Vispārīgie noteikumi.
Privātuma politika.

Vispārīgie noteikumi

1. Līguma definīcija un priekšmets
1.1. Līgums ir starp Izpildītāju un Klientu, kura rekvizīti norādīti šī Līguma I daļā, (abi kopā – Puses) noslēgtais Pakalpojumu abonēšanas līgums (turpmāk tekstā – Līgums).
1.2. Abonēšanas periods – 12 mēneši.
1.3. Klients pasūta un Izpildītājs apņemas sniegt Klientam pakalpojumus saskaņā ar šī Līguma I daļā un tā Pielikumos norādīto pakalpojumu izvēli.

2. Pušu pienākumi un tiesības
2.1. Izpildītājs ir atbildīgs un apņemas:
2.1.1. sniegt pakalpojumu saskaņā ar šī Līguma noteikumiem;
2.1.2. izsūtīt Klientam rēķinu uz Klienta e-pastu par Līgumā noteikto pakalpojumu.
2.2. Izpildītājam ir pienākums ievērot Līgumā norādītos termiņus, kuri var tikt pagarināti, tikai Pusēm rakstiski (tajā skaitā arī pa e-pastu) vienojoties. Tas attiecināms arī uz gadījumiem, kad Izpildītājs nevar šos termiņus ievērot objektīvu iemeslu dēļ.
2.3. Izpildītājs bez kavēšanās uzsāk pasūtītā pakalpojuma izpildi, nodrošinot speciālistu piesaisti un iedalot nepieciešamos tehniskos resursus, kā arī – paziņojot par darbu uzsākšanu.
2.4. Izpildītājs nodrošina Līgumā noteikto pakalpojumu sniegšanu visā Līguma darbības periodā ar nosacījumu, ka Klients ir savlaicīgi izpildījis savas šajā Līgumā noteiktās saistības.
2.5. Pakalpojuma darbības laikā Izpildītājs nodrošina Klientam tehnisko atbalstu, statistikas pieejamību, reakciju, nepieciešamo izmaiņu veikšanu un pārvaldību, kā arī risina citus ar Līguma izpildi saistītus jautājumus.
2.6. Izpildītājs ir tiesīgs neizvietot tādu klienta izvēlētā pakalpojuma abonēšanas saturu, kas ir kļūdains vai ir pretrunā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
2.7. Izpildītājs pakalpojumu sniegšanas laikā ievēro interneta mārketinga partneru prasības, politiku, metodiku attiecībā uz pakalpojuma saturu.
2.8. Šī līguma izpildei Izpildītājs ir tiesīgs piesaistīt apakšuzņēmējus, uzņemoties atbildību par tiem uzticēto pienākumu izpildi.
2.9. Ja pakalpojums nevar tikt sniegts Izpildītāja vainas dēļ, Klientam ir tiesības pieprasīt līdzvērtīga pakalpojuma sniegšanu vai abonēšanas perioda bezatlīdzības pagarināšanu.
2.10. Klients ir atbildīgs un apņemas:
2.10.1. savlaicīgi veikt rēķina apmaksu par pakalpojumiem;
2.10.2. sniegt Izpildītājam visu pakalpojuma izpildei nepieciešamo informāciju 2 nedēļu laikā no Līguma noslēgšanas brīža;
2.10.3. iesniegt Izpildītājam informāciju par izmaiņām: ja notikusi reorganizācija, adreses maiņa, kontaktinformācijas vai Līguma kontaktpersonas maiņa, notikušas izmaiņas sniegtajos pakalpojumos.
2.11. Klientam ir pienākums līdzdarboties attiecīgo kontu izveides vai autorizācijas procesos, ja tas nepieciešams Līguma izpildei.
2.12. Pakalpojuma saskaņošanas un apstiprināšanas laikā Klientam ir tiesības un pienākums nekavējoties informēt Izpildītāju par nepieciešamajiem labojumiem. Ja Klients nekavējoties nav informējis Izpildītāju par nepieciešamajiem labojumiem, tad Puses uzskata, ka Klients ar pasūtījuma izpildi ir apmierināts.
2.13. Ja Klienta vainas dēļ pakalpojums nevar tikt sniegts, t.sk. – ja Līguma apmaksas kavējums pārsniedz 90 kalendārās dienas, tas izraisa Izpildītājam tiesības uz neatliekamu visas atlikušās summas prasījumu. Izpildītājs patur tiesības ierobežot pakalpojuma sniegšanu līdz saistību nokārtošanai.
2.14. Klients pilnībā atbild par sniegto ziņu saturu un pareizību, kā arī par pretenzijām ētikas, konkurences, personas datu aizsardzības un autortiesību jautājumos.

