Bet kā uzrakstīt labu un objektīvu atsauksmi, lai tā būtu noderīga ne tikai klientiem, bet arī pakalpojuma sniedzējiem?
Veiksmīgas un vērtīgas atsauksmes pamatprincipi:
- Sniedz savu personīgo pieredzi – nebaidies būt atklāts, pat ja tavs viedoklis nav pozitīvs, kā arī neieslīgsti detaļās par citu cilvēku sniegtajām atsauksmēm, dalies tikai ar savu personīgo pieredzi.
- Pievieno attēlus vai video, atsauksmi ir vieglāk uztvert, ja tai ir pievienoti attēli vai video, piemēram, ja esi bijis restorānā, pievieno attēlu ar pasniegto ēdienu.
- Nedalies ar citu personu datiem. Atsauksmēs nemini darbinieku vārdus un uzvārdus vai kādu citu personīgu informāciju.
- Izmanto savu vārdu un uzvārdu vai autorizējies caur sociālajiem tīkliem, šādi tava atsauksme citiem šķitīs uzticamāka, jo kurš gan ticēs atsauksmei, kuru ir sniedzis MīļaisMinka123?
- Esi objektīvs! Rakstot atsauksmes, vienmēr centies būt objektīvs un piemini gan plusus, gan mīnusus, kā arī ievēro cenas samērīguma principu – tu nevari novērtēt hosteļa sniegto servisu kā sliktu, jo netika nodrošināti 3 dvieļi uz personu un brokastu ēdienkartē bija maza izvēle, ja par numuriņu esi samaksājis vien 20 EUR par nakti.
- Pareizrakstību neviens nav atcēlis – rakstot atsauksmi ievēro pareizrakstību un gramatikas likumus, lai tava atsauksme būtu viegli saprotama ikvienam.
Tavai atsauksmei ir nozīme!
Ja esi apmierināts ar servisu, tad neesi slinks un atalgo uzņēmumu ar labu atsauksmi! Ja tev šķiet, ka uzņēmums varētu uzlabot savu servisu, palīdzi uzņēmumam augt un attīstīties, uzrakstot par savu pieredzi un minot tās lietas, kuras tu vēlētos uzlabot. Klienta pozitīvā atsauksme ir vērtīgāka par jebkuru reklāmu, kā arī tas ir veids, kā ikviens var uzlabot uzņēmuma darbību, sniegto pakalpojumu kvalitāti un attieksmi pret klientu.