Iepazīstinām ar SyncMe sadaļu Analytics, kas dod iespēju aplūkot detalizētu statistiku par tava uzņēmuma profilu skatījumiem, sekotāju skaita izmaiņām, meklējumu rādītājiem, lietotāju darbībām u. c., sniedzot iespēju novērtēt sasniegto rezultātu un ieraudzīt jomas, kuras uzlabot, kā arī attiecīgi pielāgot digitālā mārketinga stratēģiju.
Dashboards | Informācijas panelis
Sadaļā Profila statistika atrodama informācija par to, cik reizes noteiktā laika posmā uzņēmuma ieraksts parādīts Google Search un Maps (Google Listings Impressions by App), kā arī cik reizes lietotāji veikuši darbības tava uzņēmuma profilā (Google Listings Actions by Week), piemēram, noklikšķinājuši uz saitēm, tostarp rīcības aicinājuma pogām, tādām kā “Zvanīt”, “Norādes”, “Vietne” u. c.
Sadaļā Listings Summary (Ierakstu kopsavilkums) var apskatīt uzņēmuma ierakstu apkopojumu – karti ar visām uzņēmuma lokācijām (Location Map), profila parādīšanās biežumu meklēšanas rezultātos dažādās ierīcēs (Listings Device Usage Over Time), kā arī profila apmeklējumu statistiku (Listing Profile Views).
Sadaļā Locations Summary (Atrašanās vietu kopsavilkums) sniegts apkopojums par uzņēmuma profilu atrašanās vietām, cik bieži uzņēmuma ieraksts parādījies meklēšanas rezultātos Google, Bing, Facebook (Total Listings Impressions), pēc kādiem atslēgvārdiem tavs uzņēmums tika atrasts (Google Search Term Impressions), cik bieži nedēļas ietvaros tavs biznesa profils parādīts Google meklēšanā un kartēs, izmantojot datoru vai mobilās ierīces (Google Listings Impressions by Device Over Time).
Sadaļā Reviews Summary (Atsauksmju kopsavilkums) redzama statistika par lietotāju atsauksmēm, piemēram, uzņēmuma kopējais atsauksmju skaits un vidējais vērtējums (Reviews Overview).
Nepieciešamie statistikas dati ir eskportējami pdf formātā vai nosūtāmi e-pastā.
Report Builder | Atskaišu veidotājs
Šajā sadaļā var izveidot detalizētus statistikas pārskatus par dažādiem rādītājiem, tādiem kā vidējais vērtējums, Facebook lapas un postu skatījumi, Bing meklējumu statistika, Google Maps statistika, lietotāju darbības Google Business profilā u. c. Katram pārskatam var uzstādīt interesējošo laika periodu, izvēlēties dažādus filtrus un vēlamo statistikas atainojumu un lejupielādēt pārskatu CSV vai Excel formātā.
Search Tracker | Meklēšanas izsekotājs
Šī sadaļa pieejama SyncMe PARTNER klientiem un tās galvenā funkcija ir konkurentu analīze. Te var aplūkot, piemēram, to, kāda ir iespējamība, ka, veicot meklējumu, lietotājs izvēlēsies tavu, nevis konkurenta uzņēmumu, un kādi faktori to ietekmē (Your Share of Intelligent Search). Tāpat šajā sadaļā var redzēt, kuri tavas nozares uzņēmumi un cik reizes ir parādījušies meklēšanā pēc tevis izvēlētajiem atslēgvārdiem (Local Competitors). SyncMe iespējams arī pašam norādīt savus konkurentus un sekot līdzi viņu rezultātiem meklēšanā pēc noteiktiem atslēgvārdiem (Competitors’ Share of Intelligent Search). Search Tracker ir noderīgs rīks, ko var izmantot, piemēram, lai saprastu iemeslus, kāpēc konkrēti uzņēmumi parādījušies meklēšanas rezultātos biežāk nekā tavs uzņēmums, un lai attiecīgi ieviestu korekcijas savā mārketinga stratēģijā.
6 padomi, kā izveidot efektīvu biznesa profilu
Mūsdienās, lai uzrunātu jaunus klientus un izceltos starp konkurentiem, uzlabotu savu reputāciju un uzticamību, svarīgi, lai aktuālā informācija par tavu biznesu būtu atrodama ne tikai tavā mājaslapā, bet arī citās populārās vietnēs, lietotnēs un platformās, ko ikdienā lieto potenciālie klienti, piemēram, Google, Bing, Apple, Facebook un citviet. Tāpēc ir būtiski parūpēties par kvalitatīvu biznesa profilu šajos kanālos. Ko ņemt vērā, lai biznesa profils palīdzētu jaunu klientu piesaistē? Lūk, 6 vienkārši padomi!
1. Aizpildi visus biznesa profila informācijas laukus. Pārliecinies, lai visi piedāvātie biznesa profila informācijas lauki, īpaši uzņēmuma nosaukums, adrese, tālruņa numurs, mājaslapas adrese un darba laiks, būtu precīzi aizpildīti. Svarīgi, lai visos kanālos būtu ievērota informācijas konsekvence, neizraisot klientos apjukumu. Noteikti parūpējies par detalizētāku uzņēmuma un tā piedāvājuma aprakstu, akcentējot unikālo, kā arī priekšrocības klientiem. Neaizmirsti iekļaut tekstā atbilstošus atslēgvārdus, kas palīdzēs labāk atrast tavu uzņēmumu, kad potenciālie klienti meklēs tavus produktus vai pakalpojumus Google.
