5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Šajā blogā pastāstīsim par pieciem svarīgiem iemesliem, kāpēc publicēt attēlus uzņēmuma Google Business profilā (GBP) – vienā no pirmajām vietām, ko atrod tavi esošie un potenciālie klienti, meklējot informāciju par tavu uzņēmumu un tā precēm vai pakalpojumiem internetā.

Efektīvi piesaista uzmanību

Papildinot savu GBP profilu ar attēliem, tu uzlabosi tā vizuālo pievilcību, palielinot iespējamību piesaistīt potenciālo klientu uzmanību. Attēli rada vizuālu priekšstatu par tavu biznesu – tie ne vien padara tavu Google Business profilu uzrunājošāku un pievilcīgāku, bet arī palīdz maksimāli ātri pastāstīt par tavu piedāvājumu un noturēt klienta uzmanību.

Veicina uzticamību

Augstas kvalitātes attēli izceļ tava uzņēmuma profesionalitāti un autentiskumu. Nodrošinot vizuālus “pierādījumus”, piemēram, produktu bildes, biroja vai veikala interjera attēlus, uzņēmuma komandas fotogrāfijas, tu vairo patērētāju uzticību, palielinot iespējamību, ka viņi izvēlēsies tieši tavu uzņēmumu.

Palielina redzamību Google meklēšanā

Jebkurš saturs, tai skaitā biznesa profili, kas papildināti ar attēliem, Google meklēšanas rezultātos parādās augstāk. Pievienojot atbilstošas bildes, tu optimizē savu GBP profilu, uzlabojot tā redzamību digitālajā vidē un padarot to lietotājiem vieglāk atrodamu. Un jo vienkāršāk tavs uzņēmums būs atrodams, jo lielāka iespējamība, ka izvēles mirklī potenciālais klients nosvērsies par labu tavam piedāvājumam.

Vēl svarīgi, ka Google, ranžējot mājaslapas, lielāku priekšroku dod tām, kurās jauns saturs parādās regulāri. Tas attiecas arī uz attēliem, tāpēc ņem to vērā un ik pa laikam papildini savu biznesa profilu ar jaunām bildēm, kas palielinās tava uzņēmuma iespējas nokļūt augstākās pozīcijās Google meklēšanā un arīdzan Google Maps, piemēram, kad potenciālais pircējs meklēs sev tuvākās preču iegādes vai pakalpojumu sniegšanas vietas.

Uzlabo lietotāju pieredzi

Attēli acumirklī sniedz vērtīgu informāciju un palīdz patērētājam labāk izprast tavu biznesu. Neatkarīgi no tā, vai attēlā parādīta restorāna ēdienkarte, vizualizētas klientu atsauksmes vai demonstrētas tava produkta funkcijas, tas uzlabo lietotāja pieredzi, papildus tekstuālam aprakstam sniedzot arī vizuālu priekšstatu par tavu uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu.

Paaugstina klientu iesaisti

Attēli raisa emocijas un piesaista uzmanību efektīvāk nekā tikai teksts. Publicējot kvalitatīvus, vizuāli pievilcīgus un vilinošus attēlus, tu vari izveidot ciešāku saikni ar potenciālajiem klientiem, mudinot viņus mijiedarboties ar ierakstu tavā biznesa profilā, izpētīt tavu piedāvājumu un rīkoties, piemēram, sazināties ar tevi vai apmeklēt tavu uzņēmumu.

Ko svarīgi ņemt vērā, publicējot attēlus Google biznesa profilā?

