SyncMe atbalsta centrs
Šeit atradīsiet atbildes uz jautājumiem, kas var rasties, lietojot SyncMe.
Ja atbildi tomēr neizdodas atrast, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu!
Lokācija ir tikko izveidota, un sistēma pārbauda izdevēju vietnes:
- ja izdevēju vietnē ir ieraksts, kas atbilst uzņēmuma informācijai, tas tiek sinhronizēts ar platformu;
- ja izdevēju vietnē nav uzņēmumam atbilstoša ieraksta, tas tiek izveidots un sinhronizēts ar platformu.
Šis statuss var būt redzams līdz 1 darba dienai no lokācijas izveidošanas laika.
Izņēmuma gadījumi ir Facebook un Google Business profili – šis statuss būs redzams tikmēr, kamēr profili netiks sasaistīti manuāli, izmantojot iestatīšanas pogu platformā, kas atrodas blakus redzamajam statusam. Jāņem vērā, ka Waze statuss būs līdzvērtīgs Google Bussiness profila statusam un Instagram statuss būs līdzvērtīgs Facebook profila statusam, jo to informācija atjaunojas, balstoties uz iepriekšminētajiem profiliem.
Platforma ir sākotnējā sinhronizācijas procesā, un lokācijas informācija tiek sinhronizēta uz izdevēja vietni. Ja ieraksts šajā statusā ir ilgāk par 72 stundām, lūdzu, mēģiniet veikt piespiedu sinhronizāciju platformā, izmantojot pogu “Piespiedu sinhronizācija”.
Izņēmuma gadījumi, kuru apstrādes laiks atšķiras ir:
- Bing – 2 nedēļas,
- Pitney Bowes – 1 mēnesis,
- TomTom – 1 mēnesis,
- TripAdvisor – ja profils izdevēja vietnē jau iepriekš pastāvējis, sinhronizācija var aizņemt līdz 48 stundām. Ja profils iepriekš nav pastāvējis, jauna profila izveide izdevēja vietnē var aizņemt līdz 2 mēnešiem.
Platforma izveidojusi savienojumu ar profilu izdevēja vietnē, un sekmīgi tiek sinhronizēta uzņēmuma informācija.
Platforma iesniegusi uzņēmuma informāciju izdevēja vietnē. Šis statuss attiecas tikai uz izdevējiem, kas neatbalsta informācijas sinhronizāciju.
Platformai neizdodas sinhronizēt informāciju vai iesniegt to izdevēja vietnei. Lai uzzinātu iemeslu, pievērsiet uzmanību informācijai sadaļā “Informācija par statusu”.
Pašlaik nav savienojuma starp platformu un izdevēja vietni. Jums ir iespēja jebkurā laikā atjaunot savienojumu, platformā izmantojot pogu “Atjaunot piekrišanu”.
Mūsu veiksmes stāsti
Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.
Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS
Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!