Kādas ir svarīgākās SyncMe platformā pieejamās funkcijas un kādus ieguvumus tās var sniegt tavam uzņēmumam?
1. Content | Saturs – Uzņēmuma informācijas pārvaldība
Funkcija: Pievieno, atjauno un reāllaikā sinhronizē biznesa profilu informāciju vienlaikus vairākos kanālos!
Ieguvums: Ietaupīts laiks, vienmēr precīza, konsekventa un aktuāla informācija, kas svarīga esošiem un nākotnes klientiem, augstāka uzticamība, uzlabota atrodamība internetā.
2. Listings | Ieraksti – Kanālu, postu un dublikātu pārvaldība
Funkcija: Pārvaldi uzņēmuma ierakstus katrā kanālā, ar vienu klikšķi publicē postus gan mājaslapā, gan Facebook, Google Business Profile, LinkedIn un Instagram un novērs dublikātu jeb novecojušu uzņēmuma datu parādīšanos internetā.
Ieguvums: Uzņēmuma tiešsaistes klātbūtne un aktivitāte – biznesa profili dažādos kanālos un regulāri un kvalitatīvi ieraksti tajos – veicina uzticamību, interesi un pirkumu skaita pieaugumu, kā arī ceļ pozīcijas Google. Savukāt konsekventa uzņēmuma informācija internetā uzlabo klientu pieredzi un mazina SEO krituma risku.
3. Reviews | Atsauksmes – Atsauksmju pārvaldība
Funkcija: Lasi un atbildi uz atsauksmēm un lietotāju jautājumiem no dažādiem kanāliem vienuviet!
Ieguvums: Nepalaid garām tava biznesa attīstībai nozīmīgus klientu viedokļus un jautājumus! Atsauksmes un tavas atbildes uz tām palīdz uzlabot lietotāju pieredzi un ir viens no svarīgākajiem meklēšanas optimizācijas jeb SEO faktoriem.
4. Analytics | Statistika – Biznesa profilu veiktspējas analītika
Funkcija: Aplūko detalizētu statistiku par savu profilu skatījumiem, sekotāju skaita izmaiņām, meklējumu rādītājiem, lietotāju darbībām u. c.
Ieguvums: Iespēja novērtēt sasniegto rezultātu un ieraudzīt jomas, kuras uzlabot, kā arī attiecīgi pielāgot mārketinga stratēģiju.
Piesakies konsultācijai, iepazīsties ar SyncMe risinājumiem un saņem atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem!