Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi (no angļu “clicks”). Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu, tādējādi palielinot gan uzņēmuma peļņu, gan konkurētspēju un zīmola atpazīstamību.

Vai zini, kā tu vari parūpēties par to, lai globālā tīmekļa iespēju un piedāvājumu jūrā pēc iespējas vairāk klikšķu nonāktu tieši tavā bankas kontā? 

Nosacīti mēs varētu iedalīt klientus trīs kategorijās – pirmajā kategorijā būtu cilvēki, kuri nemaz neplāno šobrīd veikt pirkumu un vēlas iegūt vispārējo informāciju par kādu no tevis piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Otrajā kategorijā ir cilvēki, kuri kopumā būtu gatavi veikt pirkumu, bet vēl mēģina ievākt nepieciešamo informāciju, izvērtēt dažādu preču piegādātāju piedāvājumus, lai tuvākajā laikā izlemtu par labu kādai konkrētai precei un zīmolam. Savukārt trešajā kategorijā ir cilvēki, kuri jau ir pieņēmuši lēmumu un ir gatavi tūlīt pārskaitīt naudu par preci. Neatkarīgi no tā, kurā posmā klients atrodas, tev ir svarīgi veidot pietiekami plašu un iekļaujošu mārketinga stratēģiju, kas ilgtermiņā palīdzēs palielināt konversiju jeb klikšķu skaitu.

Tomēr gatavība veikt pirkumu tūlīt vai to atlikt uz nenoteiktu laiku nav vienīgais faktors, kas jāņem vērā, pētot klientu uzvedību digitālajā vidē. Mums katram šis ceļš no vispārējās idejas līdz reālam lēmumam ieskaitīt naudu kāda uzņēmuma kontā ir atšķirīgs un unikāls. Daži cilvēki ir gatavi veikt nopietnu izpēti, gaidīt mēnešiem ilgi un šķērsot vairākus kilometrus, lai iegādātos tieši to, ko sirds kāro. Citi vēlas tūlītēju rezultātu un dod priekšroku precēm, kuras var iegādāties tepat uz vietas. Dažiem pieņemt lēmumu palīdz klientu atsauksmes un zīmola popularitāte. Citiem uzticamību rada rūpīgi pārdomāta mājaslapa un veiksmīgi izstrādāts kopējais vizuālais tēls. Iespējams, tavi klienti precīzi zina, ko viņi meklē. Tikpat iespējams ir arī tas, ka līdz šim brīdim viņi nemaz nav dzirdējuši par tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.

Tātad, ja tu vēlies darboties pēc iespējas plašāk, palielināt sava uzņēmuma digitālo klātbūtni, zīmola uzticamību, atpazīstamību un līdz ar to arī peļņu, tev ir svarīgi iegūt pēc iespējas pilnīgāku informāciju par uzņēmuma klientiem – sākot ar viņu vispārējām interesēm un vērtību sistēmu, līdz konkrētai lokācijai un līdzšinējās sadarbības pieredzei.

No 2021. gada SIA “Latvijas Tālrunis” piedāvā pakalpojumu SyncMe, kas ļauj tev vienuviet pārvaldīt un analizēt svarīgākos datus par uzņēmuma digitālo klātbūtni, salīdzināt savus un konkurentu panākumus Google meklētājā, uzturēt atgriezenisko saiti ar klientiem un veikt daudzas citas darbības.

– Viena no jaudīgākajām SyncMe sadaļām Analytics sistemātiski apkopo un atspoguļo pilnu informāciju par meklēšanas vaicājumu skaitu, atspoguļo, cik bieži uzņēmums tiek atlasīts Google lokālajā pakā, kādi atslēgas vārdi visveiksmīgāk nostrādā meklēšanas sistēmā, cik reižu uzņēmuma profils tiek attēlots meklēšanas rezultātos, cik reižu lietotāji veic darbības, uzklikšķinot uz tādām Google opcijām kā, piemēram, “Zvanīt”, “Atrašanās vieta” vai “Tīmekļa vietnes” saite.

– SyncMe Competitors un Search Tracker sadaļa ir vēl viens ļoti īpašs pakalpojums, kas palīdz salīdzināt tava un konkurējošo uzņēmumu pozīcijas meklētājā pēc izvēlētajiem atslēgvārdiem.

– Daudzi SyncMe lietotāji ļoti pozitīvi novērtē Reviews funkciju, kas ļauj ātri reaģēti uz jaunām atsauksmēm, kas ienāk gan uzņēmuma Facebook, GMB un citos profilos, gan mājaslapā, kā arī izsūtīt uzaicinājumus novērtēt līdzšinējo sadarbību un publicēt atsauksmes.

Esam apkopojuši tikai dažas no SyncMe rīka funkcijām, kas var palīdzēt tev iegūt pilnu un detalizētu informāciju par uzņēmuma klientu uzvedību digitālajā vidē, līdzšinējās sadarbības pieredzi, kā arī apskatīt kopējo reitingu konkurentu vidū. Šī informācija palīdz izgaismot iespējamos trūkumus, kā arī ilgtermiņā veidot pielāgotu un pārdomātu digitālā mārketinga un SEO optimizācijas stratēģiju.

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.