kuru “Adrese (1)” un “Adrese (2)” lauku kopējais rakstzīmju skaits pārsniedz 80 rakstzīmes, tāpēc nav iespējams sinhronizēt adresi ar šo izdevēju. Ja šo ziņojumu saņēmāt kļūdas dēļ, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Samaziniet rakstzīmju skaitu laukos “Adrese (1)” un “Adrese (2)”, lai tas nepārsniegtu 80 rakstzīmes.

Izdevējs ir norādījis, ka Jūsu ievadītais apgabals, rajons vai novads ir nekorekts vai nepilnīgs. Lūdzu, pārliecinieties, ka ievadītā informācija ir korekta, vai sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Pārbaudiet adresi vai pasta indeksu Google un noskaidrojiet korekto novadu/rajonu norādītajai adresei. Ja ievadītā informācija ir korekta, taču kļūdas paziņojums nepazūd,  sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Facebook ir atzīmējis saturu, kuru mēģināt nosūtīt, kā nedrošu vai ļaunprātīgu. Lūdzu, pārskatiet sava profila saturu, lai atrastu saites uz apšaubāmām vietnēm vai ļaunprātīgu saturu, vai sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Parasti šis kļūdas paziņojums rodas no satura lauka “Vietne” (piemērs: https://www.screencast.com/t/2HSSvPaV8)

Facebook ir norādījis, ka viena no Jūsu ievadītajām e-pasta adresēm ir pārāk vispārīga. Lūdzu, pievienojiet citu vai pievienojiet vēl vienu e-pasta adresi satura laukā “E-pasta adreses”!

Facebook atzīmē e-pastus kā vispārīgus tos, kas satur vārdus “info”, “admin” u. tml.

Ja klients nenodrošina citu e-pasta adresi, lai sinhronizētu ierakstus, var doties uz “Konta iestatījumi” > ”Satura iestatījumi” un atspējot e-pasta sinhronizāciju.

Ja Facebook nepieņēma Jūsu norādīto pilsētu, lūdzu, norādiet citu pilsētu vai pārbaudiet tās pieraksta pareizrakstību, izvairoties no saīsinājumiem!

Facebook API validācijas sistēma atšķiras no lietotāja interfeisa, un pilsētu gadījumā tam ir ierobežots pilsētu saraksts, ko tas akceptē.

Lai novērstu šo kļūdu, lūdzu, dodieties uz Satura sadaļu > Facebook lauki > Facebook pilsētas ignorēšana. Šis lauks nosūtīs citu pilsētas vērtību uz Facebook, atstājot citu izdevēju datus nemainīgus. Lai sinhronizētu Facebook profilu, “Facebook pilsētas ignorēšana” laukā jāievada tuvākā pilsēta, ko pieņem Facebook. Labākais veids, kā pārbaudīt, vai Facebook pieņem konkrēto pilsētu, ir doties uz Facebook.com un pārbaudīt ierakstu esamību tajā pašā apgabalā. Ja neizdodas atrisināt šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Izdevējs ir norādījis, ka koordinātas neatbilst sniegtajai pilsētai. Lūdzu, pārbaudiet atrašanās vietu kartē!

Atzīmējiet uzņēmuma atrašanās vietu kartē satura sadaļā. Pārliecinieties, ka Facebook atbalsta norādīto pilsētu, sekojot norādēm iepriekšējā sadaļā.

Ja neizdodas atrisināt problēmu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu!

Facebook ir atzīmējis saturu, kuru mēģināt nosūtīt, kā nedrošu vai ļaunprātīgu. Lūdzu, pārskatiet sava profila saturu, lai atrastu saites uz apšaubāmām vietnēm vai ļaunprātīgu saturu, vai sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Parasti šis kļūdas paziņojums rodas no satura lauka “Vietne” (piemērs: https://www.screencast.com/t/2HSSvPaV8)

Izdevējs ir atzīmējis šo lokāciju kā cita ieraksta dublikātu. Tā kā izdevējs nevar atbalstīt vairākus ierakstus ar identisku vai ļoti līdzīgu informāciju (nosaukums, adrese, tālruņa numurs u.c.), šis ieraksts nav sinhronizēts. Ja Jums ir jautājumi par šo paziņojumu, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Šis izdevējs neatbalsta Jūsu lokācijas kategoriju, tāpēc nav iespējams izveidot ierakstu izdevēja vietnē.

Ja Jums ir jautājumi, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu!

Jūs norādījāt, lai šīs atrašanās vietas adrese tiktu paslēpta. Šis izdevējs neatbalsta slēptās adreses, tāpēc ieraksts par Jūsu atrašanās vietu izdevēja vietnē netiek publicēts.

Ne visi izdevēji atbalsta slēptās adreses, tāpēc ieraksti šo izdevēju vietnēs netiks sinhronizēti, jo tas ir izdevēja ierobežojums, kuru nav iespējams mainīt.

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.