SyncMe atbalsta centrs
Šeit atradīsiet atbildes uz jautājumiem, kas var rasties, lietojot SyncMe.
Ja atbildi tomēr neizdodas atrast, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu!
Šajā laukā jānorāda uzņēmuma (vai reklamējamās lokācijas) nosaukums. Nosaukumam jāsakrīt ar nosaukumu mājaslapā (ja tāda ir).
- Nepievienojiet nosaukumā daudz atslēgas vārdu!
- Nerakstiet visu ar lielajiem burtiem!
- Nepievienojiet nosaukumā reklāmu!
Galvenā uzņēmuma kategorija (pamatdarbība). Pēc primārās kategorijas izvēles pārliecinieties, ka visiem izdevējiem ir pievienota kategorija, nospiežot uz pogas “Uzlabot”.
Ja pēc galvenās kategorijas pievienošanas visi ieraksti joprojām nav sinhronizēti kategorijas kļūdas dēļ, tas nozīmē, ka sinhronizācija starp platformas un izdevēja kategoriju nav pabeigta. Šajā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar atbalsta dienestu!
Brownbook nav sava kategoriju saraksta, tāpēc viņi publicē kategorijas, kas ir norādītas platformā.
/ Fliggy kategoriju saraksta nosaukums ir Feizhu/
Tripadvisor ir izdevējs, kas veidots viesmīlības uzņēmumiem, tāpat kā Fliggy ir izdevējs pārtikai un iepirkumiem. Šo izdevēju kategorijas ir ierobežotas.
Pievienojiet visas uzņēmumam atbilstošās kategorijas.
Adrese (1): Pievienojiet ielas nosaukumu un mājas numuru.
Adrese (2): Pievienojiet papildu informāciju (ja tāda ir), kas var palīdzēt lietotājiem atrast uzņēmumu.
Izvairieties no orientieriem, kas neietilpst oficiālajā adresē, piemēram, “Blakus McDonalds” vai “Pretī baznīcai”.
Pilsēta: Pievienojiet pilsētas nosaukumu, izvairieties no pilsētas nosaukuma saīsināšanas, tādiem izdevējiem kā Facebook ir ierobežota pilsētas datubāze, un tie var nepieņemt saīsināto nosaukumu.
Ja vēlaties slēpt adresi, atzīmējiet opciju “Paslēpt adresi” un izmantojiet opciju “Mēs sniedzam pakalpojumu klientu atrašanās vietās”, kurā var pievienot pakalpojumu sniegšanas apgabalu, lai Google ieraksts būtu sinhronizēts. (Vērts zināt, ka Google nepieņem pakalpojumu sniegšanas apgabalu, kas pārsniedz 50 km, norādāmais apgabals var būt konkrētas pilsētas vai pasta indekss).
Platforma izmanto tādus ģeolokatorus kā Google, Bing vai Here, un, ja tiem neizdodas precīzi atrast adresi, adreses kļūda parādīties pie visiem izdevēju ierakstiem, un tie nebūs pieejamie, kamēr adreses kļūda netiks atrisināta.
Piespraudiet visus kartes marķierus, jo daži no tiem ir svarīgi GPS izdevējiem.
Jābūt norādītam uzņēmuma primārajam tālruņa numuram.
Zemāk lokācijas profilā ir atsevišķa sadaļa plašākai kontaktinformācijai, kurā var norādīt papildu tālruņa numuru, faksa numuru, mobilā tālruņa numuru.
Valsts kods tiek piedāvāts automātiski, to nevajag pievienot vienā laukā kopā ar tālruņa numuru.
Tam jābūt aicinošam veikt darbību (piemēram: Noklikšķiniet šeit, lai saņemtu bezmaksas konsultāciju).
Šeit vienmēr jānorāda URL saite (var būt galvenā lapa mājaslapā vai kāda konkrēta sadaļa tajā, kas attiecas uz ziņojumu).
(Piemērs: Noklikšķiniet šeit “Labākie alkoholiskie dzērieni https://dividliquids.com/shop”).
Ziņojums parādīsies pie jūsu profila izdevēju mājaslapās, tas palīdzēs jums izcelties meklēšanas rezultātos.