3. Maksa par pakalpojumu un norēķinu kārtība
3.1. Puses vienojas, ka rēķini tiek sagatavoti elektroniski, un to izdruka ir derīga bez Izpildītāja paraksta. Klients apņemas veikt apmaksu atbilstoši saskaņotajam maksāšanas grafikam, veicot maksājumus 14 dienu laikā no rēķina izsūtīšanas brīža.
3.2. Par termiņā neveiktu maksājumu Klients Izpildītājam maksā līgumiskos procentus 0.5% apmērā no laikus nesamaksātās summas par katru nokavēto kalendāro dienu.
3.3. Ja Klients pārtrauc Līgumu pirms abonēšanas perioda beigām, Klients apņemas veikt apmaksu pilnā apmērā par visu abonēšanas periodu, tādējādi kompensējot Izpildītājam resursus, ko tas ieguldījis pakalpojuma sagatavošanai un sniegšanai.

4. Pušu atbildība
4.1. Puses atbild viena otrai par tiešajiem zaudējumiem, ja tādi ir radušies sakarā ar šo Līgumu.
4.2. Puses apzinās, ka tehnisku iemeslu dēļ var notikt īslaicīgi pakalpojuma pārtraukumi, kas nepārsniedz 0.5% no kopējās servisa pieejamības. Šādos gadījumos Puses apņemas neizvirzīt viena pret otru nekādas prasības vai pretenzijas. Izpildītājs pēc iespējas īsākā laikā novērš pakalpojuma pārtraukumu, ja tas noticis Izpildītāja pārziņā esošajā tīklā vai aparatūrā.
4.3. Puses apņemas neizpaust informāciju, kas tām ir kļuvusi zināma šī Līguma slēgšanas un darbības laikā, ja vien to nepieprasa normatīvie akti.

5. Līguma darbības laiks un pārtraukšanas nosacījumi
5.1. Līguma darbības laiks ir sākot no datuma, kas norādīts šī Līguma I daļas 1. punktā līdz 12 mēnešu perioda beigām vai ilgāk, ja tas tiek pagarināts uz nākamo 12 mēnešu periodu.
5.2. Ja Līguma izpilde nevar tikt uzsākta datumā, kas norādīts šī Līguma I daļas 1. punktā, par Līguma darbības sākumu uzskatāms datums, kad Izpildītājs Klientam nosūta Paziņojumu par darbu uzsākšanu.
5.3. Ja Klients izvēlējies Līguma automātiskās pagarināšanas iespēju un vismaz 30 dienas līdz šī Līguma abonēšanas perioda beigām nav informējis Izpildītāju par vēlmi izbeigt Līgumu, tad uzskatāms, ka Līgums ikreiz pagarinās uz nākamajiem 12 mēnešiem.

6. Nepārvarama vara
Puses tiek atbrīvotas no atbildības par pilnīgu vai daļēju Līgumā paredzēto saistību neizpildi, ja šāda neizpilde ir notikusi nepārvaramas varas (force majeure) apstākļu iestāšanās rezultātā, kuru iestāšanos nebija iespējams ne paredzēt, ne novērst.

7. Citi noteikumi
7.1. Izpildītājs izmanto savas un trešo pušu platformas un medijus, paturot tiesības tos mainīt nolūkā nodrošināt Klientam labāku vai līdzvērtīgu rezultātu.
7.2. Ja šī Līguma parakstītājs tā noslēgšanas brīdī nav bijis pilnvarots pārstāvēt Pusi, par kuras pārstāvi viņš uzdodas, kā arī parakstīt Līgumu, tad viņš kā fiziska persona atbild par līgumsaistību izpildi.
7.3. Puses apstiprina, ka Līgums tām kļūst saistošs, kad tas ir nostiprināts ar parakstu vai digitalizēto parakstu grafiskajā datorplanšetē.
7.4. Jelkādi šī Līguma papildinājumi vai pielikumi ir noformējami, dokumentējamā formā (vēstule, e-pasts, sarunas ieraksts). Puses akceptē, ka Līguma papildinājumu vai pielikumu gadījumā minēto saziņas kanālu izmantošanai ir juridisks spēks.
7.5. Līguma sadaļā Piezīmes un sadaļā Speciālas vienošanās izteiktās vēlmes var tikt ievērotas, ciktāl tās nav pretrunā ar šī Līguma noteikumiem.
7.6. Jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no šī Līguma, kas skar to, vai tā pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esamību, tiks izšķirts “Latvijas Komersantu šķīrējtiesā”, reģ. Nr. 40003963576, saskaņā ar šķīrējtiesas reglamentu un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, pieņemot, ka, ja atbildētājs nesniedz atsauksmi uz prasību, uzskatāms, ka tas prasību atzīst.
7.7. Izpildītāja kopējā atbildība pret Klientu nevar pārsniegt naudas summu, kuru Klients saskaņā ar šo Līgumu ir samaksājis Izpildītājam pirms konkrētās Klienta prasības cēloņa rašanās brīža.

