Kā ērti pārvaldīt uzņēmuma ierakstus vairākos kanālos vienlaikus?

SyncMe sadaļa Listings | Ieraksti

Uzņēmuma klātbūtne un aktivitāte internetā ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļauj ne vien pakāpties uz augstākām pozīcijām Google, bet arī stiprina mērķauditorijas uzticamību, rosina interesi un vēlmi veikt pirkumus. Tieši tāpēc ikvienam uzņēmumam ir svarīgi parūpēties par vienmēr aktuālu un noderīgu saturu platformās, kurās ik dienas uzturas uzņēmuma esošie un potenciālie klienti.

Tomēr pārvaldīt ierakstus un būt vienlīdz aktīvam visos kanālos var būt sarežģīti un laikietilpīgi. Šis izaicinājums ir vienkārši pārvarāms ar SyncMe, kas ļauj centralizēti, no vienas platformas, pārvaldīt uzņēmuma ierakstus katrā kanālā un ar vienu klikšķi publicēt postus jeb ziņas gan Google Business profilā, gan sociālajos medijos Facebook, Instagram un LinkedIn. Turklāt, pateicoties SyncMe, iespējams arī novērst novecojušu uzņēmuma datu jeb dublikātu parādīšanos internetā, tādējādi uzlabojot informācijas meklēšanas kvalitāti un efektivitāti, kā arī klientu pieredzi.

Kā ar SyncMe pārraudzīt uzņēmuma ierakstus internetā? Un kā izveidot un publicēt uzrunājošus postus vairākās platformās vienlaikus? Šoreiz iepazīstinām ar SyncMe sadaļu Listings (Ieraksti), kas paredzēta uzņēmuma informācijas kanālu, postu un dublikātu pārvaldībai.

Apraksts par to, kā publicēt postus katrā kanālā, izmantojot SyncMe, un ko ņemt vērā, lai posti būtu maksimāli efektīvi.

All listings | Visi ieraksti

Šajā sadaļā vari redzēt visus uzņēmuma ierakstus, to statusu, kā arī kļūdas, ja tādas radušās. SyncMe komanda regulāri uzrauga šajā sadaļā esošo informāciju, ienākošās kļūdas un paziņojumus un nepieciešamības gadījumā veic labojumus.

Publishers | Vietnes

Šeit atrodams kanālu jeb platformu, kur publicēti uzņēmuma ieraksti, saraksts. Uzklikšķinot uz katras platformas, var redzēt plašāku informāciju par uzņēmuma ierakstiem – to statusu, piemēram, vai dati jau ir sinhronizēti vai vēl procesā, kā arī, ja radusies kāda datu problēma, tad statusa detaļu laukā tiek parādīti problēmas iemesli un risinājumi. Arī šī sadaļa tiek regulāri uzraudzīta no SyncMe puses, novēršot kļūdas, ja tādas radušās.

Duplicate Suppression | Dublikātu izņemšana

Šajā apakšsadaļā tiek monitorēti un dzēsti uzņēmuma ierakstu dublikāti jeb novecojušie uzņēmuma dati internetā. Dublikātus izskata SyncMe speciālisti un / vai ieraksta izdevēji. Dublikāti ir blakne, kas rodas, atjaunojot informāciju par savu uzņēmumu. Ne visas platformas šīs izmaiņas atspoguļo nekavējoties, tāpēc gadās, ka informācijas atjaunošanas vietā novecojušais ieraksts paliek aktīvs. Rezultātā dažas vietnes kļūdaini izveido jaunus ierakstus – dublikātus – ar jaunajiem datiem. SyncMe nodrošina, ka dubultie ieraksti tiek likvidēti pareizi un pilnīgi atbilstoši katra publicētāja ieviestajai labākajai praksei, tādējādi garantējot, ka uzņēmumu klienti saņem tikai pareizu informāciju.

