Tomēr pārvaldīt ierakstus un būt vienlīdz aktīvam visos kanālos var būt sarežģīti un laikietilpīgi. Šis izaicinājums ir vienkārši pārvarāms ar SyncMe, kas ļauj centralizēti, no vienas platformas, pārvaldīt uzņēmuma ierakstus katrā kanālā un ar vienu klikšķi publicēt postus jeb ziņas gan Google Business profilā, gan sociālajos medijos Facebook, Instagram un LinkedIn. Turklāt, pateicoties SyncMe, iespējams arī novērst novecojušu uzņēmuma datu jeb dublikātu parādīšanos internetā, tādējādi uzlabojot informācijas meklēšanas kvalitāti un efektivitāti, kā arī klientu pieredzi.
Kā ar SyncMe pārraudzīt uzņēmuma ierakstus internetā? Un kā izveidot un publicēt uzrunājošus postus vairākās platformās vienlaikus? Šoreiz iepazīstinām ar SyncMe sadaļu Listings (Ieraksti), kas paredzēta uzņēmuma informācijas kanālu, postu un dublikātu pārvaldībai.
All listings | Visi ieraksti
Šajā sadaļā vari redzēt visus uzņēmuma ierakstus, to statusu, kā arī kļūdas, ja tādas radušās. SyncMe komanda regulāri uzrauga šajā sadaļā esošo informāciju, ienākošās kļūdas un paziņojumus un nepieciešamības gadījumā veic labojumus.
Publishers | Vietnes
Šeit atrodams kanālu jeb platformu, kur publicēti uzņēmuma ieraksti, saraksts. Uzklikšķinot uz katras platformas, var redzēt plašāku informāciju par uzņēmuma ierakstiem – to statusu, piemēram, vai dati jau ir sinhronizēti vai vēl procesā, kā arī, ja radusies kāda datu problēma, tad statusa detaļu laukā tiek parādīti problēmas iemesli un risinājumi. Arī šī sadaļa tiek regulāri uzraudzīta no SyncMe puses, novēršot kļūdas, ja tādas radušās.
Duplicate Suppression | Dublikātu izņemšana
Šajā apakšsadaļā tiek monitorēti un dzēsti uzņēmuma ierakstu dublikāti jeb novecojušie uzņēmuma dati internetā. Dublikātus izskata SyncMe speciālisti un / vai ieraksta izdevēji. Dublikāti ir blakne, kas rodas, atjaunojot informāciju par savu uzņēmumu. Ne visas platformas šīs izmaiņas atspoguļo nekavējoties, tāpēc gadās, ka informācijas atjaunošanas vietā novecojušais ieraksts paliek aktīvs. Rezultātā dažas vietnes kļūdaini izveido jaunus ierakstus – dublikātus – ar jaunajiem datiem. SyncMe nodrošina, ka dubultie ieraksti tiek likvidēti pareizi un pilnīgi atbilstoši katra publicētāja ieviestajai labākajai praksei, tādējādi garantējot, ka uzņēmumu klienti saņem tikai pareizu informāciju.
Post | Ziņa
Šajā apakšsadaļā vari publicēt postus jeb ziņas Google Business profilā, Facebook, Instagram un Linkedin, kā arī uzņēmuma mājaslapā, ja ar SyncMe speciālistiem esi vienojies par postu logrīka integrēšanu tajā. Tev ir iespēja publicēt vienu postu vienlaikus vairākās platformās vai arī izveidot postu katrai platformai atsevišķi. Postus iespējams publicēt uzreiz vai ieplānot tos citā sev vēlamajā laikā, piemēram, kad jau iepriekš zini datumus, kad uzņēmumā paredzēti kādi īpaši izdevīgi piedāvājumi klientiem, vai plānojot apsveikuma postus uz svētkiem u. tml. Šī ir ļoti ērta opcija arī tad, ja tu vai par tava uzņēmuma saturu atbildīgais speciālists plāno doties atvaļinājumā – saplānojot postus uz priekšu, varēs ar mierīgu sirdi atpūsties, kamēr SyncMe, publicējot postus ieplānotajā laikā, nodrošinās tava uzņēmuma aktivitāti un popularizēšanu interneta vidē. Postu plānošana SyncMe platformā ļauj būtiski ietaupīt laiku. Piemēram, ja zini, ka gaidāms lielāks darba apjoms, tad, laikus ieplānojot postus, varēsi sevi atslogot un fokusēties uz galvenajiem darba uzdevumiem.
Kā izveidot un publicēt postu SyncMe platformā?
1) Sadaļā Post (Ziņa) augšējā labajā stūrī spied uz +Add Post (Pievienot postu). Ja tev SyncMe platformā ir profili vairākām lokācijām, zem New post izvēlies 1. Select Entities jeb lokāciju – to, kurā publicēsi postu, un nospied Apply.
2) Sadaļā 2. Select Publishers izvēlies kanālu, kur vēlies publicēt postu (iespējams atzīmēt vairākus).
