Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi (no angļu “clicks”). Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu, tādējādi palielinot gan uzņēmuma peļņu, gan konkurētspēju un zīmola atpazīstamību. Vai zini, kā tu vari parūpēties par to, lai globālā tīmekļa iespēju un piedāvājumu jūrā pēc iespējas vairāk klikšķu nonāktu tieši tavā bankas kontā? 

Nosacīti mēs varētu iedalīt klientus trīs kategorijās – pirmajā kategorijā būtu cilvēki, kuri nemaz neplāno šobrīd veikt pirkumu un vēlas iegūt vispārējo informāciju par kādu no tevis piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem. Otrajā kategorijā ir cilvēki, kuri kopumā būtu gatavi veikt pirkumu, bet vēl mēģina ievākt nepieciešamo informāciju, izvērtēt dažādu preču piegādātāju piedāvājumus, lai tuvākajā laikā izlemtu par labu kādai konkrētai precei un zīmolam. Savukārt trešajā kategorijā ir cilvēki, kuri jau ir pieņēmuši lēmumu un ir gatavi tūlīt pārskaitīt naudu par preci. Neatkarīgi no tā, kurā posmā klients atrodas, tev ir svarīgi veidot pietiekami plašu un iekļaujošu mārketinga stratēģiju, kas ilgtermiņā palīdzēs palielināt konversiju jeb klikšķu skaitu.

Tomēr gatavība veikt pirkumu tūlīt vai to atlikt uz nenoteiktu laiku nav vienīgais faktors, kas jāņem vērā, pētot klientu uzvedību digitālajā vidē. Mums katram šis ceļš no vispārējās idejas līdz reālam lēmumam ieskaitīt naudu kāda uzņēmuma kontā ir atšķirīgs un unikāls. Daži cilvēki ir gatavi veikt nopietnu izpēti, gaidīt mēnešiem ilgi un šķērsot vairākus kilometrus, lai iegādātos tieši to, ko sirds kāro. Citi vēlas tūlītēju rezultātu un dod priekšroku precēm, kuras var iegādāties tepat uz vietas. Dažiem pieņemt lēmumu palīdz klientu atsauksmes un zīmola popularitāte. Citiem uzticamību rada rūpīgi pārdomāta mājaslapa un veiksmīgi izstrādāts kopējais vizuālais tēls. Iespējams, tavi klienti precīzi zina, ko viņi meklē. Tikpat iespējams ir arī tas, ka līdz šim brīdim viņi nemaz nav dzirdējuši par tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.

Tātad, ja tu vēlies darboties pēc iespējas plašāk, palielināt sava uzņēmuma digitālo klātbūtni, zīmola uzticamību, atpazīstamību un līdz ar to arī peļņu, tev ir svarīgi iegūt pēc iespējas pilnīgāku informāciju par uzņēmuma klientiem – sākot ar viņu vispārējām interesēm un vērtību sistēmu, līdz konkrētai lokācijai un līdzšinējās sadarbības pieredzei.

No 2021. gada SIA “Latvijas Tālrunispiedāvā pakalpojumu SyncMe, kas ļauj tev vienuviet pārvaldīt un analizēt svarīgākos datus par uzņēmuma digitālo klātbūtni, salīdzināt savus un konkurentu panākumus Google meklētājā, uzturēt atgriezenisko saiti ar klientiem un veikt daudzas citas darbības.

– Viena no jaudīgākajām SyncMe sadaļām Analytics sistemātiski apkopo un atspoguļo pilnu informāciju par meklēšanas vaicājumu skaitu, atspoguļo, cik bieži uzņēmums tiek atlasīts Google lokālajā pakā, kādi atslēgas vārdi visveiksmīgāk nostrādā meklēšanas sistēmā, cik reižu uzņēmuma profils tiek attēlots meklēšanas rezultātos, cik reižu lietotāji veic darbības, uzklikšķinot uz tādām Google opcijām kā, piemēram, “Zvanīt”, “Atrašanās vieta” vai “Tīmekļa vietnes” saite.

– SyncMe Competitors un Search Tracker sadaļa ir vēl viens ļoti īpašs pakalpojums, kas palīdz salīdzināt tava un konkurējošo uzņēmumu pozīcijas meklētājā pēc izvēlētajiem atslēgvārdiem.

– Daudzi SyncMe lietotāji ļoti pozitīvi novērtē Reviews funkciju, kas ļauj ātri reaģēti uz jaunām atsauksmēm, kas ienāk gan uzņēmuma Facebook, GMB un citos profilos, gan mājaslapā, kā arī izsūtīt uzaicinājumus novērtēt līdzšinējo sadarbību un publicēt atsauksmes.

Esam apkopojuši tikai dažas no SyncMe rīka funkcijām, kas var palīdzēt tev iegūt pilnu un detalizētu informāciju par uzņēmuma klientu uzvedību digitālajā vidē, līdzšinējās sadarbības pieredzi, kā arī apskatīt kopējo reitingu konkurentu vidū. Šī informācija palīdz izgaismot iespējamos trūkumus, kā arī ilgtermiņā veidot pielāgotu un pārdomātu digitālā mārketinga un SEO optimizācijas stratēģiju.

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.