Post | Ziņa

Šajā apakšsadaļā vari publicēt postus jeb ziņas Google Business profilā, Facebook, Instagram un Linkedin, kā arī uzņēmuma mājaslapā, ja ar SyncMe speciālistiem esi vienojies par postu logrīka integrēšanu tajā. Tev ir iespēja publicēt vienu postu vienlaikus vairākās platformās vai arī izveidot postu katrai platformai atsevišķi. Postus iespējams publicēt uzreiz vai ieplānot tos citā sev vēlamajā laikā, piemēram, kad jau iepriekš zini datumus, kad uzņēmumā paredzēti kādi īpaši izdevīgi piedāvājumi klientiem, vai plānojot apsveikuma postus uz svētkiem u. tml. Šī ir ļoti ērta opcija arī tad, ja tu vai par tava uzņēmuma saturu atbildīgais speciālists plāno doties atvaļinājumā – saplānojot postus uz priekšu, varēs ar mierīgu sirdi atpūsties, kamēr SyncMe, publicējot postus ieplānotajā laikā, nodrošinās tava uzņēmuma aktivitāti un popularizēšanu interneta vidē. Postu plānošana SyncMe platformā ļauj būtiski ietaupīt laiku. Piemēram, ja zini, ka gaidāms lielāks darba apjoms, tad, laikus ieplānojot postus, varēsi sevi atslogot un fokusēties uz galvenajiem darba uzdevumiem.

Kā izveidot un publicēt postu SyncMe platformā?

1) Sadaļā Post (Ziņa) augšējā labajā stūrī spied uz +Add Post (Pievienot postu). Ja tev SyncMe platformā ir profili vairākām lokācijām, zem New post izvēlies 1. Select Entities jeb lokāciju – to, kurā publicēsi postu, un nospied Apply.

2) Sadaļā 2. Select Publishers izvēlies kanālu, kur vēlies publicēt postu (iespējams atzīmēt vairākus).

3) Sadaļā 3. Add Content ievadi ziņas tekstu. Ņem vērā, ka maksimālais rakstzīmju skaits katrā platformā atšķiras, tāpēc, veidojot postu, pievērs uzmanību kopējam rakstzīmju skaitam labajā pusē zem teksta ievades loga. Svarīgi pirms teksta ievades izvēlēties kanālu un tikai tad ievadīt tekstu, jo no izvēlētajiem kanāliem būs atkarīgs maksimālais zīmju skaits.

4) Sadaļā 4. Add Media pievieno attēlu. Vari izvēlēties, vai pievienot failu no datora vai ievadot attēla URL adresi internetā. Attēla maksimālais lielums ir 5 Mb. Facebook un Instagram postiem vari pievienot līdz 10 failiem, bet LinkedIn, Google Business un mājaslapā – vienu. Pievērs uzmanību arī faila formātam – katrā platformā var būt atšķirīgas prasības, piemēram, Instagram vēlamais attēlu formāts ir jpg / jpeg.

5) Publicējot postu Google Business profilā, tiek parādīta papildu opcija pievienot notikumu, kas saistīts ar posta saturu (Add Event), vai pogu ar aicinājumu rīkoties (Add Call To Action), kas ir labs veids, kā pamudināt cilvēkus veikt tev vēlamo darbību pēc posta izlasīšanas. Izvēloties Pievienot notikumu, ievadi notikuma nosaukumu (Event Title) un notikuma sākuma un beigu laiku (Event Start un Event End) un apstiprini, noklikšķinot uz Add Event. Savukārt, lai pievienotu pogu ar aicinājumu rīkoties, izvēlies rīcības veidu (Select Call To Action Type), piemēram, rezervēt, pasūtīt, pirkt, zvanīt vai citu, kā arī norādi saiti, uz kuru aicinājuma pogai vajadzētu lietotāju aizvest (Select a URL). Tad apstiprini, klikšķinot uz Add Call To Action.

6) Kad ziņa ir gatava un visas papildu izvēles atzīmētas, vari izvēlēties, vai publicēt ziņu tagad vai ieplānot to uz vēlāku laiku – Post Now / Schedule Post.