8. Datu apstrāde
8.1. Izpildītājs apstrādā personas datus saskaņā ar paredzēto mērķi un tādā apmērā, kādā tas ir nepieciešams, lai izpildītu Līgumu vai tā Pielikumus.
8.2. Personas datu apstrādes tiesiskais pamats ir:
8.2.1. pakalpojuma sniegšana pēc Klienta pieteikuma, tā izpildes nodrošināšana;
8.2.2. normatīvo aktu izpilde – lai izpildītu saistošajos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
8.2.3. lai realizētu leģitīmās intereses saistībā ar pakalpojuma sniegšanu (pakalpojuma attīstība, pakalpojuma veicināšana, savu tiesisko interešu aizsardzība).

SIA „Latvijas Tālrunis” Privātuma politika

Datu pārzinis (turpmāk – Pārzinis) ir uzņēmums SIA „Latvijas Tālrunis” (RN 40003050681, kontakttālrunis 67770711).

Datu privātums ir svarīgs mūsu darbiniekiem, sadarbības partneriem, klientiem un mūsu elektronisko masu informācijas līdzekļu lietotājiem. Dati tiek apstrādāti saskaņā ar spēkā esošajiem datu aizsardzības likumiem, tostarp Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Regula).

Lai arī SIA „Latvijas Tālrunis” komercdarbība pamatā saistīta ar juridiskām personām, tomēr tiek veikti visi pieejamie organizatoriskie un tehniskie pasākumi, lai nodrošinātu arī fizisko personas datu tiesisku un godprātīgu apstrādi.

  • personas datu apstrāde tiek veikta tikai tādā apmērā, kas nepieciešams uzņēmuma darbības nodrošināšanai, klientu apkalpošanai, un informatīvi pētnieciskās žurnālistikas vajadzībām;
  • personas dati tiek vākti un apstrādāti saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem;
  • skaidru un likumīgu mērķu sasniegšanai tiek vākti personas dati, kas ir atbilstīgi un samērīgi attiecībā pret to vākšanas nolūku;
  • ja nepieciešams, tiek saņemta lietotāju piekrišanu personas datu vākšanai un apstrādei, nodrošinot pārredzamību un ļaujot atsaukt piekrišanu;
  • tiek ierobežota piekļuve personas datiem, nodrošinot pieeju tiem tikai uzņēmumiem un personām, kuriem ir leģitīma un pamatota vajadzība piekļūt šādai informācijai;
  • dati netiek glabāti ilgāk, kā tas ir juridiski noteikts vai nepieciešams nolūka sasniegšanai. Ja personas dati vairs nav nepieciešami nolūkiem, kas attaisno to vākšanu, dati tiek dzēsti vai anonimizēti;
  • sistemātiski tiek izvērtēti datu privātuma riski, kas saistīti ar personas datu apstrādi;
  • slēdzot vienošanos ar pakalpojumu sniedzējiem (apstrādātājiem), tiek prasītas garantijas, ka tiks nodrošināta uzticēto datu integritāte, konfidencialitāte un pieejamība, t.i. – sagaidām, ka apstrādātāji, kurus SIA ”Latvijas Tālrunis” ir piesaistījis, godīgi un likumīgi apstrādā šos datus visās darbībās.

Personas datu apstrādes nolūki:

  • Informatīvi-pētnieciskā žurnālistika;
  • Līgumsaistību izpilde;
  • Darba tiesisko attiecību nodibināšana un uzturēšana;
  • Tiešā tirgvedība.

