Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tostarp datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem. Ir neskaitāmas vietnes, kur tiek publicēta dažādu uzņēmumu kontaktinformācija, darba laiks, attēli un citi dati, un tieši šeit potenciālais klients atrod sev vajadzīgo. Lai uzņēmuma informācija visās šajās datubāzēs būtu precīza un aktuāla, to nepieciešams regulāri pārbaudīt un atjaunināt, taču manuāli to paveikt var būt sarežģīti.

Vēl pirms dažām desmitgadēm vienīgais plaši pieejamais reklāmas veids vietējiem uzņēmumiem bija telefongrāmata, kurā tie tika sarindoti atbilstoši konkrētajam reģionam un uzņēmējdarbības nozarei. Ja potenciālais klients vēlējās iegūt papildu informāciju par uzņēmumu, viņam lielākoties nācās zvanīt pašam uzņēmumam. Lai gan par papildu samaksu šajos izdevumos bija iespējams ievietot arī citus datu laukus, piemēram, darba laiku, to nebija iespējams mainīt vai atjaunot. Šādos gadījumos klientu nereti gaidīja vilšanās – pieejamā informācija neatbilda reālajai situācijai. Bez šaubām, aktuālos datus bija iespējams publicēt nākamajā telefongrāmatas izdevumā, taču daudzās mājsaimniecībās joprojām bija pieejami senāki izdevumi, kuros atrodamā informācija vairs nebija aktuāla.

Mūsdienās šādas situācijas ir pagātnē – vairums cilvēku izmanto viedtālruņus un paļaujas uz informāciju, kas atrodama internetā. Tomēr, par spīti tam, ka teju visas preces un pakalpojumus ir iespējams iegādāties tiešsaistē, vairāk nekā trīs ceturtdaļas visu pirkumu tiek veiktas klātienē – fiziskos veikalos. Šī iemesla dēļ vairums uzņēmumu pievērš vienlīdz lielu uzmanību abiem iepirkšanās veidiem – klātienē un interneta vidē. Lai potenciālais pircējs spētu atrast jūsu uzņēmuma fizisko atrašanās vietu, ir ārkārtīgi svarīgi, ka visa internetā pieejamā informācija ir precīza un korekta.

Jābūt iespējai vienuviet rediģēt uzņēmuma datus dažādām interneta vietnēm

Kādi dati ir pieejami uzņēmumu datubāzēs? Lielākoties šeit iespējams atrast uzņēmuma nosaukumu, adresi un tālruņa numuru, taču ir platformas, kas ļauj pievienot papildu datus – piemēram, produktu un pakalpojumu aprakstu, attēlus, instrukcijas u.c. SyncMe uzņēmuma profilā iespējams pievadīt līdz pat 50 dažādiem datu laukiem. Lai pieņemtu lēmumu, klients vispirms meklē informāciju, un, jo vairāk informācijas par uzņēmumu viņš atradīs, jo lielāka būs iespēja, ka viņa pieņemtais lēmums būs pozitīvs.

SyncMe statistika liecina, ka tie uzņēmumi, kuru profilos publicēts vairāk satura, ir aplūkoti par 45–61 % biežāk nekā tie uzņēmumi, kuru kontos atrodama vien pamatinformācija. Internetā ir simtiem dažādu vietņu, kur iespējams atrast informāciju, tāpēc uzņēmums nevar kontrolēt, kur klients meklēs vajadzīgo. Tomēr ir iespējams kontrolēt, ko viņš atradīs.

Neskatoties uz to, virkne uzņēmumu pilnībā nepārvalda datus, kas par viņu uzņēmumu publicēti internetā.

– SyncMe veiktajā aptaujā 95% respondentu norāda, ka tīmeklī atraduši neprecīzu vai nepareizu informāciju par meklēto.
– 63% respondentu uzsver, ka tas noticis atkārtoti.
– 91% aptaujāto atzīst, ka nekorektās informācijas atrašana ir ietekmējusi viņa kā klienta pieredzi ar konkrēto uzņēmumu.
– Vairāk nekā trešdaļa respondentu norādīja, ka nekorektai informācijai bijusi izšķiroša nozīme viņu pieredzē ar konkrēto uzņēmumu.

Ja internetā atrodamie dati par uzņēmumu ir maldīgi, tas var nodarīt būtisku kaitējumu biznesam. Uzņēmums var zaudēt potenciālos klientus tikai tādēļ, ka kādā no interneta resursiem atrodama nepareiza adrese, darba laiks vai neprecīzs uzņēmuma nosaukums. Tādēļ, ja esat uzņēmuma īpašnieks, pirmais solis ir publicēt informāciju par savu uzņēmumu internetā, bet pēc tam – kontrolēt to informāciju, kas tur parādās.

SyncMe ļauj vienuviet pārvaldīt daudz lielāku datu apjomu nekā tradicionālās biznesa datubāzes. Tostarp šeit iespējams sekot līdzi datiem tādās vietnēs kā Foursquare, TripAdvisor un Trustpilot, kur atrodamas klientu atsauksmes, kā arī kartēšanas un navigācijas sistēmām, piemēram, TomTom, Garmin un Waze, un sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook un Snapchat. Katrs no šiem ir atsevišķa biznesa datubāze, kur atrodama informācija par uzņēmumiem un to atrašanās vietām, un katrs no tiem uzņēmumam kalpo gan kā lieliska iespēja, gan izaicinājums.

Pārvaldiet sava uzņēmuma informāciju internetā vienuviet!

Ir virkne dažādu biznesa datubāžu, taču, kā nodrošināt, lai tur atrodamie dati būtu precīzi? Ja vien katrs no profiliem netiek koriģēts manuāli, pastāv liela varbūtība, ka vismaz dažās no šīm vietnēm atrodama nepareiza informācija. Izmantojot Syncme, vietējie uzņēmumi var kontrolēt internetā pieejamo informāciju un izmantot klientu lokālos meklējumus kā aktīvu un efektīvu mārketinga kanālu.

Piesakieties savam SyncMe kontam jau šodien un pārvaldiet visus savus svarīgākos biznesa kontus vienuviet!

Kā pārvaldīt uzņēmuma informāciju internetā?

Labākai biznesa atrodamībai meklētājprogrammās un augstākai uzticamībai svarīga vienmēr aktuāla, konsekventa, precīza un detalizēta uzņēmuma informācija internetā. Ar SyncMe to ir ļoti vienkārši panākt, jo viena no platformas būtiskākajām priekšrocībām ir iespēja pievienot, aktualizēt un reāllaikā sinhronizēt biznesa profilu informāciju vienlaikus vairākos kanālos.

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

Sazinies ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.