Ne visi izdevēji atbalsta URL saiti pie šiem ziņojumiem.
Nerakstiet ziņojumu ar lielajiem burtiem.
Šajā laukā API jau ir jāpiešķīris uzņēmumam numuru kombināciju. Lūdzu, nerediģējiet šo lauku!
Šo ID izmanto mūsu API, lai eksportētu un augšupielādētu datus.
- Apraksts nedrīkst pārsniegt 750 rakstzīmes.
- Jābūt norādītai precīzai un konkrētai informācijai par uzņēmuma darbību, tā produktiem un/vai pakalpojumiem.
- Šo aprakstu var kopēt no uzņēmuma mājaslapas (ja tāda ir).
- Aprakstam jāsatur svarīgus atslēgvārdus, kas atsaucas uz uzņēmuma kategorijām, produktiem un pakalpojumiem.
- Izmantojiet pilnus un aprakstošus teikumus:
- nerakstiet neaprakstošu atslēgvārdu vai pakalpojumu sarakstu,
- neveidojiet aprakstu pārāk īsu,
- nesniedziet neskaidru informāciju,
- neaizmirstiet atsaukties uz uzņēmuma darbību un piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem,
- nerakstiet visu ar lielajiem burtiem.
Norādiet uzņēmuma parasto darba laiku.
Ir jānorāda arī dienas, kad uzņēmums nestrādā (piemēram: sestdien, svētdien – slēgts).
Lai šis lauks darbotos, obligāti jānorāda parastais darba laiks iepriekšējā laukā “Darba laiks”.
Šajā laukā var norādīt laika periodu, kurā uzņēmums būs slēgts, piemēram: veikalā tiek veikti remontdarbi, un tas būs slēgts no 01.05. līdz 20.05.
Šeit var norādīt izmaiņas darba laikā konkrētos datumos, piemēram: uzņēmums strādā pēc saīsinātā darba laika (1 stundu mazāk) pirmssvētku dienā un ir slēgts konkrētā svētku dienā.
Norādiet, kādā veidā klienti var norēķināties ar uzņēmumu.
Šeit var norādīt komentāru, ja uzņēmums strādā tikai pēc iepriekšēja pieraksta.
Pievienojiet visas e-pasta adreses, kuras klientam var būt noderīgas saziņai ar uzņēmumu.
Iesakām https:// formātu, lai to sinhronizētu ar visiem izdevējiem.
Atbilstošos laukos norādiet konkrētas mājaslapas saites, kurās var veikt rezervāciju, pasūtījumu, apskatīt produktu un pakalpojumu piedāvājumu.
Pievienojiet norādītās lokācijas klientu apkalpošanas servisa numuru.
Šeit var pievienot papildu tālruņa numuru, kuru var izmantot saziņai ar uzņēmumu.
Šeit var norādīt tālruņa numuru, uz kuru klienti var zvanīt bez abonēšanas maksas.
Šeit var norādīt saiti, kas aizvedīs tieši uz jūsu uzņēmuma iOS lietotnes lejuplādes lapu.
Šeit var norādīt saiti, kas aizvedīs tieši uz Jūsu uzņēmuma Android lietotnes lejuplādes lapu.
Pievienojiet uzņēmuma logotipu šeit.
- Atļautie faila formāti: JPG, PNG, GIF, WEBP.
- Maksimālais atļautais faila izmērs: 5MB
- Maksimāli pieļaujamās dimensijas: 400x400px.
Logo var pievienot uzreiz no Jūsu datora vai no interneta, izmantojot URL saiti uz attēlu.
Pēc logo augšupielādes tam varēs pievienot:
- aprakstu,
- detalizētu informāciju,
- alternatīvo tekstu,
- reklāmklikšķu URL.
Maksimāli pieļaujamais attēlu skaits, ko sinhronizēs ar Google profilu, ir 100.
- Atļautie faila formāti: JPG, PNG, GIF, WEBP.
- Mazākais pieļaujamais attēla izmērs ir 180x180px (šis ir minimums, taču lielākā daļa izdevēju iesaka vismaz 250x250px izmēru).
- Lielākais pieļaujamais attēla izmērs ir 3000x3000px.
