Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.

Bet kā uzrakstīt labu un objektīvu atsauksmi, lai tā būtu noderīga ne tikai klientiem, bet arī pakalpojuma sniedzējiem?

Veiksmīgas un vērtīgas atsauksmes pamatprincipi:

  • Sniedz savu personīgo pieredzi – nebaidies būt atklāts, pat ja tavs viedoklis nav pozitīvs, kā arī neieslīgsti detaļās par citu cilvēku sniegtajām atsauksmēm, dalies tikai ar savu personīgo pieredzi.
  • Pievieno attēlus vai video, atsauksmi ir vieglāk uztvert, ja tai ir pievienoti attēli vai video, piemēram, ja esi bijis restorānā, pievieno attēlu ar pasniegto ēdienu.
  • Nedalies ar citu personu datiem. Atsauksmēs nemini darbinieku vārdus un uzvārdus vai kādu citu personīgu informāciju.
  • Izmanto savu vārdu un uzvārdu vai autorizējies caur sociālajiem tīkliem, šādi tava atsauksme citiem šķitīs uzticamāka, jo kurš gan ticēs atsauksmei, kuru ir sniedzis MīļaisMinka123?
  • Esi objektīvs! Rakstot atsauksmes, vienmēr centies būt objektīvs un piemini gan plusus, gan mīnusus, kā arī ievēro cenas samērīguma principu – tu nevari novērtēt hosteļa sniegto servisu kā sliktu, jo netika nodrošināti 3 dvieļi uz personu un brokastu ēdienkartē bija maza izvēle, ja par numuriņu esi samaksājis vien 20 EUR par nakti.
  • Pareizrakstību neviens nav atcēlis – rakstot atsauksmi ievēro pareizrakstību un gramatikas likumus, lai tava atsauksme būtu viegli saprotama ikvienam.

Tavai atsauksmei ir nozīme!

Ja esi apmierināts ar servisu, tad neesi slinks un atalgo uzņēmumu ar labu atsauksmi! Ja tev šķiet, ka uzņēmums varētu uzlabot savu servisu, palīdzi uzņēmumam augt un attīstīties, uzrakstot par savu pieredzi un minot tās lietas, kuras tu vēlētos uzlabot. Klienta pozitīvā atsauksme ir vērtīgāka par jebkuru reklāmu, kā arī tas ir veids, kā ikviens var uzlabot uzņēmuma darbību, sniegto pakalpojumu kvalitāti un attieksmi pret klientu.

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.