Personas datu apstrādes tiesiskais pamats:

  • Līgumsaistību izpilde starp Pārzini un darbinieku, klientu, piegādātāju vai sadarbības partneri (Uzņēmumu), kā arī datu subjekta pieprasījumu izpilde pirms līguma noslēgšanas, piemēram, informācijas vai piedāvājumu pieprasījumi;
  • Klientu un potenciālo klientu attiecību pārvaldība kā Pārziņa leģitīma interese;
  • Pārziņa leģitīmā interese attiecībā uz biznesa klientu kontaktpersonām vērstu tiešo tirgvedību;
  • Atbilstība Pārziņa juridiskajām saistībām, kas noteiktas valsts tiesību aktos;
  • Datu subjekta piekrišana, kad tā ir nepieciešama datu ievākšanai par Pārziņa interneta vai mobilo pakalpojumu lietojumu, izmantojot sīkdatnes.

Personu datu kategorijas

Pārzinis apstrādā sekojošas personas datu kategorijas:

  • pamatinformācija par klientu vai potenciālo klientu: vārds, uzvārds, uzņēmuma nosaukums, ieņemamais amats, kontaktinformācija, kas saistīta ar darbu (pasta adrese, oficiālā e-pasta adrese, tālruņa numurs);
  • dati tirgvedībai: piekrišanas un aizliegumi.
  • digitālo pakalpojumu lietotāju dati, piemēram, digitālajam kontam nepieciešamie reģistrācijas dati, piemēram, lietotājvārds, segvārds, parole un citi identifikatori; informācija par pakalpojuma lietojumu, piemēram, statistika par pakalpojuma funkciju lietojumu. dati par sociālo plašsaziņas līdzekļu lietojumu, piemēram,
  • Darbinieku dati: vārds, uzvārds, personas kods, konta numurs, kontakttālrunis, kā arī – piekrišanas papildus datu izmantošanai.

Netiek apstrādāti īpašu kategoriju (sensitīvie) dati: netiek apstrādāta informācija par personas rases vai etnisko piederību, politiskajiem uzskatiem, reliģisko vai filozofisko pārliecību, dalību arodbiedrībās, un ģenētisko datu, biometrisko datu, lai veiktu fiziskas personas unikālu identifikāciju, veselības datu vai datu par fiziskas personas dzimumdzīvi vai seksuālo orientāciju apstrāde.

Regulārie informācijas avoti:

Personas dati tiek vākti un atjaunināti:

  • tieši no datu subjekta, kad datu subjekts reģistrējas vai slēdz līgumu;
  • izmantojot uzņēmumu tīmekļa vietnes;
  • izmantojot uzņēmējdarbības reģistrus;
  • izmantojot valsts un pašvaldības iestāžu sarakstus, kā arī – sadarbībā ar šīm iestādēm.

Datu izpaušana

Pārzinis var nodot personas datus sertificētiem ārpakalpojumu sniedzējiem (apstrādātājiem), ciktāl tas nepieciešams pakalpojumu nodrošināšanai. Šie ārpakalpojuma sniedzēji apstrādā personas datus Pārziņa vārdā, tiem jāievēro Pārziņa norādījumi, Regulas prasības un privātuma politika. Pārzinis, noslēdzot rakstiskus līgumus ar atbilstošiem noteikumiem, nostiprina prasību, ka personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar tiesību aktiem un tehniskajām prasībām.

Personas dati netiek nodoti ārpus Eiropas Savienības (ES) vai Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ).

Datu aizsardzība un glabāšana

  • Digitālie dati tiek aizsargāti ar ugunsmūri, parolēm un citiem tehniskiem līdzekļiem. Visi dati tiek glabāti telpās, kas ir aizsargātas ar fiziskiem piekļuves kontroles līdzekļiem;
  • Ir noteikta piekļuves kārtība materiāliem un sistēmām, nosakot piekļuves iespējas tikai tiem darbiniekiem, kuriem tā nepieciešama tiešo darba pienākumu izpildei. Katra persona, kas Pārziņa uzņēmumā apstrādā datus, izmanto savus autorizācijas rekvizītus, tādējādi ir identificējams katrs sistēmas lietotājs;
  • Dati tiek glabāti un arhivēti atbilstoši normatīvajiem aktiem, ja tādi ir attiecināmi, vai – ne ilgāk kā nepieciešams nolūka sasniegšanai;
  • Ar uzņēmumu (juridisku personu) darbību saistītie dati, tādi kā darījumu korespondence, pirkšanas pasūtījumi, dati par Pārziņa pakalpojumu lietojumu – šādi dati nav personas dati un Pārzinis var tos glabāt neierobežoti.

