5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Šajā blogā pastāstīsim par pieciem svarīgiem iemesliem, kāpēc publicēt attēlus uzņēmuma Google Business profilā (GBP) – vienā no pirmajām vietām, ko atrod tavi esošie un potenciālie klienti, meklējot informāciju par tavu uzņēmumu un tā precēm vai pakalpojumiem internetā.

Efektīvi piesaista uzmanību

Papildinot savu GBP profilu ar attēliem, tu uzlabosi tā vizuālo pievilcību, palielinot iespējamību piesaistīt potenciālo klientu uzmanību. Attēli rada vizuālu priekšstatu par tavu biznesu – tie ne vien padara tavu Google Business profilu uzrunājošāku un pievilcīgāku, bet arī palīdz maksimāli ātri pastāstīt par tavu piedāvājumu un noturēt klienta uzmanību.

Veicina uzticamību

Augstas kvalitātes attēli izceļ tava uzņēmuma profesionalitāti un autentiskumu. Nodrošinot vizuālus “pierādījumus”, piemēram, produktu bildes, biroja vai veikala interjera attēlus, uzņēmuma komandas fotogrāfijas, tu vairo patērētāju uzticību, palielinot iespējamību, ka viņi izvēlēsies tieši tavu uzņēmumu.

Palielina redzamību Google meklēšanā

Jebkurš saturs, tai skaitā biznesa profili, kas papildināti ar attēliem, Google meklēšanas rezultātos parādās augstāk. Pievienojot atbilstošas bildes, tu optimizē savu GBP profilu, uzlabojot tā redzamību digitālajā vidē un padarot to lietotājiem vieglāk atrodamu. Un jo vienkāršāk tavs uzņēmums būs atrodams, jo lielāka iespējamība, ka izvēles mirklī potenciālais klients nosvērsies par labu tavam piedāvājumam.

Vēl svarīgi, ka Google, ranžējot mājaslapas, lielāku priekšroku dod tām, kurās jauns saturs parādās regulāri. Tas attiecas arī uz attēliem, tāpēc ņem to vērā un ik pa laikam papildini savu biznesa profilu ar jaunām bildēm, kas palielinās tava uzņēmuma iespējas nokļūt augstākās pozīcijās Google meklēšanā un arīdzan Google Maps, piemēram, kad potenciālais pircējs meklēs sev tuvākās preču iegādes vai pakalpojumu sniegšanas vietas.

Uzlabo lietotāju pieredzi

Attēli acumirklī sniedz vērtīgu informāciju un palīdz patērētājam labāk izprast tavu biznesu. Neatkarīgi no tā, vai attēlā parādīta restorāna ēdienkarte, vizualizētas klientu atsauksmes vai demonstrētas tava produkta funkcijas, tas uzlabo lietotāja pieredzi, papildus tekstuālam aprakstam sniedzot arī vizuālu priekšstatu par tavu uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu.

Paaugstina klientu iesaisti

Attēli raisa emocijas un piesaista uzmanību efektīvāk nekā tikai teksts. Publicējot kvalitatīvus, vizuāli pievilcīgus un vilinošus attēlus, tu vari izveidot ciešāku saikni ar potenciālajiem klientiem, mudinot viņus mijiedarboties ar ierakstu tavā biznesa profilā, izpētīt tavu piedāvājumu un rīkoties, piemēram, sazināties ar tevi vai apmeklēt tavu uzņēmumu.

Ko svarīgi ņemt vērā, publicējot attēlus Google biznesa profilā?

Google Business profilā iespējams publicēt trīs veidu attēlus:

  • uzņēmuma logo, kas parādās pie profila kontaktinformācijas bloka un kad uzņēmums atbild uz kādu ziņu, piemēram, klienta atsauksmi;
  • titulbildi, kas atrodas biznesa profila augšdaļā un parādās lietotājiem brīžos, kad uzņēmuma nosaukums tiek ierakstīts pakalpojumā Google vai Google Maps. Citiem vārdiem – šis ir attēls, kas vizuāli reprezentē biznesu, tāpēc ieteicams izvēlēties tādu foto, kas ir saskaņā ar tava uzņēmuma vizuālo identitāti un precīzi ataino darbības jomu;
  • uzņēmuma foto – attēli, ko pievieno biznesa profila īpašnieks. Šeit var izpausties un ar attēlu palīdzību sniegt plašāku informāciju par savu uzņēmumu. Piemēram, var pievienot fotoattēlus ar saviem produktiem vai pakalpojumiem, uzņēmuma telpu interjeru vai eksterjeru, savu komandu, tādējādi izceļot tava uzņēmuma labākās īpašības. Google iesaka publicēt vismaz trīs interjera, trīs eksterjera un trīs produktu bildes vai trīs attēlus, kas reprezentē uzņēmuma sniegtos pakalpojumus (atkarībā no uzņēmuma pārstāvētās nozares).