Google Business profilā iespējams publicēt trīs veidu attēlus:

  • uzņēmuma logo, kas parādās pie profila kontaktinformācijas bloka un kad uzņēmums atbild uz kādu ziņu, piemēram, klienta atsauksmi;
  • titulbildi, kas atrodas biznesa profila augšdaļā un parādās lietotājiem brīžos, kad uzņēmuma nosaukums tiek ierakstīts pakalpojumā Google vai Google Maps. Citiem vārdiem – šis ir attēls, kas vizuāli reprezentē biznesu, tāpēc ieteicams izvēlēties tādu foto, kas ir saskaņā ar tava uzņēmuma vizuālo identitāti un precīzi ataino darbības jomu;
  • uzņēmuma foto – attēli, ko pievieno biznesa profila īpašnieks. Šeit var izpausties un ar attēlu palīdzību sniegt plašāku informāciju par savu uzņēmumu. Piemēram, var pievienot fotoattēlus ar saviem produktiem vai pakalpojumiem, uzņēmuma telpu interjeru vai eksterjeru, savu komandu, tādējādi izceļot tava uzņēmuma labākās īpašības. Google iesaka publicēt vismaz trīs interjera, trīs eksterjera un trīs produktu bildes vai trīs attēlus, kas reprezentē uzņēmuma sniegtos pakalpojumus (atkarībā no uzņēmuma pārstāvētās nozares).

6 padomi, lai ar attēlu palīdzību sasniegtu labākus rezultātus

  • GBP publicētajiem attēliem jāatbilst Google kvalitātes, attēlu formāta un izmēra vadlīnijām. Attēliem jābūt JPG vai PNG formātā, 10 kB līdz 5 MB lieliem un augstā kvalitātē ar minimālo izšķirtspēju 250 x 250 px un maksimālo izšķirtspēju 720 x 720 px;
  • Pievērs uzmanību tam, vai publicētie attēli izskatās vienlīdz labi gan desktop, gan mobilajā versijā;
  • Lai cik svarīga nozīme būtu attēliem GBP profilā, nav ieteicams izmantot bilžu banku attēlus (stock photos). Google augstu vērtē autentiskumu, bet stock bildes ir viegli atpazīstamas;
  • GBP attēliem jābūt SEO optimizētiem – tikai tad tie pozitīvi ietekmēs tava uzņēmuma pozīcijas meklēšanā. Attēliem jābūt atbilstošiem noteiktām kategorijām, piemēram, ja fotogrāfijā attēlots uzņēmuma biroja interjers, tad attiecīgi tam jābūt kategorijā “Interjers”. Tāpat rūpīga uzmanība jāpievērš attēlu nosaukumiem. Neizmanto tādus nosaukumus kā “image_24” vai dažādu ciparu kombinācijas. Būtiska efektīvas SEO optimizācijas sastāvdaļa ir biznesam atbilstoši atslēgvārdi, tāpēc izmanto tos, arī domājot attēlu nosaukumus;
  • Regulāri papildini savu GBP profilu ar jauniem attēliem – to pozitīvi novērtēs gan Google algoritms, gan tavi klienti, jo attēli atspoguļos aktuālo situāciju saistībā ar tavu uzņēmumu;
  • Google ļauj klientiem publicēt savus attēlus jebkurā GBP profilā, kas palīdz pārliecināties, ka klienti gūst reālu pieredzi ar konkrēto uzņēmumu. Tāpēc seko līdzi tam, kādus attēlus tavā GBP profilā publicē klienti. Tie var būt gan pozitīvu pieredzi atspoguļojoši, sniedzot pievienoto vērtību tavam uzņēmumam, gan neatbilstoši, negatīvi atsaucoties uz tava uzņēmuma redzamību meklēšanā. Ja pamani kādu attēlu, kas pārkāpj Google noteikumus, tu vari lūgt, lai Google šo attēlu dzēš.

Rezumējot – regulāri publicējot uzņēmuma darbības sfērai un vizuālai identitātei atbilstošus, pievilcīgus augstas kvalitātes attēlus savā Google Business profilā, var ievērojami uzlabot biznesa profila ietekmi, piesaistīt vairāk klientu un izcelt tavu uzņēmumu starp konkurentiem.

Svarīga piebilde – lai arī šajā blogā vairāk runājām par Google Business profilu, atceries, ka attēliem var būt izšķiroša nozīme jebkurā vietnē vai biznesa profilā. Vai tas būtu Facebook, Instagram, LinkedIn vai kāda cita platforma, kur tavs uzņēmums publicē ierakstus, korekti izvēlēti attēli tev palīdzēs nodot savu vēstījumu mērķauditorijai ievērojami efektīvāk!

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Sazinies ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.