Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Mūsdienās, kad liela daļa klientu sev interesējošās preces un pakalpojumus meklē internetā, īpaša nozīme ir tām klientu atsauksmēm, kas atrodamas tiešsaistē. Google ir oficiāli apstiprinājis, ka kvalitatīvas, saturīgas un pozitīvas atsauksmes no klientiem ievērojami uzlabo uzņēmuma redzamību meklētājprogrammās, tādējādi palielinot iespējamību, ka meklētājs izraudzīsies tieši jūsu uzņēmumu.

Uzņēmumu biznesa profili parasti nav tikai vieta, kur uzņēmums dalās ar savām aktualitātēm un publicē informāciju par piedāvājumu. Tā ir platforma, kur regulāri notiek komunikācija un mijiedarbība ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, lietotāji atstāj atsauksmes par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem, komentē ierakstus un uzdod jautājumus, uz kuriem gaida atbildes.

Uzņēmuma biznesa profili ir kontaktinformācijas un detalizēta apraksta ieraksti tādās platformās kā Google My Business, Google Maps, Yandex, TripAdvisor, ZL.lv, medicine.lv, firmas.lv utml. Tas palīdz meklēšanā un darbojas kā uzņēmuma digitālā vizītkarte.

Pozitīvas atsauksmes un jautājumi, uz kuriem iespējams atbildēt objektīvi, visbiežāk galvassāpes nerada – tos iespējams viegli pārvaldīt. Daudz sarežģītāka ir situācija ar negatīvām atsauksmēm un subjektīviem jautājumiem, ar kuriem neizbēgami sastopas ikviens uzņēmums.

Kāda ir atšķirība starp objektīviem un subjektīviem jautājumiem?

Klienti bieži uzdod jautājumus, uz kuriem bez grūtībām iespējams atbildēt objektīvi – ikviens uzņēmums pārzina savu produkciju, piedāvātos pakalpojumus, darba laiku un citas detaļas, kas lielākoties ir droši zināmas un nav interpretējamas. Vairumā gadījumu, uzdodot šādu jautājumu, klients jau ir pieņēmis lēmumu par labu jūsu uzņēmumam un vēlas iegūt vien papildu informāciju. Neatkarīgi no tā, vai uz klientu jautājumiem atbild digitālā aģentūra, kas uztur jūsu biznesa kontus, vai kāds no uzņēmuma darbiniekiem, šim cilvēkam vienmēr būtu jābūt pieejamai aktuālajai informācijai, lai šajā posmā sniegtu precīzas atbildes un pircējs netiktu maldināts.

Diemžēl uzņēmums pats nevar sniegt atbildes uz visiem klientu jautājumiem, jo tās nebūtu objektīvas. Ja klients vēlas uzzināt, piemēram, vai konkrētais produkts tiešām ir labs, viņš to nejautās uzņēmuma pārstāvim. Viņš meklēs citu lietotāju atsauksmes un ieteikumus.

Vai subjektīvas atsauksmes iespējams kontrolēt?

Lai gan lielākajā daļā vietņu ir izstrādāti noteikumi, kas palīdz kontrolēt subjektīvu atsauksmju kvalitāti, atbilde uz šo jautājumu ir – parasti nē. Vienkāršākais veids, kā iegūt pozitīvas atsauksmes, ir paveikt savu darbu pēc labākās sirdsapziņas un censties pieļaut pēc iespējas mazāk kļūdu. Lai klientu atsauksmes – kā pozitīvās, tā negatīvās – darbotos uzņēmuma labā, svarīga ir uzņēmuma aktīva iesaiste savas reputācijas pārvaldībā un šo atsauksmju pārvaldībā. Ir nepieciešams atbildēt uz visām klientu atsauksmēm, neatkarīgi no tā, vai tajās uzņēmums tiek slavēts vai nopelts. Saprātīga atgriezeniskā saite ļaus negatīvu pieredzi pārvērst pozitīvā, savukārt aktīva komunikācija ne vien ar apmierinātajiem, bet arī neapmierinātajiem klientiem mudinās potenciālos pircējus izvēlēties jūsu uzņēmumu, pārliecinot, ka klientu apkalpošanas kvalitāte kompānijā ir augstā līmenī.

Tāpat svarīgi ņemt vērā lietotāju vērtējumu, uzlabojot savu klientu pieredzi nākotnē. Atsauksmes nereti izgaismo problēmas uzņēmuma produktu vai servisa kvalitātē, un tajās atrodami lieliski ieteikumi, kas noderēs biznesa attīstībā. Mudiniet savus klientus novērtēt saņemto preci vai pakalpojumu, jo nesenākas atsauksmes meklētājprogrammas vērtē augstāk par tām, kas atstātas pirms vairākiem gadiem.

Ko nozīmē būt labākajam?

Ja lietotājs, veicot meklējumu, ir izmantojis vārdu “labākais” (“labākais veģetāriešu restorāns”, “labākā frizētava Vecrīgā”, “labākais zobārsts Rīgā”), Google augstāk parādīs tos uzņēmumus, kuru vērtējums jeb reitings ir vismaz četras zvaigznes, bet atsauksmju tekstā patiešām ietverts vārds “labākais”, “labs”. Pēc līdzīga principa darbojas arī Google balss asistenti Alexa un Siri – ja lietotājs vaicājumā izmanto vārdu “labākais”, uzņēmumi tiek ieteikti, balstoties uz lietotāju atsauksmēm un ieteikumiem.

Atsauksmju nozīme interneta biznesa vidē arvien pieaug, tāpēc ir svarīgi veltīt resursus šīs jomas sakārtošanai. Ar SyncMe visu biznesa profilu atsauksmes ir iespējams ērti pārvaldīt vienuviet!

Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.