Neizmantojiet zemas kvalitātes attēlus!
Attēlus var pievienot uzreiz no Jūsu datora vai no interneta, izmantojot URL saiti uz attēlu.
Pēc attēlu augšupielādes tiem varēs pievienot:
- aprakstu,
- detalizētu informāciju,
- alternatīvo tekstu,
- reklāmklikšķu URL.
Norādiet sava uzņēmuma Twitter/X lietotājvārdu (piemēram: @Uznemums_1).
Pievienojiet savas Facebook uzņēmuma lapas URL saiti.
Pievienojiet sava uzņēmuma Instagram konta lietotājvārdu (piemēram: @Uznemums_1).
Šis lauks neveido savienojumu starp platformu un jūsu Instagram kontu. Platforma standartā izveido tikai lokācijas marķieri kartē Instagram lietotājiem (informācija sinhronizējas no Facebook profila, ja tas ir sasaistīts ar platformu).
Lai pievienotu Instagram kontu platformā, svarīgi sākumā izveidot sasaisti starp Facebook un Instagram kontiem, respektīvi, lapu iestatījumos sadaļā “Saistītie konti”. Kad tas ir izdarīts, sasaistiet savu Facebook uzņēmuma lapu ar SyncMe platformu, un 24 stundu laikā Instagram konts tiks sasaistīts ar SyncMe platformu, kas dos iespēju publicēt ziņas arī Instagram kontā (cita veida informācijas sinhronizācija ar Instagram kontu netiek atbalstīta).
Šeit var pievienot sarakstus ar produktiem, informāciju par darbiniekiem, ēdienkartes.
Šeit var pievienot tādu informāciju kā:
- dibināšanas gads,
- piedāvātie produkti,
- piedāvātie pakalpojumi,
- specializācijas,
- asociācijas,
- zīmoli,
- saziņas valodas,
- atslēgvārdi (līdz 100 vārdiem).
Vāka attēls parāda biznesa personību.
- Vāka attēliem ir jābūt ar 16:9 proporciju.
- Attēla faila izmērs ieteicams no 10KB līdz 5MB.
- Minimālās attēla dimensijas: 480 x 270.
- Maksimālās attēla dimensijas 2120 x 1192.
Vāka attēls ir atzīmēts kā galvenais attēls, taču Google nevar garantēt, ka tas vienmēr būs pirmais attēls.
Uzņēmuma logotips.
- Attēla faila izmērs līdz 5Mb.
- Minimālās attēla dimensijas 250 x 270px.
- Maksimālās attēla dimensijas 480 x 270px.
Pēc jūsu uzņēmuma Google profila pievienošanas platformai šeit parādīsies unikāls kods. Nerediģējiet šo lauku!
Šis lauks ir paredzēts iekšējai lietošanai, ja ir vairākas atrašanās vieta, tas palīdz tās sagrupēt vai pievienot tām tagus.
Pieejamie atribūti ir atkarīgi no uzņēmuma kategorijas.
Tos ieteicams aizpildīt, lai lietotājiem sniegtu atbilstošāku informāciju un palielinātu iespējas tikt iekļautiem atbilstošos meklēšanas rezultātos.
Secība, kādā šie atribūti ir parādīti platformā, neattiecas uz Google profilu. Google patur tiesības tos pasniegt pēc saviem ieskatiem.
Ja sinhronizējat jau eksistējošu Facebook lapu, šis lauks nav obligāts.
Ja veidojat Facebook lapu, izmantojot platformas iespējas, šis vadlīnijas ir obligātas:
- attēla faila maksimālais izmērs 4 MB,
- minimālās attēla dimensijas 400 x 150 px (platums x garums),
- maksimālās attēla dimensijas 30.000 x 30.000 px.
Dažreiz platforma sasaistīs vāka un/vai profila fotoattēlu ar Facebook atrasto atbilstību, pat ja ieraksts vēl nav sinhronizēts ar platformu. Tas palīdz sasinhronizēt profilus bez vajadzības atkārtoti pievienot vāka un profila attēlus. Ja tika sasaistīta nekorekta Facebook lapa, to var izdzēst.
Mūsu veiksmes stāsti
Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.
Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS
Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!