3 pamata padomi efektīvam postam

1) Rūpīgi apdomā teksta saturu, balstoties uz tavu mērķi, ko ar postu vēlies panākt. Ziņai vajadzētu būt lakoniskai (ievērojot labāko postu garuma praksi, kas katrā platformā var būt atšķirīgs) un vienlaikus uzmanību piesaistošai, veicinot lasītāju iesaisti. Tāpat tekstam jābūt maksimāli vienkāršam un saprotamam, bez sarežģītiem terminiem, bet tai pat laikā profesionālam, gramatiski un stilistiski korektam. Teksta saturam jāsniedz lasītājam noderīga un interesanta informācija, kas var atrisināt kādu viņa problēmu, apmierināt viņa vajadzību, aicināt viņu uz darbību, piemēram, iegādāties tavu produktu vai aizpildīt anketu, izklaidēt, veicinot pozitīvu iespaidu par tavu uzņēmumu, vai vienkārši izglītot, tādējādi izceļot tevi kā ekspertu viņa acīs un sekmējot uzticēšanos un vēlmi sadarboties.

2) Izvēlies atbilstošu attēlu. Tas var kalpot gan uzmanības piesaistīšanas nolūkam, gan saturēt vērtīgu informāciju, kas papildina postu, stiprina tajā izteikto domu un vēstījumu. Tāpat, iekļaujot attēlā tekstu, vari pasniegt savu vēstījumu kodolīgākā formā, veicinot vēlmi uzzināt vairāk un izlasīt visu postu. Attēlam jābūt vizuāli pievilcīgam un kvalitatīvam, atbilstošam posta saturam, kā arī platformas noteikumiem un vadlīnijām.

3) Neaizmirsti par SEO. Lai padarītu tavu vēstījumu vieglāk atrodamu, postu ieteicams papildināt ar atbilstošiem atslēgvārdiem un haštagiem jeb tēmturiem, kas palīdz sociālo tīklu lietotājiem ātrāk atrast sev interesējošo informāciju. Tāpat vari pievienot saiti uz savu mājaslapu vai kādu tās sadaļu, vai landing jeb nolaišanās lapu, kur tavs piedāvājums būs aprakstīts plašāk, tādējādi veicinot pārdošanu. Ārējās saites uzticamos interneta resursos arīdzan veicina tava uzņēmuma atrodamību Google un citos meklētājos.

Profesionālus un uzrunājošus postus var izveidot arī mūsu speciālisti, tādējādi vēl vairāk ietaupot tavu laiku un palīdzot sasniegt labākus rezultātus, popularizējot tavu biznesu. Sazinies ar SyncMe un uzzini vairāk: https://syncme.lv/sazina!

Kā izvērtēt uzņēmuma biznesa profilu efektivitāti?

Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs, kam ir būtiska loma pārdošanas veicināšanā. Tomēr, lai parūpētos par pozitīvu uzņēmuma reputāciju internetā ilgtermiņā, ar to vien, ka cilvēki atstāj atsauksmes, ir par maz, – ir svarīgi tās arī rūpīgi pārraudzīt

Kā izsekot līdzi klientu atsauksmēm un kāpēc tas ir svarīgi?

Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs, kam ir būtiska loma pārdošanas veicināšanā. Tomēr, lai parūpētos par pozitīvu uzņēmuma reputāciju internetā ilgtermiņā, ar to vien, ka cilvēki atstāj atsauksmes, ir par maz, – ir svarīgi tās arī rūpīgi pārraudzīt

Kā ērti pārvaldīt uzņēmuma ierakstus vairākos kanālos vienlaikus?

Uzņēmuma klātbūtne un aktivitāte internetā ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ļauj ne vien pakāpties uz augstākām pozīcijām Google, bet arī stiprina mērķauditorijas uzticamību, rosina interesi un vēlmi veikt pirkumus. Tieši tāpēc ikvienam uzņēmumam ir svarīgi parūpēties par vienmēr aktuālu un noderīgu saturu platformās, kurās ik dienas uzturas uzņēmuma esošie un potenciālie klienti.

Kā pārvaldīt uzņēmuma informāciju internetā?

Labākai biznesa atrodamībai meklētājprogrammās un augstākai uzticamībai svarīga vienmēr aktuāla, konsekventa, precīza un detalizēta uzņēmuma informācija internetā. Ar SyncMe to ir ļoti vienkārši panākt, jo viena no platformas būtiskākajām priekšrocībām ir iespēja pievienot, aktualizēt un reāllaikā sinhronizēt biznesa profilu informāciju vienlaikus vairākos kanālos.

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Sazinies ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.