Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.

Bet kā uzrakstīt labu un objektīvu atsauksmi, lai tā būtu noderīga ne tikai klientiem, bet arī pakalpojuma sniedzējiem?

Veiksmīgas un vērtīgas atsauksmes pamatprincipi:

  • Sniedz savu personīgo pieredzi – nebaidies būt atklāts, pat ja tavs viedoklis nav pozitīvs, kā arī neieslīgsti detaļās par citu cilvēku sniegtajām atsauksmēm, dalies tikai ar savu personīgo pieredzi.
  • Pievieno attēlus vai video, atsauksmi ir vieglāk uztvert, ja tai ir pievienoti attēli vai video, piemēram, ja esi bijis restorānā, pievieno attēlu ar pasniegto ēdienu.
  • Nedalies ar citu personu datiem. Atsauksmēs nemini darbinieku vārdus un uzvārdus vai kādu citu personīgu informāciju.
  • Izmanto savu vārdu un uzvārdu vai autorizējies caur sociālajiem tīkliem, šādi tava atsauksme citiem šķitīs uzticamāka, jo kurš gan ticēs atsauksmei, kuru ir sniedzis MīļaisMinka123?
  • Esi objektīvs! Rakstot atsauksmes, vienmēr centies būt objektīvs un piemini gan plusus, gan mīnusus, kā arī ievēro cenas samērīguma principu – tu nevari novērtēt hosteļa sniegto servisu kā sliktu, jo netika nodrošināti 3 dvieļi uz personu un brokastu ēdienkartē bija maza izvēle, ja par numuriņu esi samaksājis vien 20 EUR par nakti.
  • Pareizrakstību neviens nav atcēlis – rakstot atsauksmi ievēro pareizrakstību un gramatikas likumus, lai tava atsauksme būtu viegli saprotama ikvienam.

Tavai atsauksmei ir nozīme!

Ja esi apmierināts ar servisu, tad neesi slinks un atalgo uzņēmumu ar labu atsauksmi! Ja tev šķiet, ka uzņēmums varētu uzlabot savu servisu, palīdzi uzņēmumam augt un attīstīties, uzrakstot par savu pieredzi un minot tās lietas, kuras tu vēlētos uzlabot. Klienta pozitīvā atsauksme ir vērtīgāka par jebkuru reklāmu, kā arī tas ir veids, kā ikviens var uzlabot uzņēmuma darbību, sniegto pakalpojumu kvalitāti un attieksmi pret klientu.

Mūsu veiksmes stāsti

Šeit atradīsiet mūsu veiksmes stāstus un padomus, lai uzzinātu kā SyncMe var strādāt jūsu labā.

Kā arī daudz citas noderīgas lietas.

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...
Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs,...
Uzņēmuma klātbūtne un aktivitāte internetā ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļauj ne vien pakāpties uz augstākām pozīcijām Google, bet arī stiprina mērķauditorijas uzticamību, rosina interesi un vēlmi...

Novērtējiet sava uzņēmuma redzamību
BEZ MAKSAS

Uzziniet, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.