Kas īsti ir SyncMe?
Tas ir rīks, kas palīdz pārvaldīt tava uzņēmuma kontaktinformāciju dažādās interneta vietnēs. Viens no veiksmīga lokālā mārketinga priekšnoteikumiem ir kontaktinformācijas konsekvence – SyncMe šo procesu krietni vien atvieglo, apkopojot visus datus vienuviet.
Ir ļoti daudz un dažādu digitālo platformu un vietņu, kur uzņēmumi izvieto informāciju par sevi ar mērķi uzrunāt pēc iespējas plašāku klientu loku un sadarbības partnerus. Te jāmin gan Google My Business, gan tādi sociālie tīkli kā Facebook, Instagram un citi, kā arī dažādas aplikācijas, piemēram, Waze. Tik daudzu kontu uzturēšana, runājot par informācijas aktualizēšanu, kādā brīdī var kļūt par problēmu.
Nav būtiski, kuru vietni, lietotni, balss palīgu, meklētājprogrammu, GPS sistēmu vai sociālo tīklu tu izmanto – būtiski ir tas, lai visur informācija par tavu uzņēmumu būtu konsekventa.
Kā SyncMe darbojas?
Ja tev ir savs uzņēmums, kas darbojas fiziskā atrašanās vietā, piemēram, veikals, restorāns vai pat vesela servisu ķēde, visticamāk, informācija par tā darba laiku, atrašanās vietu, kontaktinformāciju un citiem svarīgiem datiem, kas noder ikvienam interesantam, būs atrodama arī internetā.
Atceries, ka arvien vairāk tavu klientu izmanto mobilās ierīces, lai piekļūtu šai informācijai. Bet dažkārt, ņemot vērā, ka ir tik daudz vietu tiešsaistē, kur šī informācija pieejama (ne tikai Google, bet arī TripAdvisor, Yandex utt.), var gadīties, ka kādā no vietnēm tā vairs nav aktuāla.
Piemēram, ja tu kādā pirmssvētku dienā nolem slēgt kafejnīcu ātrāk vai arī vēlies pievienot citu telefona numuru, tev jāpārliecinās, ka visi šie dati tiek sinhronizēti visā internetā. Ja tā nav, var rasties nepatīkama situācija, proti, klients ierodas šajā konkrētajā kafejnīcā, taču tā izrādās slēgta. Zvanot uz telefona numuru, nav atbildes, jo tas ir mainīts.
Lai šādas un līdzīgas situācijas nepieļautu, palīgā nāk rīks SyncMe, kas nodrošina visu būtisko datu sinhronizāciju visā tīmeklī. Tas automātiski pārbauda uzņēmuma kontaktinformācijas sarakstus, pēc vajadzības atjaunojot un aizstājot neprecīzu informāciju. Programmatūra arī identificē tukšus kontaktinformācijas laukus un piedāvā iespēju tos korekti aizpildīt.
Atsauksmes – būtisks mārketinga elements
Ir skaidrs, ka vairums potenciālo klientu pirms produkta iegādes lēmuma pieņemšanas ielūkojas atsauksmēs, kas sniegtas par uzņēmumu. Tieši tāpēc ir būtiski sekot līdzi tam, ko par tavu uzņēmumu publicē lietotāji.
Google ir oficiāli apstiprinājusi, ka kvalitatīvas, kodolīgas un pozitīvas klientu atsauksmes ievērojami uzlabo uzņēmuma redzamību šajā meklētājprogrammā. Tāpēc ir rekomendēts ne tikai lasīt, bet arī atbildēt uz klientu atsauksmēm un jautājumiem.
Rīks SyncMe piedāvā ļoti vērtīgu funkciju, kas ļauj pārvaldīt visas atsauksmes, ko cilvēki atstāj par tavu uzņēmumu, vienuviet. Izmantojot šo rīku, vienā platformā varēsi gan atbildēt uz atsauksmēm un jautājumiem, gan aicināt klientus izteikt savus vērtējumus pieredzes uzlabošanas nolūkos. Tas ir ļoti svarīgi, jo lielākā daļa cilvēku uzticas vērtējumiem un atsauksmēm, kas publicētas interneta vidē.
Atsauksmju nozīme interneta biznesa vidē arvien pieaug, tāpēc ir svarīgi veltīt resursus šīs jomas sakārtošanai. Ar SyncMe visu biznesa profilu atsauksmes ir iespējams ērti pārvaldīt vienā platformā!
Rezumējot, digitālajā laikmetā ikvienam lietotājam ir svarīgi, lai internetā atrastā informācija par uzņēmumu ir korekta, novēršot visas iespējamās negatīvās sekas. Taču vairākās platformās esošu informāciju par uzņēmumu uzturēt aktuālu var būt sarežģīti. Rīks SyncMe ir paredzēts tieši tam, lai atvieglotu tava biznesa darbības ikdienu, uzlabojot gan uzņēmuma tēlu, gan klientu lojalitāti un pieredzi. Piesakies savam SyncMe kontam jau šodien un pārvaldi visus savus svarīgākos biznesa kontus vienuviet!