Datu subjekta tiesības

Datu subjektam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi, tostarp profilēšanu. Pēc Datu subjekta pieprasījuma dati var tikt laboti, dzēsti vai papildināti. Datu subjektam ir tiesības noskaidrot, kāda veida personas datus Pārzinis par viņu apstrādā. Personai jābūt identificētai vai identificējamai. Pietiekams pamats identifikācijas pierādīšanai ir elektroniski parakstīs dokuments, ierakstīta vēstule vai klātienē nodots iesniegums, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

Datu subjekts var atsaukt piekrišanu, ko ir sniedzis, iebilst pret datu apstrādi vai ierobežot to likumā noteiktajos gadījumos, kā arī – izmantot tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei, ja Pārzinis tomēr nav apmierinājis Datu subjekta prasības.

Personas datu dzēšana

Datu subjektam ir tiesības panākt, lai Pārzinis bez nepamatotas kavēšanās dzēstu datu subjekta personas datus, un Pārziņa pienākums ir bez nepamatotas kavēšanās dzēst personas datus, ja pastāv kāds no šādiem nosacījumiem:

a) personas dati vairs nav nepieciešami saistībā ar nolūkiem, kādos tie tika vākti vai citādi apstrādāti;

b) datu subjekts atsauc savu piekrišanu, uz kuras pamata veikta apstrāde;

c) datu subjekts iebilst pret apstrādi, un apstrādei nav leģitīma pamata;

d) personas dati ir apstrādāti nelikumīgi;

e) personas dati ir jādzēš, lai nodrošinātu, ka tiek pildīts juridisks pienākums, kas noteikts Savienības vai dalībvalsts tiesību aktos.

Ja personas datu apstrādei vairs nav tiesiska pamata, Datu subjekts var prasīt, lai dati par viņu tiek dzēsti – tiesības tikt aizmirstam. Personas datu dzēšana ir informācijas apstrādes pārtraukšanas veids. Dokumentu ilgāka glabāšana pieļaujama, ja tam iespējams atrast citu tiesisko, nevis sākotnējo datu apstrādes pamatu, piemēram, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības.

Veicot tādu personas datu apstrādi, kas nepieciešama līguma izpildei un pirmslīguma procedūrām, kurā datu subjekts ir viena no līgumslēdzēju pusēm, datu dzēšana notiek pēc pilnīgas abpusējas līguma nosacījumu izpildes, paredzot datu glabāšanas laiku atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

Tiek izvēlēti atbilstoši līdzekļi dokumentu dzēšanai vai iznīcināšanai, atkarībā no tā, vai tie tiek glabāti papīra formā, vai kā elektroniski dati. Drošai elektronisko personas datu dzēšanai tiek izmantota speciāla programmatūra, tiek sastādīts akts. Nododot elektroniskās ierīces utilizācijā, tajos esošie datu nesēji, kuros glabājušies attiecīgie dati līdz to dzēšanai, tiek iznīcināti. Datus iznīcina tikai personas, kas ir pilnvarotas veikt šo darbību. Pārzinis nodrošina, ka fiziskās personas, kuras autorizētas apstrādāt personas datus, ievēro datu aizsardzības prasības, kā arī rakstiski apņemas tos neizpaust.

Sīkdatņu izmantošana www.syncme.lv

1. Interneta vietnē www.syncme.lv (turpmāk – Vietne) tiek vākti dati par Vietnes apmeklētājiem, tādējādi gūstot iespēju Vietnes uzturētājam izvērtēt, cik noderīga ir Vietne, un kā to varētu uzlabot.

2. Pārzinis, kas Vietnē vāc datus par Vietnes apmeklētājiem, ir SIA “Latvijas Tālrunis”, Reģ.Nr. 40003050681, (turpmāk – Pārzinis).

3. Pārziņa adrese: Blaumaņa iela 38/40, Rīga, LV-1011,
E-pasts: serviss@latvijastalrunis.lv,
Tālrunis: +371 67770711.

4. Pārzinis nemitīgi pilnveido Vietni, ar mērķi, uzlabot tās lietošanu, tāpēc Pārzinim ir jāzina, kāda informācija ir svarīga Vietnes apmeklētājiem, cik bieži viņi šo Vietni apmeklē, kādas ierīces un pārlūkprogrammu viņi izmanto, no kāda reģiona nāk apmeklētāji, un kādu saturu vislabprātāk lasa.

