Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Ir īpaši svarīgi, lai potenciālie klienti atrastu mazos un vidējos uzņēmumus. Tāpēc klātbūtne internetā ir neaizstājama un noderīga, jo Google katru dienu reģistrē aptuveni piecus miljardus meklēšanas pieprasījumu. Ja jums izdodas atrasties tālu priekšā citiem meklēšanas rezultātiem (SERP), ir liela varbūtība, ka interesenti atradīs ceļu pie jums.

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi). Google sākotnēji postus piedāvāja klientiem Amerikā, bet 2017. gada jūnijā jaunā funkcija kļuva pieejama visā pasaulē. Ēdināšanas nozares uzņēmumi var informēt par jaunumiem ēdienkartē, sezonālajiem ēdieniem vai pasākumiem, mazumtirgotāji – par jauniem produktiem vai cenu atlaidēm, bet pakalpojumu sniedzēji – par to galvenajām darbības jomām.

Google posti palīdz saziņai ar potenciālajiem klientiem

Google My Business posti jeb ziņojumi nodrošina iespēju GMB kontu īpašniekiem publicēt īsas ziņas, kas informē interneta lietotājus par jaunumiem vai īpašajiem piedāvājumiem.  Ir iespēja ievietot līdz 1500 rakstzīmēm garus tekstus, arī attēlus un grafikus. Ziņa ļauj reģistrētiem lietotājiem tiešsaistē publiskot atjauninājumus, kas parādās tieši meklēšanas rezultātu lapās un Google kartēs. Ir iespējams arī publiskot attēlus, GIF animācijas vai video.

Tipisks GMB ieraksts ietver īsu, kodolīgu tekstu, attēlu un aicinājumu uz darbību. GMB lietotāji var publiskot ziņas, reklamēt pasākumus vai arī cenu atlaides, īpašus piedāvājumus vai izpārdošanas. Google arhivē ziņu, bet tā joprojām “strādā” meklējumā. Vienlaikus var aktivizēt līdz desmit ziņām. Tad tās rāda karuseļa veidā.

Uzņēmumiem, kas vēlas īpaši uzrunāt klientus vietējā līmenī, Google ziņas ir labs veids, kā piesaistīt savai mājaslapai vairāk apmeklētāju un informēt par jaunumiem.

Google postus piedāvā piecās kategorijās

Izmantojot funkciju izvēlni, var izvēlēties publicēt GMB ziņas piecās kategorijās.

Notikumi vai pasākumi: atsevišķu notikumu posti atšķiras no citām ziņām divu iemeslu dēļ: pirmkārt, tajos var būt notikuma nosaukums, otrkārt, parastais septiņu dienu termiņš uz tiem neattiecas. Šīs ziņas paliek redzamas līdz pasākuma beigām.

Īpašie piedāvājumi: tā var reklamēt īpašus piedāvājumus vai atlaižu kampaņas. Tajos jāiekļauj augstas izšķirtspējas fotoattēls, īss produkta apraksts un informācija par īpašā piedāvājuma ilgumu.

Produkta atjauninājumi: tos izmanto, lai sniegtu informāciju par jaunu produktu vai pakalpojumu, kā arī par jauninājumiem. Arī šeit ir laba iespēja vēstījumu papildināt ar augstas izšķirtspējas fotogrāfijām.

Paziņojumi: tas var būt gandrīz jebkas, tomēr ziņas ir noderīgas tikai gadījumos, kad tās ir svarīgas jūsu klientiem. Paziņojumam jābūt izziņošanas vērtam atrašanās vietas vai citu izmaiņu, arī vakanču un darba piedāvājumu gadījumos. Pakalpojumu sniedzēji, piemēram, konsultanti nodokļu jautājumos, var informēt klientus par svarīgām izmaiņām likumdošanā.

Covid-19 posts: jebkāda veida informācija par izmaiņām jūsu uzņēmuma darbībā vīrusa dēļ. Šim posta veidam nav iespējama fotogrāfija, un tas atrodas augstāk nekā pārējās postu kategorijas.

Google My Business posti

Efektīvu postu priekšnoteikumi

Google postiem jābūt īsiem un svarīgiem. Katrs ziņojums ir ar fotogrāfiju, īsu informatīvu tekstu un aicinājumu uz darbību. Rakstot tekstu, ir svarīgi fokusēt uzmanību uz to, kas ir jāpaziņo. Fotoattēlam jābūt augstā kvalitātē un skaidri jāatspoguļo postā ietvertais vēstījums. Google iesaka attēla izmēru 1200 × 900 pikseļi. Attēlu parāda virs teksta, un tas ir paredzēts, lai piesaistītu ieinteresēto lietotāju uzmanību.

Posta nosaukums ir īpaši svarīgs gadījumos, ja paziņo par pasākumu. Google paredzētais nosaukuma maksimālais garums ir 58 rakstzīmes. Apraksts vai informatīvs teksts iepazīstina ar notikumu, jaunu produktu vai pakalpojumu. Varat ierakstīt līdz 1500 rakstzīmēm, bet meklēšanas rezultātu lapā parādīs tikai nelielu teksta daļu. Tāpēc ir lietderīgi teksta sākumā ievietot vissvarīgāko informāciju. Google uzskata, ka ideālais teksta garums ir no 150 līdz 300 rakstzīmēm. Aicinājumam uz darbību var izvēlēties vairākas Google piedāvātās iespējas. Tās var būt opcijas “Pirkt”, “Uzzināt vairāk” vai “Apmeklēt”. Kad esat izvēlējies opciju, jums jānorāda tīmekļa adrese, uz kuru novirzāmi tīmekļa lietotāji.

Ziņu var kopīgot Facebook, Twitter vai e-pastā. Turklāt Google atrāda vērtējumus, pēc kuriem jūs varat redzēt, cik klikšķu un lapu skatījumu ģenerē viens posts. Nav svarīgi, kā tas izskatās detalizēti – ja GMB ziņas regulāri aktualizē, jūs varat uzlabot savas klātbūtnes pieejamību internetā.

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

Kā pārvaldīt uzņēmuma informāciju internetā?

Labākai biznesa atrodamībai meklētājprogrammās un augstākai uzticamībai svarīga vienmēr aktuāla, konsekventa, precīza un detalizēta uzņēmuma informācija internetā. Ar SyncMe to ir ļoti vienkārši panākt, jo viena no platformas būtiskākajām priekšrocībām ir iespēja pievienot, aktualizēt un reāllaikā sinhronizēt biznesa profilu informāciju vienlaikus vairākos kanālos.

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.