3) Sadaļā 3. Add Content ievadi ziņas tekstu. Ņem vērā, ka maksimālais rakstzīmju skaits katrā platformā atšķiras, tāpēc, veidojot postu, pievērs uzmanību kopējam rakstzīmju skaitam labajā pusē zem teksta ievades loga. Svarīgi pirms teksta ievades izvēlēties kanālu un tikai tad ievadīt tekstu, jo no izvēlētajiem kanāliem būs atkarīgs maksimālais zīmju skaits.
4) Sadaļā 4. Add Media pievieno attēlu. Vari izvēlēties, vai pievienot failu no datora vai ievadot attēla URL adresi internetā. Attēla maksimālais lielums ir 5 Mb. Facebook un Instagram postiem vari pievienot līdz 10 failiem, bet LinkedIn, Google Business un mājaslapā – vienu. Pievērs uzmanību arī faila formātam – katrā platformā var būt atšķirīgas prasības, piemēram, Instagram vēlamais attēlu formāts ir jpg / jpeg.
5) Publicējot postu Google Business profilā, tiek parādīta papildu opcija pievienot notikumu, kas saistīts ar posta saturu (Add Event), vai pogu ar aicinājumu rīkoties (Add Call To Action), kas ir labs veids, kā pamudināt cilvēkus veikt tev vēlamo darbību pēc posta izlasīšanas. Izvēloties Pievienot notikumu, ievadi notikuma nosaukumu (Event Title) un notikuma sākuma un beigu laiku (Event Start un Event End) un apstiprini, noklikšķinot uz Add Event. Savukārt, lai pievienotu pogu ar aicinājumu rīkoties, izvēlies rīcības veidu (Select Call To Action Type), piemēram, rezervēt, pasūtīt, pirkt, zvanīt vai citu, kā arī norādi saiti, uz kuru aicinājuma pogai vajadzētu lietotāju aizvest (Select a URL). Tad apstiprini, klikšķinot uz Add Call To Action.
6) Kad ziņa ir gatava un visas papildu izvēles atzīmētas, vari izvēlēties, vai publicēt ziņu tagad vai ieplānot to uz vēlāku laiku – Post Now / Schedule Post.
3 pamata padomi efektīvam postam
1) Rūpīgi apdomā teksta saturu, balstoties uz tavu mērķi, ko ar postu vēlies panākt. Ziņai vajadzētu būt lakoniskai (ievērojot labāko postu garuma praksi, kas katrā platformā var būt atšķirīgs) un vienlaikus uzmanību piesaistošai, veicinot lasītāju iesaisti. Tāpat tekstam jābūt maksimāli vienkāršam un saprotamam, bez sarežģītiem terminiem, bet tai pat laikā profesionālam, gramatiski un stilistiski korektam. Teksta saturam jāsniedz lasītājam noderīga un interesanta informācija, kas var atrisināt kādu viņa problēmu, apmierināt viņa vajadzību, aicināt viņu uz darbību, piemēram, iegādāties tavu produktu vai aizpildīt anketu, izklaidēt, veicinot pozitīvu iespaidu par tavu uzņēmumu, vai vienkārši izglītot, tādējādi izceļot tevi kā ekspertu viņa acīs un sekmējot uzticēšanos un vēlmi sadarboties.
2) Izvēlies atbilstošu attēlu. Tas var kalpot gan uzmanības piesaistīšanas nolūkam, gan saturēt vērtīgu informāciju, kas papildina postu, stiprina tajā izteikto domu un vēstījumu. Tāpat, iekļaujot attēlā tekstu, vari pasniegt savu vēstījumu kodolīgākā formā, veicinot vēlmi uzzināt vairāk un izlasīt visu postu. Attēlam jābūt vizuāli pievilcīgam un kvalitatīvam, atbilstošam posta saturam, kā arī platformas noteikumiem un vadlīnijām.
3) Neaizmirsti par SEO. Lai padarītu tavu vēstījumu vieglāk atrodamu, postu ieteicams papildināt ar atbilstošiem atslēgvārdiem un haštagiem jeb tēmturiem, kas palīdz sociālo tīklu lietotājiem ātrāk atrast sev interesējošo informāciju. Tāpat vari pievienot saiti uz savu mājaslapu vai kādu tās sadaļu, vai landing jeb nolaišanās lapu, kur tavs piedāvājums būs aprakstīts plašāk, tādējādi veicinot pārdošanu. Ārējās saites uzticamos interneta resursos arīdzan veicina tava uzņēmuma atrodamību Google un citos meklētājos.
Profesionālus un uzrunājošus postus var izveidot arī mūsu speciālisti, tādējādi vēl vairāk ietaupot tavu laiku un palīdzot sasniegt labākus rezultātus, popularizējot tavu biznesu. Sazinies ar SyncMe un uzzini vairāk: https://syncme.lv/sazina!