SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos. Jāpiezīmē arī, ka viena no pēdējo gadu redzamākajām tendencēm interneta vidē ir arvien plašāks sociālo platformu klāsts – gan lietotājiem, gan zīmoliem –, kas turklāt kļūst aizvien daudzveidīgāks.

Tas, savukārt, nozīmē, ka uzņēmumi ar digitālā mārketinga starpniecību var sasniegt vēl plašāku auditoriju ne tikai dažādos sociālajos tīklos, bet arī citos digitālās vides kanālos.

Digitālās platformas ik mēnesi apmeklē miljardiem lietotāju

Vienā ziņā nekas nav mainījies: sociālais tīkls Facebook joprojām dominē globālā līmenī – katru mēnesi šo platformu izmanto vairāk nekā 2,5 miljardi cilvēku visā pasaulē. Tajā pašā laikā ir vēl sešas citas platformas, no kurām katru apmeklē vairāk nekā viens miljards aktīvo lietotāju mēnesī, savukārt vēl vairāk ir tādu, kuru auditorija mēnesī pārsniedz 100 miljonus. Jāņem gan vērā tas, ka daudzi cilvēki izmanto vairāk nekā vienu interneta platformu.

2020. gadā vidējam sociālo mediju lietotājam bija konts aptuveni deviņās dažādās platformās, un ievērojams skaits šo lietotāju katru mēnesi tās arī aktīvi apmeklējuši. Piemēram, vairāk nekā 94% YouTube lietotāju norāda, ka izmanto vismaz vēl vienu platformu, un tas, savukārt, nozīmē, ka gandrīz jebkuru no kāda sociālā tīkla lietotājiem ir iespējams sasniegt kādā citā platformā. Protams, jāņem vērā, ka tās nav tikai fiziskas personas, bet arī dažādas apvienības, uzņēmumi un zīmoli.

Ko īsti tas nozīmē uzņēmumam, raugoties no mārketinga viedokļa?

Klātesamība, atbilstība un daudzveidība – svarīgākie digitālā mārketinga elementi

Ir skaidrs, ka uzņēmumam ar mājaslapu vien būs par maz – lai sasniegtu vēlamo auditoriju, tam jābūt atrodamam gan dažādās interneta vietnēs, gan tiešsaistes uzziņu portālos, gan arī mobilajās lietotnēs. Kāpēc ir tik būtiski izmantot vairākus kanālus, nevis, teiksim, uzturēt profilu tikai vietnē Facebook?

Ir ļoti daudz platformu, un auditorija tajās mēdz pārklāties: nodrošinot savu klātesamību tiešsaistē, uzņēmums ne tikai iegūst jaunus klientus, bet, kas īpaši būtiski, spēj sasniegt jau esošos klientus jaunos kontekstos. Tāpēc jādomā ne tikai par klātbūtni digitālajā vidē, bet arī atbilstību (proti, digitālā mārketinga vēršanu uz tiem sociālajiem tīkliem, aplikācijām un uzziņu portāliem, kas atbilst tava uzņēmuma profilam) un daudzveidību tajā, kā arī visu šo tiešsaistes resursu efektīvu pārvaldību.

Taču kā saprast, kas no visa plašā piedāvājuma ir vispiemērotākais zīmolam un tā vajadzībām? Atbilde uz šo jautājumu ir samērā vienkārša: mērķauditorija un atbilstība.

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

Kas der tieši tavam uzņēmumam?

Tā kā katram resursam ir atšķirīga pieeja, vispirms ir svarīgi uzdot sev tādus jautājumus kā:

  • Ar ko konkrētā platforma ir unikāla?
  • Kā tās funkcijas atbilst mana biznesa vajadzībām?
  • Kāda auditorija izmanto šo platformu un kādām vajadzībām?
  • Cik daudz laika tai nepieciešams veltīt?

Ja zīmols paļaujas tikai uz vienu mārketinga kanālu, tas faktiski riskē zaudēt potenciālos klientus. Savukārt gadījumā, ja mārketinga stratēģija ir saraustīta un necaurskatāma, ieguvumi no tās būs minimāli. Tas nozīmē, ka ir jābūt saskaņotai un sabalansētai daudzkanālu mārketinga stratēģijai, kas sasniedz potenciālos klientus vairākās platformās vienlaikus un nodrošina tiem aktuālo informāciju. Tādā veidā zīmols tiek efektīvi reklamēts visos kanālos, un tev ir lielākas iespējas piesaistīt klientus.

Te gan jāmin, ka tik daudzu kontu uzturēšana (piemēram, Google My Business, Facebook, Instagram un citi sociālie tīkli, kā arī dažādas aplikācijas, piemēram, Waze), runājot par informācijas aktualizēšanu, kādā brīdī var kļūt par apgrūtinājumu.

Kāpēc ir svarīgi pārvaldīt visu informāciju?

Iekļaujoties mūsdienu uzņēmējdarbības straujajā tempā, vietnes, tiešsaistes kartes, lietotnes, digitālie asistenti, uzziņu portāli un sociālie tīkli nepārtraukti atjauno savas datubāzes. Arī ar uzņēmumu saistītā informācija ļoti bieži mēdz mainīties – vai tas būtu telefona numurs, vai darba laiks, kā rezultātā var rasties situācijas, kad dažādos tiešsaistes resursos ir norādīta novecojusi un neaktuāla informācija.

Lai šādas un līdzīgas situācijas nepieļautu, ir svarīgi sekot līdzi visai tiešsaistē atrodamajai informācijai par tavu biznesu, kā arī pārvaldīt to. Ir jābūt drošam, ka visās vietnēs atrodamā informācija par uzņēmumu ir korekta, aktuāla, vienāda un bez dublikātiem. Kā rodas dublikāti? Uzņēmums ir mainījis savu adresi, taču, tā kā visi datu lauki netika atjaunoti vienlaikus, vietne redz divas viena uzņēmuma adrešu versijas. Tad vietne pieņem, ka šīs divas adreses pieder diviem dažādiem uzņēmumiem, un nevis atjauno oriģinālo ierakstu, bet gan izveido vēl vienu. Rezultātā izveidojas divi atsevišķi ieraksti par vienu uzņēmumu – viens ar veco, bet otrs ar jauno adresi.

Nekorekta vai neaktuāla informācija internetā var negatīvi ietekmēt uzņēmuma reputāciju, kā arī iegūt esošo un potenciālo klientu nelabvēlību par šķietamu maldināšanu. Savukārt profila dublikāti var samulsināt lietotājus, kā rezultātā tie vēršas pie cita, drošāka pakalpojuma sniedzēja.

Tātad – kāpēc biznesa digitālā klātbūtne ar katru gadu kļūst arvien svarīgāka? Digitālā mārketinga nozīme tikai turpina pieaugt, tāpēc nav šaubu, ka uzņēmumi savus potenciālos klientus daudz ātrāk un plašāk spēs sasniegt tieši ar dažādu platformu palīdzību. Ir svarīgi, ka tavs uzņēmums atrodas tur, kur ir tavi potenciālie klienti – uzrunā tos pēc iespējas plašākā mērogā!

Vēlies uzzināt vairāk? Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem!

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.