Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!
Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

Nav noslēpums, ka šajā digitālajā laikmetā lielākā daļa patērētāju sev nepieciešamās preces un pakalpojumus meklē internetā – kā liecina dažādi pētījumi, tie ir aptuveni 97% interneta lietotāju. Bet vai zināji, ka teju puse – vidēji 46% – Google meklējumu tiek veikti, lai atrastu sev tuvumā esošos uzņēmumus? Lūk, tāpēc ir būtiski parūpēties par lokālo SEO, pretējā gadījumā tavs uzņēmums riskē zaudēt tūkstošiem vietējo klientu, kas meklē tevis piedāvātās preces / pakalpojumus un jau ir gatavi veikt pirkumu. Kā dominēt vietējā meklēšanā un kļūt par klientu iecienītu galamērķi, meklējot tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietas savas dzīvesvietas tuvumā? Un kā var palīdzēt SyncMe? Turpini lasīt!

Kas ir vietējais SEO?

Vietējais jeb lokālais SEO ir aktuāls jebkuram uzņēmumam, kas nodrošina preces vai pakalpojumus noteiktā vietā (pilsētā, novadā, reģionā). Ar lokālo SEO saprot mājaslapas pielāgošanu meklētājprogrammām atbilstoši noteiktai atrašanās vietai, rezultātā uzlabojot biznesa redzamību jeb panākot tā augstākas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos, kad lietotājs meklē sev tuvumā esošus uzņēmumus.

Kas ietilpst lokālajā SEO?

Lai nokļūtu vadošajās pozīcijās lokālajā meklēšanā, uzņēmumam jāparādās trīs galvenajās meklēšanas rezultātu zonās:

  • organiskajos rezultātos (Organic Search) – dabiskie jeb bezmaksas meklēšanas rezultāti, kas tiek parādīti atbilstoši lietotāja vaicājumam, neatkarīgi no reklāmdevēju maksājumiem (“Sponsored” jeb apmaksātie rezultāti);
  • informācijas panelī (Knowledge Graph) – logā, kas tiek atainots blakus meklēšanas rezultātu sarakstam un kas sniedz tūlītēju pamatinformāciju par uzņēmumu;
  • vietējos rezultātos (Local Search) – tiek piedāvāti trīs lietotāja atrašanās vietai tuvākie uzņēmumi, ietverot tādus datus kā uzņēmuma adrese un darba laiks, kā arī karti ar šo uzņēmumu precīzu lokāciju.

Lai palielinātu iespējas uzlabot uzņēmuma redzamību šajās trīs zonās, par uzņēmumu jānodrošina maksimāli daudz kvalitatīvas informācijas. Tas ne tikai uzlabos tava uzņēmuma pozīcijas meklēšanā, bet arī brīžos, kad klienti veiks meklējumu, veicinās tavas mājaslapas trafika pieaugumu un augstāku klientu reklāmguvumu līmeni.

Kā Google ranžē uzņēmumus lokālajā meklēšanā?

Domājot, kādā vietā atlases rezultātos ierindot uzņēmumus, Google vadās pēc trim faktoriem:

  • atbilstība – tas, cik labi biznesa profils atbilst lietotāja vaicājumam. Piemēram, meklējot tuvāko autoservisu, lietotājs, visticamāk, nevēlēsies redzēt rezultātus par skaistumkopšanas saloniem;
  • attālums – cik tālu katrs potenciālais rezultāts atrodas no meklēšanā ievadītās lokācijas. Ja lietotājs meklēšanā nenorāda vēlamo lokāciju, attālums tiek aprēķināts, balstoties uz pieejamo informāciju par lietotāja atrašanās vietu;
  • atpazīstamība – cik labi pazīstams ir uzņēmums. Tāpat šis faktors balstās uz Google pieejamo informāciju par konkrēto biznesu, apkopojot datus no visa interneta – linkus, rakstus, biznesa profilus u. c. Vietu lokālajā meklēšanā ietekmē arī atsauksmju un vērtējumu skaits, kā arī uzņēmuma pozīcija tīmekļa meklēšanas rezultātos kopumā, tādēļ ir vērts sekot līdzi un ievērot SEO optimizācijas labās prakses vadlīnijas.

Kā uzlabot sava uzņēmuma pozīcijas meklēšanā?

  • Parūpējies par maksimāli aizpildītu biznesa profilu;
  • Norādi precīzu uzņēmuma atrašanās vietu;
  • Seko līdzi tam, vai biznesa profilā ir aktuālais darba laiks;
  • Kontrolē un atbildi uz klientu atsauksmēm;
  • Papildini biznesa profilu ar tavam biznesam atbilstošiem un kvalitatīviem attēliem.

Visērtāk parūpēties par saviem biznesa profiliem un tādējādi veicināt redzamību Google vietējās meklēšanas rezultātos varēsi, izmantojot SyncMe platformu. SyncMe ir risinājums, ar kura palīdzību centralizēti iespējams:

  • izveidot, aizpildīt un aktualizēt biznesa profilus populārākajos kanālos, tādos kā Google, Facebook, Waze, TripAdvisor, Apple Business Connect un citviet;
  • monitorēt un ērti un ātri atbildēt uz visām lietotāju atsauksmēm un jautājumiem no dažādām atsauksmju vietnēm;
  • publicēt un ieplānot ziņas un attēlus vairākos kanālos – uzņēmuma mājaslapā, Facebook, Google Business Profile, Linkedin un Instagram – vienlaikus!

Turklāt SyncMe pieejama arī statistikas sadaļa, ar kuras palīdzību, vadoties pēc sasniegtajiem rezultātiem, iespējams veikt uzlabojumus biznesa profilos un pakāpties vēl augstāk meklēšanas rezultātos gan vietējā, gan globālā mērogā.

Pievienojies SyncMe un esi tur, kur tevi meklē!

Mūsu veiksmes stāsti

Šeit atradīsiet mūsu veiksmes stāstus un padomus, lai uzzinātu kā SyncMe var strādāt jūsu labā.

Kā arī daudz citas noderīgas lietas.

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...
Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs,...
Uzņēmuma klātbūtne un aktivitāte internetā ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļauj ne vien pakāpties uz augstākām pozīcijām Google, bet arī stiprina mērķauditorijas uzticamību, rosina interesi un vēlmi...

Novērtējiet sava uzņēmuma redzamību
BEZ MAKSAS

Uzziniet, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.