Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus. Meklētājprogrammu precizitāte ietekmē patērētāju rīcību – cilvēki pierod ievadīt precīzas vēlmes un jautājumus.

Ierakstot sev interesējošos atslēgvārdus Google, lietotājs nedomā par to, pēc kādiem kritērijiem tiek atlasīti rezultāti, kas tiks parādīti – viņš vēlas iegūt ātru un precīzu atbildi uz to, ko ir meklējis. Lai nodrošinātu lietotāju ar šādu pieredzi, atlases rezultātus ietekmē komplicēts algoritms, kas ņem vērā ne vien lietotāja atrašanās vietu, meklēšanas vēsturi un citus iestatījumus, bet arī parādīto mājaslapu atbilstību noteiktiem kritērijiem. Ir svarīgi, lai mājaslapā būtu atbilstoši atslēgvārdi, kvalitatīvs saturs, pārdomāta lietojamība un virkne citu faktoru, kas noteiks jūsu lapas pozīcijas atlases rezultātos.

Ja pircējs jau zina, ka viņam nepieciešama konkrēta prece vai pakalpojums, visticamāk, pirmais, ko viņš darīs – veiks atbilstošu meklējumu Google. Visbiežāk tiek izmantoti plaši atslēgvārdi, piemēram, “apavu veikals” vai “elektronika akcijas”, taču nereti tiek meklēti arī konkrēti zīmoli un veikali. Veicot šādu meklējumu, lietotājs jau zina, ko vēlas, un meklē papildinformāciju, piemēram, uzņēmuma darba laiku, adresi vai atsauksmes. Šāda meklēšana bieži vien ir laikietilpīga, nogurdinoša un nenes vēlamos rezultātus. Tāpēc, lai pēc iespējas ātrāk nodrošinātu lietotāju tieši ar to, kas viņam nepieciešams, Google piedāvā Knowledge Panel (Zināšanu paneli), kas uzskatāmā veidā apkopo svarīgāko konkrētā zīmola informāciju blakus meklējumu rezultātiem. Panelī tiek apvienoti dati no dažādiem avotiem, tostarp uzņēmuma mājaslapas, sociālo tīklu profiliem un citiem, līdz ar to lietotājam vairs nav nepieciešamības apmeklēt citas vietnes, lai noskaidrotu sev vajadzīgo.

Google Zināšanu paneli veido vairāki komponenti. Šeit redzama pamatinformācija par uzņēmumu (nosaukums, adrese, tālruņa numurs), attēli, klientu atsauksmes, uzņēmuma darbības nozare, apraksts, darba laiks, saite uz mājaslapu, jautājumi un atbildes, diennakts laiks, kad uzņēmumā ir vislielākā klientu plūsma, un citi dati. Verificējot savu Google profilu un apliecinot, ka esat konkrētā uzņēmuma īpašnieks, panelī atrodamo informāciju jūs varēsiet mainīt un papildināt – jo precīzāk un pilnvērtīgāk būs aizpildīta jūsu informācijas karte, jo lielāka iespēja, ka Google to atzīs par kvalitatīvu un parādīs meklētājiem.

Kāpēc ir tik svarīgi aizpildīt visus Zināšanu paneļa laukus? Kad lietotājs veic meklējumu, viņš izmanto dažādus sev interesējošus atslēgvārdus – Zināšanu paneļa mērķis ir izprast lietotāja meklēto un sniegt tam pareizo atbildi. Piemēram, potenciālais klients meklē “labākais dermatologs Teikā atvērts sestdien”. Lai jūsu uzņēmums atlasītos meklēšanas rezultātos, panelī jābūt atrodamiem visiem minētajiem atslēgvārdiem: atsauksmēm (“labākais”), darbības nozarei (“dermatologs”), atrašanās vietai (“Teika”) un darba laikam (“sestdien”). Zināšanu panelis palīdz meklētājprogrammas mākslīgajam intelektam sasaistīt jūsu uzņēmumu ar visiem šiem atslēgvārdiem un piedāvāt to kā labāko atbildi uz lietotāja vaicājumu. Ja informācija nebūs pilnīga, jūsu uzņēmums neparādīsies meklēšanas rezultātos un jūs varat zaudēt potenciālo klientu.

Līdzīgi nosacījumi ir spēkā arī attiecībā uz jūsu mājaslapu – tajā jābūt pareizajiem atslēgvārdiem, informācijai jābūt visaptverošai, skaidri izklāstītai un viegli atrodamai. Piemērs. Kāds jums ir ieteicis finanšu konsultantu no uzņēmuma “Rīgas partneri” vārdā Jānis Bērziņš. Tā vietā, lai meklētu konsultantu pēc vārda un uzvārda, kas, kā zināms, ir izplatīts, jūs meklējat “Rīgas Partneri” mājaslapu, kur savukārt cerat atrast konkrētā konsultanta tālruņa numuru vai e-pasta adresi. Ja mājaslapā šāda informācija nav uzreiz atrodama un jums nākas apmeklēt vairākas sadaļas, jūs drīzumā, visticamāk, padosieties, un “Rīgas partneri” būs zaudējuši klientu.

Lietotāji ir pieraduši uzdot vienkāršus jautājumus Google, saņemot tūlītējas atbildes, un viņu pacietības līmenis ir kļuvis zemāks. Neskatoties uz to, daudzas mājaslapas nav optimizētas tā, lai spētu ātri sniegt lietotājam nepieciešamo. Un ko lietotājs dara, ja informācija nav viegli pieejama? Viņš padodas un atgriežas sākumpunktā – meklētājprogrammā – vai vēl sliktāk – nokļūst pie jūsu konkurenta.

SyncMe ļauj ērti pārvaldīt visus uzņēmuma kontus vienuviet, automatizējot darbības un uzlabojot jūsu uzņēmuma atrodamību Google!

Izmantojot SyncMe, jūs redzēsiet, cik reizes jūsu uzņēmums ir parādījies meklētāju atlases rezultātos, cik daudz reižu jums zvanīts no uzņēmuma Zināšanu paneļa, cik reizes ir jautātas norādes uz jūsu atrašanās vietu, un citus datus. Pareizi pārvaldot sava uzņēmuma Zināšanu paneli, jūs varēsiet sniegt savam potenciālajam klientam pareizās atbildes tieši tur, kur viņš ir uzdevis jautājumu!

Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.