Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi. Bet kā uzrakstīt labu un objektīvu atsauksmi, lai tā būtu noderīga ne tikai klientiem, bet arī pakalpojuma sniedzējiem?

Veiksmīgas un vērtīgas atsauksmes pamatprincipi:

  • Sniedz savu personīgo pieredzi – nebaidies būt atklāts, pat ja tavs viedoklis nav pozitīvs, kā arī neieslīgsti detaļās par citu cilvēku sniegtajām atsauksmēm, dalies tikai ar savu personīgo pieredzi.
  • Pievieno attēlus vai video, atsauksmi ir vieglāk uztvert, ja tai ir pievienoti attēli vai video, piemēram, ja esi bijis restorānā, pievieno attēlu ar pasniegto ēdienu.
  • Nedalies ar citu personu datiem. Atsauksmēs nemini darbinieku vārdus un uzvārdus vai kādu citu personīgu informāciju.
  • Izmanto savu vārdu un uzvārdu vai autorizējies caur sociālajiem tīkliem, šādi tava atsauksme citiem šķitīs uzticamāka, jo kurš gan ticēs atsauksmei, kuru ir sniedzis MīļaisMinka123?
  • Esi objektīvs! Rakstot atsauksmes, vienmēr centies būt objektīvs un piemini gan plusus, gan mīnusus, kā arī ievēro cenas samērīguma principu – tu nevari novērtēt hosteļa sniegto servisu kā sliktu, jo netika nodrošināti 3 dvieļi uz personu un brokastu ēdienkartē bija maza izvēle, ja par numuriņu esi samaksājis vien 20 EUR par nakti.
  • Pareizrakstību neviens nav atcēlis – rakstot atsauksmi ievēro pareizrakstību un gramatikas likumus, lai tava atsauksme būtu viegli saprotama ikvienam.

Tavai atsauksmei ir nozīme!

Ja esi apmierināts ar servisu, tad neesi slinks un atalgo uzņēmumu ar labu atsauksmi! Ja tev šķiet, ka uzņēmums varētu uzlabot savu servisu, palīdzi uzņēmumam augt un attīstīties, uzrakstot par savu pieredzi un minot tās lietas, kuras tu vēlētos uzlabot. Klienta pozitīvā atsauksme ir vērtīgāka par jebkuru reklāmu, kā arī tas ir veids, kā ikviens var uzlabot uzņēmuma darbību, sniegto pakalpojumu kvalitāti un attieksmi pret klientu.

Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.