2. Izvēlies precīzas nozares. Lai, meklējot preces un pakalpojumus, lietotāji atrastu tieši tavu uzņēmumu, svarīga nozīme ir pareizai kategoriju izvēlei. Izvēlies vienu galveno kategoriju un papildu nozares, kas iespējami precīzāk atbilst tava uzņēmuma darbības jomām. Ja tavs uzņēmums atbilst vairākām kategorijām, piemēram, “autoserviss”, “auto rezerves daļas” u. tml., arī tās vari pievienot, taču vispārīgajai kategorijai jābūt prioritārai. Tā tu palīdzēsi meklētājsistēmām korektāk saprast, ar ko nodarbojies, un paaugstināsi biznesa profila iespējas parādīties atbilstošos meklējumos.
3. Optimizē profilus vietējai meklēšanai. Lielu daļu biznesa profilu skatījumu veido lietotāji, kuri meklē sev tuvumā esošās vietas, tāpēc, lai uzlabotu tava uzņēmuma redzamību vietējās meklēšanas rezultātos (lokālo SEO), gūstot iespēju piesaistīt vairāk tuvumā esošo klientu, kuri meklē tevis piedāvātos produktus vai pakalpojumus, ļoti svarīgi gan aprakstā par uzņēmumu, gan produktu un pakalpojumu sarakstā, gan arīdzan citos uzņēmuma ierakstos iekļaut atslēgvārdus, kas atbilst uzņēmuma atrašanās vietai.
4. Papildini biznesa profilus ar kvalitatīviem attēliem. Attēli ir lielisks veids, kā prezentēt savu uzņēmumu un tā piedāvājumu, jo tie rada labāku priekšstatu par to, ko sagaidīt no konkrētā uzņēmuma. Izmanto šo iespēju un papildini biznesa profilus ar pievilcīgiem augstas izšķirtspējas attēliem un video, kas varētu piesaistīt mērķauditorijas interesi un radīt pozitīvu iespaidu par tavu biznesu, piemēram, profesionālas produktu fotogrāfijas, ražošanas procesa attēlus, veikala, biroja vai citu uzņēmuma telpu interjera foto u. tml.
5. Aicini klientus atstāt atsauksmes. Klientu atsauksmēm nereti ir izšķiroša nozīme pirkumu izvēles veikšanā. Atsauksmes veicina uzticēšanos un uzņēmuma reputāciju internetā, palīdz piesaistīt mērķauditoriju un labvēlīgi ietekmē uzņēmuma pozīcijas meklēšanas rezultātos, kā arī ļauj uzlabot tavu produktu / pakalpojumu kvalitāti. Nebaidies arī no negatīvām atsauksmēm! Korekti uz tām atbildot un piedāvājot risinājumu, parādīsi, ka tavam uzņēmumam rūp katrs viedoklis un tev ir vēlēšanās nodrošināt iespējami pozitīvāku klientu pieredzi. Tas, savukārt, dos drošības sajūtu potenciālajiem klientiem, kas vēl tikai apsver sadarbību ar tevi.
6. Regulāri publicē uzrunājošus ierakstus. Biznesa profils dažādos kanālos – tas ir lieliski, taču gan meklētājsistēmām, gan cilvēkiem patīk kustība, proti, dalīšanās ar aktualitātēm, izdevīgiem piedāvājumiem un citu noderīgu informāciju, publicējot ziņas jeb postus. Ar regulārām publikācijām biznesa profilos Facebook, Instagram, Google Business u. c. palielināsi sava uzņēmuma iespējas piesaistīt mērķauditorijas uzmanību. Tāpat, uzturot aktivitāti savos biznesa profilos un uzņēmuma ierakstos sociālajos medijos, veicināsi uzticību potenciālo klientu vidū, jo, redzot aktuālus ierakstus, liksi saprast, ka tavs uzņēmums ir aktīvs. Savukārt, ja lietotājs ieraudzīs, ka ieraksti par tavu uzņēmumu ir vairākus mēnešus vai pat gadus seni, var rasties priekšstats, ka tavs bizness vairs nedarbojas, līdz ar to tiks zaudēta iespēja iegūt jaunu klientu.
Ņem vērā, ka visu – gan izveidot un aizpildīt profilus, gan publicēt postus -, iespējams ērti izdarīt vienuviet, SyncMe platformā.
Ja tomēr pašam tam neatliek laika, SEO vadlīnijām atbilstošu profilu izveidi un uzturēšanu, kā arī publikāciju veidošanu vari uzticēt mūsu pieredzējušajiem speciālistiem, kuri pārzina un regulāri seko līdzi aktualitātēm digitālajā mārketingā un parūpēsies par profesionālu un piesaistošu saturu, lai palīdzētu tavam uzņēmumam sasniegt vēl veiksmīgākus rezultātus.