5. Pārzinis izmanto sistēmu Google Analytics, kas ļauj Pārzinim analizēt, kā apmeklētāji izmanto Vietni. Par to, kā darbojas Google Analytics pamatprincipi, iespējams uzzināt Google mājas lapā https://support.google.com/analytics/answer/1012034?hl=lten&ref_topic=6157800. Pārzinis izmanto savāktos datus savās tiesiskajās interesēs, lai uzlabotu izpratni par Vietnes apmeklētāju vajadzībām un uzlabotu pieejamību Pārziņa publiskotajai informācijai. Apmeklētājs jebkurā laikā var pārtraukt datu vākšanu Google Analytics, kā tas ir aprakstīts šeit: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.

6. Serveris, kurā izvietota Vietne, var reģistrēt apmeklētāja nosūtītos pieprasījumus (izmantotā ierīce, pārlūkprogramma, IP adrese, piekļuves datums un laiks). Šajā punktā minētie dati tiek izmantoti tehniskiem nolūkiem: lai nodrošinātu Vietnes pienācīgu funkcionēšanu un drošību un izmeklētu iespējamos drošības incidentus. Šajā punktā minēto datu vākšanas pamats ir Pārziņa tiesiskā interese nodrošināt Vietnes tehnisku pieejamību un integritāti.

7. Sīkdatnes ir nelieli faili, kurus, katru reizi, kad apmeklētājs apmeklē Vietni, pārlūkprogramma saglabā apmeklētāja datorā tādā apmērā, kā norādīts apmeklētāja datora pārlūkprogrammas iestatījumos. Atsevišķas sīkdatnes tiek izmantotas, lai atlasītu un piemērotu apmeklētājam piedāvājamo informāciju un reklāmas, pamatojoties uz saturu, ko apmeklētājs aplūkojis agrāk, un tādējādi veidotu apmeklētājiem Vietnes lietošanu vienkāršu, ērtu un individuāli piemērotu. Papildu informāciju par sīkdatnēm, kā arī to dzēšanu un pārvaldīšanu, var iegūt mājaslapā www.aboutcookies.org.

8. Vietne izmanto sīkdatnes, lai vāktu lietotāja IP adreses un pārlūkošanas informāciju un ļautu Vietnei atcerēties apmeklētāja izvēli. Sīkdatnes ļauj Pārzinim sekot līdzi Vietnes datu plūsmai un lietotāju mijiedarbībai ar Vietni – Pārzinis izmanto šos datus, lai analizētu apmeklētāju uzvedību un uzlabotu Vietni. Sīkdatņu izmantošanas tiesiskais pamats ir Pārziņa leģitīmā interese nodrošināt Vietnes funkcionalitāti, pieejamību un integritāti.

9. Apmeklētājs var kontrolēt un/vai dzēst sīkdatnes pēc savas izvēles. Plašāka informācija par šo procesu ir pieejama šeit www.aboutcookies.org. Apmeklētājs var izdzēst visas sīkdatnes, kuras ir viņa datorā, un lielāko daļu pārlūkprogrammu var iestatīt tā, lai tiktu bloķēta sīkdatņu ievietošana datorā. Apmeklētājs var atteikties no sīkdatnēm pārlūkprogrammas izvēlnē vai https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Lai veiktu nepieciešamos uzstādījumus, apmeklētājam nepieciešams iepazīties ar savas pārlūkprogrammas noteikumiem. Sīkdatņu bloķēšanas gadījumā apmeklētājam manuāli būs jāpielāgo iestatījumi ikreiz, kad tiks apmeklēta Vietne, turklāt pastāv iespējamība, ka daži pakalpojumi un funkcijas nedarbosies.

10. Statistikas datiem par Vietnes apmeklētājiem var piekļūt tikai tie Pārziņa darbinieki, kuri ir atbildīgi par tādu datu analīzi.

11. Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas.

12. Pārzinis apliecina, ka sīkdatnes un statistikas informācija tiks apkopota, apstrādāta un glabāta saskaņā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām, tai skaitā 2016. gada 27. aprīļa Eiropas Parlamenta un ES Padomes Personas datu aizsardzības regulu Nr. 2016/679.

13. Pārzinis patur tiesības jebkurā brīdī mainīt šos noteikumus. Vietnes apmeklētāja pienākums ir patstāvīgi pārbaudīt Vietnes saturu, lai iepazītos ar noteikumu izmaiņām.