NESENS PĒTĪJUMS: Cik meklēšanas pieprasījumu Google patiešām turpinās ar vietnes apmeklējumu?  

Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā piemēram Google Search.
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā piemēram Google Search.

Nesen veiktais pētījums ļāva iegūt detalizētāku informāciju par to, kā lietotāji izmanto meklētājsistēmas. Uzņēmumiem kļūst aizvien grūtāk atrast klientus, izmantojot meklēšanu. Tomēr, pareizi rīkojoties, situācijai var piemēroties. 

Lai piesaistītu uzmanību savam biznesam, lai to varētu atrast internetā, ir jāievēro vairāki nosacījumi. Piemēram, viens no svarīgiem posmiem ir savas vietnes izveidošana, lai potenciālie klienti varētu uzzināt par firmu, pakalpojumiem un priekšrocībām. Tomēr nepietiek vienkārši būt internetā, vajag arī ieinteresēt savus klientus.  

Interneta informatīvās piesātinātības apstākļos, kur norit skarba cīņa par lietotāju uzmanību, to izdarīt nav viegli. Vienlaikus, Google, kas joprojām ir visvairāk lietotā meklētājsistēma, plāno sniegt atbildes lietotājiem bez papildu klikšķiem. Tātad iegūt augstu pozīciju meklēšanas rezultātos kļūst vēl svarīgāk, nekā iepriekš. Kā redzēsim turpmāk, to veicina gan cilvēku uzvedība, gan mākslīgais intelekts. 

 

Daži veidi, kā piesaistīt meklētāju uzmanību 

Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos. Arvien biežāk ir jāņem vērā arī meklētājsistēmas papildu iespējas, tādas kā kartes, attēli, ziņas (posti) un video.  

Īsumā aplūkosim pētījuma rezultātus (šī informācija attiecas uz Google meklētājsistēmas meklēšanas pieprasījumiem Eiropas Savienības valstīs):

  • 40,3% lietotāju klikšķina uz meklēšanas rezultāta.   
  • 74,6% no viņiem pāriet uz organiskiem rezultātiem.   
  • 24% klikšķina uz YouTube, Kartes (Maps), Vietas, Fotoattēli, Ziņas vai citiem Google pakalpojumiem.  
  • 1,4% klikšķina uz maksas reklāmu (šo daļu var ietekmēt reklāmas bloķētāju lietošana).  
  • 37,4% lietotāju pēc meklēšanas nedara neko – viņu meklēšanas sesija beidzas.   
  • 22,3% lietotāju veic jaunu meklēšanu Google sadaļā “Viss”.  

Datos & Sparktoro pētījums – meklēšanas pieprasījumi bez klikšķināšanas. Pētījumu veica uzņēmumi Datos un SparkToro. 

Kopumā 59,7% meklēšanas pieprasījumu ir meklēšanas pieprasījumi bez klikšķināšanas (angl. zero-click searches), tas ir, lietotāji neizvēlas nevienu no meklēšanas rezultātiem. Tas liecina, ka daudzi lietotāju viņiem vajadzīgo informāciju var atrast tieši Google lapā, nepārejot uz citām vietnēm. Tomēr, ja lietotājs nav atradis to, ko meklēja, tiks veikta jauna meklēšana vai meklēšanas logs tiks aizvērts. Tā kā lielākā daļa izvairās atvērt maksas reklāmu, ir jāieņem augstas pozīcijas organiskās meklēšanas rezultātos.  

Pareizas informācijas nozīme  

Ko tas viss nozīmē uzņēmumiem?   

No katriem 1000 meklēšanas pieprasījumiem Google, Eiropas Savienībā tiek veikti 374 klikšķi uz mājaslapu. Šī statistika uzņēmumiem ir nepieciešama, lai saprastu, kā rīkojas viņu klienti, un pārliecinātos, ka viņi atrod vajadzīgo informāciju. Lokālā SEO stratēģija ir svarīga arī, lai nodrošinātu datu precizitāti un aktualitāti visās vietnēs. Tas tieši ietekmē, cik ērta ir meklēšana un kādā vietā Google atrodas biznesa profils organiskās meklēšanas rezultātos.  

Piemēram, ja potenciālais klients meklē frāzi “labākie restorāni rīgā”, viņš vajadzīgo informāciju var atrast tieši Google meklēšanas lapā, nepārejot uz jūsu vietni. Tas nozīmē, ka uzņēmumam ar labāko un visērtāk pārvaldāmo atgriezenisko saiti un precīziem datiem visos kanālos ir priekšrocības, un tas ir daudz labāk atrodams nozares klientiem. 

Pielāgošanās mainīgajai meklēšanas telpai  

Ir svarīgi saprast, ka liela daļa no meklēšanas pieprasījumiem beidzas bez neviena klikšķa, un šādu pieprasījumu daļa tuvākajos gados palielināsies atbilstoši meklēšanas instrumentu attīstībai ar mākslīgā intelekta atbalstu. Tāpēc uzņēmumiem ir jāpielāgo sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos. Platforma SyncMe ļauj efektīvi strādāt ar lokālo SEO. SyncMe funkcionalitāte nodrošina vienlaicīgu visu izmaiņu atspoguļošanu visās lietotnēs un vidēs: Google, Microsoft, Apple un daudzās citās. Tādējādi jūs varēsiet koncentrēties uz biznesa vadību, neuztraucoties par to, ka dažas no nepieciešamajām inovācijām tika ieviestas tikai daļēji.  

Ja jūs vēlaties izmantot SyncMe platformu, lai internetā vienmēr būtu aktuāla informācija par jūsu uzņēmumu un pasargātu sevi no mainīgajām digitālajām tendencēm, tad sazinieties ar mums! Lai vairāk uzzinātu par SyncMe platformu, jūs varat pasūtīt 30 minūšu bezmaksas video zvanu.  

Pētījumu veica uzņēmumi Datos un SparkToro.   

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.