Kā izsekot līdzi klientu atsauksmēm un kāpēc tas ir svarīgi?

Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs, kam ir būtiska loma pārdošanas veicināšanā.

Tomēr, lai parūpētos par pozitīvu uzņēmuma reputāciju internetā ilgtermiņā, ar to vien, ka cilvēki atstāj atsauksmes, ir par maz, – ir svarīgi tās arī rūpīgi pārraudzīt, proti, sekot līdzi jaunākajiem lietotāju ierakstiem un laikus un korekti reaģēt, neatkarīgi no tā, vai atsauksme ir pozitīva vai negatīva. Kā ērti izsekot līdzi visām lietotāju atsauksmēm? Tev palīdzēs SyncMe platformas atsauksmju pārvaldības rīks SyncMe Reviews!

Turpini lasīt un uzzini vairāk par šī rīka funkcionalitāti, kā arī noskaidro, ko ņemt vērā, lai atsauksmju pārvaldība būtu maksimāli efektīva un strādātu tava biznesa labā!

Overview | Kopsavilkums

Šeit vari redzēt jaunākās atsauksmes, to skaitu pēdējā mēneša laikā un vidējo vērtējumu par uzņēmumu, kā arī reitinga salīdzinājumu ar līdzīgiem uzņēmumiem. SyncMe PARTER klienti šeit var redzēt arī konkurentu vērtējumu.

Monitoring | Pārraudzība

Šajā sadaļā var aplūkot visu informāciju par atsauksmi (tās datumu, vietni, lietotāja vērtējumu, atsauksmes autoru un tekstu), kā arī atsauksmju statistiku (datus var atlasīt, izmantojot darbvirsmas augšdaļā pieejamos filtrus). Kļūstot par SyncMe PARTNER klientu, šeit tev būs iespēja uzreiz arī sniegt atbildes uz atsauksmēm, kā arī nosūtīt kādu konkrētu atsauksmi e-pastā vai publicēt to kā postu, izceļot pozitīvos viedokļus.

Response | Atbilde

Šī sadaļa paredzēta atbilžu pārvaldībai, ļaujot tev ātrāk pamanīt atsauksmes, uz kurām neesi atbildējis. Tāpat šeit redzams kopējais atsauksmju un vērtējumu skaits attiecīgajā periodā. Arī šeit statistikas datus var atlasīt, izmantojot filtrus darbvirsmas augšadaļā.

User Photos | Lietotāju foto

Šeit vari redzēt attēlus, kurus Google lietotāji publicējuši tava uzņēmuma Google Business profilā, un to skatījumu skaitu. Ja attēli ir neatbilstoši, par to var ziņot Google, atzīmējot Flag As Inappropriate.

5 soļi, kā efektīvi pārvaldīt atsauksmes

1. Atbildi uz visām atsauksmēm – arī negatīvajām –, kas labvēlīgi ietekmēs pārdošanas rezultātus. To apliecina arī pētījums, kurā 89% respondentu atzinuši, ka ar lielāku iepsējamību izvēlēsies tā uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, kurš sniegs atbildes uz visām atsauksmēm. Sniedzot pieklājīgu atbildi un alternatīvu risinājumu, piemēram, piedāvājot atlaidi nākamajam pirkumam, naudas atmaksu par neveiksmīgu darījumu vai pat tikai vienkārši atzīstot savu vainu, parādīsi, ka spēj uzņemties atbildību par pieļautajām kļūdām un ka tev ir svarīga pozitīva klientu pieredze. Turklāt tā tu gūsi arī iespēju mainīt neapmierinātā klienta viedokli uz pozitīvo pusi un radīsi labu iespaidu par sevi potenciālo klientu acīs.

2. Centies atbildēt ātri – tā radīsi priekšstatu, ka katrs klienta viedoklis un dalīšanās pieredzē ir gaidīti, kas cels uzticamību tavam uzņēmumam. Tāpat tas, cik aktīvi atbildi uz atsauksmēm, ietekmē meklēšanas rezultātu reitingus, jo Google, ranžējot mājaslapa un biznesa profilus, pievērš lielu uzmanību tam, cik laicīgi atbildi uz atsauksmēm un vai tu vispār to dari.

3. Mudini klientus atstāt atsauksmes – dažādos pētījumos secināts, ka, lai atsauksme būtu relevanta, tai jābūt publicētai vismaz pēdējā mēneša laikā, kam piekrīt vairāk nekā 50% aptaujāto. Tāpēc aicini klientus sniegt vērtējumu par tavu uzņēmumu un seko līdzi tam, lai pēdējā atsauksme par tevi nebūtu vecāka par vienu diviem mēnešiem. Tā tu nostiprināsi uzņēmuma klātbūtni internetā, kā arī sekmēsi pārdošanas rezultātus, jo parasti interneta lietotāji lasa un piešķir nozīmi jaunākajām atsauksmēm, kas ļauj saprast aktuālo situāciju saistībā ar uzņēmumu.

4. Atvieglo atsauksmju pārvaldību ar SyncMe. Ja atsauksmes par uzņēmumu publicētas vairākās vietnēs, savlaicīgi reaģēt uz tām visām un nodrošināt kvalitatīvas un lasītājiem noderīgas atbildes var šķist kā izaicinājums. Pateicoties SyncMe Reviews sadaļai, tev nevajadzēs apmeklēt visus kanālus, kur lietotāji par tevi izteikuši viedokli, jo, sasaistot sava uzņēmuma profilus ar SyncMe, atsauksmes no dažādiem kanāliem (mājaslapas, GoogleFacebookTripAdvisorTrustpilot u. c.) redzēsi vienā darbvirsmā un varēsi reāllaikā un centralizēti tās monitorēt un atbildēt uz tām. Tāpat SyncMe sniedz iespēju saņemt paziņojumus par jaunām atsauksmēm, kas palīdzēs tev savlaicīgi uz tām reaģēt.

5. Uzticies speciālistam. Saprotams, ka atsauksmju ir daudz, un izsekot līdzi, kā arī kvalitatīvi atbildēt uz tām visām var būt sarežgīti. Tāpēc lieti var noderēt profesionāļu pakalpojumi. Piemēram, kļūstot par SyncMe platformas BUSINESS un PARTNER klientu, tev pavērsies lieliska iespēja – iepriekš vienojoties, profesionālas un korektas atbildes uz atsauksmēm par tavu uzņēmumu sniegs pieredzējis speciālists, kas krietni ietaupīs tavu laiku.

Mūsu veiksmes stāsti

Šeit atradīsiet mūsu veiksmes stāstus un padomus, lai uzzinātu kā SyncMe var strādāt jūsu labā.

Kā arī daudz citas noderīgas lietas.

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...
Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs,...
Uzņēmuma klātbūtne un aktivitāte internetā ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļauj ne vien pakāpties uz augstākām pozīcijām Google, bet arī stiprina mērķauditorijas uzticamību, rosina interesi un vēlmi...

Novērtējiet sava uzņēmuma redzamību
BEZ MAKSAS

Uzziniet, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.