6 padomi, lai ar attēlu palīdzību sasniegtu labākus rezultātus

  • GBP publicētajiem attēliem jāatbilst Google kvalitātes, attēlu formāta un izmēra vadlīnijām. Attēliem jābūt JPG vai PNG formātā, 10 kB līdz 5 MB lieliem un augstā kvalitātē ar minimālo izšķirtspēju 250 x 250 px un maksimālo izšķirtspēju 720 x 720 px;
  • Pievērs uzmanību tam, vai publicētie attēli izskatās vienlīdz labi gan desktop, gan mobilajā versijā;
  • Lai cik svarīga nozīme būtu attēliem GBP profilā, nav ieteicams izmantot bilžu banku attēlus (stock photos). Google augstu vērtē autentiskumu, bet stock bildes ir viegli atpazīstamas;
  • GBP attēliem jābūt SEO optimizētiem – tikai tad tie pozitīvi ietekmēs tava uzņēmuma pozīcijas meklēšanā. Attēliem jābūt atbilstošiem noteiktām kategorijām, piemēram, ja fotogrāfijā attēlots uzņēmuma biroja interjers, tad attiecīgi tam jābūt kategorijā “Interjers”. Tāpat rūpīga uzmanība jāpievērš attēlu nosaukumiem. Neizmanto tādus nosaukumus kā “image_24” vai dažādu ciparu kombinācijas. Būtiska efektīvas SEO optimizācijas sastāvdaļa ir biznesam atbilstoši atslēgvārdi, tāpēc izmanto tos, arī domājot attēlu nosaukumus;
  • Regulāri papildini savu GBP profilu ar jauniem attēliem – to pozitīvi novērtēs gan Google algoritms, gan tavi klienti, jo attēli atspoguļos aktuālo situāciju saistībā ar tavu uzņēmumu;
  • Google ļauj klientiem publicēt savus attēlus jebkurā GBP profilā, kas palīdz pārliecināties, ka klienti gūst reālu pieredzi ar konkrēto uzņēmumu. Tāpēc seko līdzi tam, kādus attēlus tavā GBP profilā publicē klienti. Tie var būt gan pozitīvu pieredzi atspoguļojoši, sniedzot pievienoto vērtību tavam uzņēmumam, gan neatbilstoši, negatīvi atsaucoties uz tava uzņēmuma redzamību meklēšanā. Ja pamani kādu attēlu, kas pārkāpj Google noteikumus, tu vari lūgt, lai Google šo attēlu dzēš.

Rezumējot – regulāri publicējot uzņēmuma darbības sfērai un vizuālai identitātei atbilstošus, pievilcīgus augstas kvalitātes attēlus savā Google Business profilā, var ievērojami uzlabot biznesa profila ietekmi, piesaistīt vairāk klientu un izcelt tavu uzņēmumu starp konkurentiem.

Svarīga piebilde – lai arī šajā blogā vairāk runājām par Google Business profilu, atceries, ka attēliem var būt izšķiroša nozīme jebkurā vietnē vai biznesa profilā. Vai tas būtu Facebook, Instagram, LinkedIn vai kāda cita platforma, kur tavs uzņēmums publicē ierakstus, korekti izvēlēti attēli tev palīdzēs nodot savu vēstījumu mērķauditorijai ievērojami efektīvāk!

Mūsu veiksmes stāsti

Šeit atradīsiet mūsu veiksmes stāstus un padomus, lai uzzinātu kā SyncMe var strādāt jūsu labā.

Kā arī daudz citas noderīgas lietas.

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...
Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs,...
Uzņēmuma klātbūtne un aktivitāte internetā ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļauj ne vien pakāpties uz augstākām pozīcijām Google, bet arī stiprina mērķauditorijas uzticamību, rosina interesi un vēlmi...

Novērtējiet sava uzņēmuma redzamību
BEZ MAKSAS

Uzziniet, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.