SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos. Jāpiezīmē arī, ka viena no pēdējo gadu redzamākajām tendencēm interneta vidē ir arvien plašāks sociālo platformu klāsts – gan lietotājiem, gan zīmoliem –, kas turklāt kļūst aizvien daudzveidīgāks.

Tas, savukārt, nozīmē, ka uzņēmumi ar digitālā mārketinga starpniecību var sasniegt vēl plašāku auditoriju ne tikai dažādos sociālajos tīklos, bet arī citos digitālās vides kanālos.

Digitālās platformas ik mēnesi apmeklē miljardiem lietotāju

Vienā ziņā nekas nav mainījies: sociālais tīkls Facebook joprojām dominē globālā līmenī – katru mēnesi šo platformu izmanto vairāk nekā 2,5 miljardi cilvēku visā pasaulē. Tajā pašā laikā ir vēl sešas citas platformas, no kurām katru apmeklē vairāk nekā viens miljards aktīvo lietotāju mēnesī, savukārt vēl vairāk ir tādu, kuru auditorija mēnesī pārsniedz 100 miljonus. Jāņem gan vērā tas, ka daudzi cilvēki izmanto vairāk nekā vienu interneta platformu.

2020. gadā vidējam sociālo mediju lietotājam bija konts aptuveni deviņās dažādās platformās, un ievērojams skaits šo lietotāju katru mēnesi tās arī aktīvi apmeklējuši. Piemēram, vairāk nekā 94% YouTube lietotāju norāda, ka izmanto vismaz vēl vienu platformu, un tas, savukārt, nozīmē, ka gandrīz jebkuru no kāda sociālā tīkla lietotājiem ir iespējams sasniegt kādā citā platformā. Protams, jāņem vērā, ka tās nav tikai fiziskas personas, bet arī dažādas apvienības, uzņēmumi un zīmoli.

Ko īsti tas nozīmē uzņēmumam, raugoties no mārketinga viedokļa?

Klātesamība, atbilstība un daudzveidība – svarīgākie digitālā mārketinga elementi

Ir skaidrs, ka uzņēmumam ar mājaslapu vien būs par maz – lai sasniegtu vēlamo auditoriju, tam jābūt atrodamam gan dažādās interneta vietnēs, gan tiešsaistes uzziņu portālos, gan arī mobilajās lietotnēs. Kāpēc ir tik būtiski izmantot vairākus kanālus, nevis, teiksim, uzturēt profilu tikai vietnē Facebook?

Ir ļoti daudz platformu, un auditorija tajās mēdz pārklāties: nodrošinot savu klātesamību tiešsaistē, uzņēmums ne tikai iegūst jaunus klientus, bet, kas īpaši būtiski, spēj sasniegt jau esošos klientus jaunos kontekstos. Tāpēc jādomā ne tikai par klātbūtni digitālajā vidē, bet arī atbilstību (proti, digitālā mārketinga vēršanu uz tiem sociālajiem tīkliem, aplikācijām un uzziņu portāliem, kas atbilst tava uzņēmuma profilam) un daudzveidību tajā, kā arī visu šo tiešsaistes resursu efektīvu pārvaldību.

Taču kā saprast, kas no visa plašā piedāvājuma ir vispiemērotākais zīmolam un tā vajadzībām? Atbilde uz šo jautājumu ir samērā vienkārša: mērķauditorija un atbilstība.

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

Kas der tieši tavam uzņēmumam?

Tā kā katram resursam ir atšķirīga pieeja, vispirms ir svarīgi uzdot sev tādus jautājumus kā:

  • Ar ko konkrētā platforma ir unikāla?
  • Kā tās funkcijas atbilst mana biznesa vajadzībām?
  • Kāda auditorija izmanto šo platformu un kādām vajadzībām?
  • Cik daudz laika tai nepieciešams veltīt?

Ja zīmols paļaujas tikai uz vienu mārketinga kanālu, tas faktiski riskē zaudēt potenciālos klientus. Savukārt gadījumā, ja mārketinga stratēģija ir saraustīta un necaurskatāma, ieguvumi no tās būs minimāli. Tas nozīmē, ka ir jābūt saskaņotai un sabalansētai daudzkanālu mārketinga stratēģijai, kas sasniedz potenciālos klientus vairākās platformās vienlaikus un nodrošina tiem aktuālo informāciju. Tādā veidā zīmols tiek efektīvi reklamēts visos kanālos, un tev ir lielākas iespējas piesaistīt klientus.

Te gan jāmin, ka tik daudzu kontu uzturēšana (piemēram, Google My Business, Facebook, Instagram un citi sociālie tīkli, kā arī dažādas aplikācijas, piemēram, Waze), runājot par informācijas aktualizēšanu, kādā brīdī var kļūt par apgrūtinājumu.

Kāpēc ir svarīgi pārvaldīt visu informāciju?

Iekļaujoties mūsdienu uzņēmējdarbības straujajā tempā, vietnes, tiešsaistes kartes, lietotnes, digitālie asistenti, uzziņu portāli un sociālie tīkli nepārtraukti atjauno savas datubāzes. Arī ar uzņēmumu saistītā informācija ļoti bieži mēdz mainīties – vai tas būtu telefona numurs, vai darba laiks, kā rezultātā var rasties situācijas, kad dažādos tiešsaistes resursos ir norādīta novecojusi un neaktuāla informācija.

Lai šādas un līdzīgas situācijas nepieļautu, ir svarīgi sekot līdzi visai tiešsaistē atrodamajai informācijai par tavu biznesu, kā arī pārvaldīt to. Ir jābūt drošam, ka visās vietnēs atrodamā informācija par uzņēmumu ir korekta, aktuāla, vienāda un bez dublikātiem. Kā rodas dublikāti? Uzņēmums ir mainījis savu adresi, taču, tā kā visi datu lauki netika atjaunoti vienlaikus, vietne redz divas viena uzņēmuma adrešu versijas. Tad vietne pieņem, ka šīs divas adreses pieder diviem dažādiem uzņēmumiem, un nevis atjauno oriģinālo ierakstu, bet gan izveido vēl vienu. Rezultātā izveidojas divi atsevišķi ieraksti par vienu uzņēmumu – viens ar veco, bet otrs ar jauno adresi.

Nekorekta vai neaktuāla informācija internetā var negatīvi ietekmēt uzņēmuma reputāciju, kā arī iegūt esošo un potenciālo klientu nelabvēlību par šķietamu maldināšanu. Savukārt profila dublikāti var samulsināt lietotājus, kā rezultātā tie vēršas pie cita, drošāka pakalpojuma sniedzēja.

Tātad – kāpēc biznesa digitālā klātbūtne ar katru gadu kļūst arvien svarīgāka? Digitālā mārketinga nozīme tikai turpina pieaugt, tāpēc nav šaubu, ka uzņēmumi savus potenciālos klientus daudz ātrāk un plašāk spēs sasniegt tieši ar dažādu platformu palīdzību. Ir svarīgi, ka tavs uzņēmums atrodas tur, kur ir tavi potenciālie klienti – uzrunā tos pēc iespējas plašākā mērogā!

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
Google My Business kategorijas

Google My Business kategorijas

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.