Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

Nav noslēpums, ka šajā digitālajā laikmetā lielākā daļa patērētāju sev nepieciešamās preces un pakalpojumus meklē internetā – kā liecina dažādi pētījumi, tie ir aptuveni 97% interneta lietotāju. Bet vai zināji, ka teju puse – vidēji 46% – Google meklējumu tiek veikti, lai atrastu sev tuvumā esošos uzņēmumus? Lūk, tāpēc ir būtiski parūpēties par lokālo SEO, pretējā gadījumā tavs uzņēmums riskē zaudēt tūkstošiem vietējo klientu, kas meklē tevis piedāvātās preces / pakalpojumus un jau ir gatavi veikt pirkumu. Kā dominēt vietējā meklēšanā un kļūt par klientu iecienītu galamērķi, meklējot tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietas savas dzīvesvietas tuvumā? Un kā var palīdzēt SyncMe? Turpini lasīt!

Kas ir vietējais SEO?

Vietējais jeb lokālais SEO ir aktuāls jebkuram uzņēmumam, kas nodrošina preces vai pakalpojumus noteiktā vietā (pilsētā, novadā, reģionā). Ar lokālo SEO saprot mājaslapas pielāgošanu meklētājprogrammām atbilstoši noteiktai atrašanās vietai, rezultātā uzlabojot biznesa redzamību jeb panākot tā augstākas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos, kad lietotājs meklē sev tuvumā esošus uzņēmumus.

Kas ietilpst lokālajā SEO?

Lai nokļūtu vadošajās pozīcijās lokālajā meklēšanā, uzņēmumam jāparādās trīs galvenajās meklēšanas rezultātu zonās:

  • organiskajos rezultātos (Organic Search) – dabiskie jeb bezmaksas meklēšanas rezultāti, kas tiek parādīti atbilstoši lietotāja vaicājumam, neatkarīgi no reklāmdevēju maksājumiem (“Sponsored” jeb apmaksātie rezultāti);
  • informācijas panelī (Knowledge Graph) – logā, kas tiek atainots blakus meklēšanas rezultātu sarakstam un kas sniedz tūlītēju pamatinformāciju par uzņēmumu;
  • vietējos rezultātos (Local Search) – tiek piedāvāti trīs lietotāja atrašanās vietai tuvākie uzņēmumi, ietverot tādus datus kā uzņēmuma adrese un darba laiks, kā arī karti ar šo uzņēmumu precīzu lokāciju.

Lai palielinātu iespējas uzlabot uzņēmuma redzamību šajās trīs zonās, par uzņēmumu jānodrošina maksimāli daudz kvalitatīvas informācijas. Tas ne tikai uzlabos tava uzņēmuma pozīcijas meklēšanā, bet arī brīžos, kad klienti veiks meklējumu, veicinās tavas mājaslapas trafika pieaugumu un augstāku klientu reklāmguvumu līmeni.

Kā Google ranžē uzņēmumus lokālajā meklēšanā?

Domājot, kādā vietā atlases rezultātos ierindot uzņēmumus, Google vadās pēc trim faktoriem:

  • atbilstība – tas, cik labi biznesa profils atbilst lietotāja vaicājumam. Piemēram, meklējot tuvāko autoservisu, lietotājs, visticamāk, nevēlēsies redzēt rezultātus par skaistumkopšanas saloniem;
  • attālums – cik tālu katrs potenciālais rezultāts atrodas no meklēšanā ievadītās lokācijas. Ja lietotājs meklēšanā nenorāda vēlamo lokāciju, attālums tiek aprēķināts, balstoties uz pieejamo informāciju par lietotāja atrašanās vietu;
  • atpazīstamība – cik labi pazīstams ir uzņēmums. Tāpat šis faktors balstās uz Google pieejamo informāciju par konkrēto biznesu, apkopojot datus no visa interneta – linkus, rakstus, biznesa profilus u. c. Vietu lokālajā meklēšanā ietekmē arī atsauksmju un vērtējumu skaits, kā arī uzņēmuma pozīcija tīmekļa meklēšanas rezultātos kopumā, tādēļ ir vērts sekot līdzi un ievērot SEO optimizācijas labās prakses vadlīnijas.

Kā uzlabot sava uzņēmuma pozīcijas meklēšanā?

  • Parūpējies par maksimāli aizpildītu biznesa profilu;
  • Norādi precīzu uzņēmuma atrašanās vietu;
  • Seko līdzi tam, vai biznesa profilā ir aktuālais darba laiks;
  • Kontrolē un atbildi uz klientu atsauksmēm;
  • Papildini biznesa profilu ar tavam biznesam atbilstošiem un kvalitatīviem attēliem.

Visērtāk parūpēties par saviem biznesa profiliem un tādējādi veicināt redzamību Google vietējās meklēšanas rezultātos varēsi, izmantojot SyncMe platformu. SyncMe ir risinājums, ar kura palīdzību centralizēti iespējams:

  • izveidot, aizpildīt un aktualizēt biznesa profilus populārākajos kanālos, tādos kā Google, Facebook, Waze, TripAdvisor, Apple Business Connect un citviet;
  • monitorēt un ērti un ātri atbildēt uz visām lietotāju atsauksmēm un jautājumiem no dažādām atsauksmju vietnēm;
  • publicēt un ieplānot ziņas un attēlus vairākos kanālos – uzņēmuma mājaslapā, Facebook, Google Business Profile, Linkedin un Instagram – vienlaikus!

Turklāt SyncMe pieejama arī statistikas sadaļa, ar kuras palīdzību, vadoties pēc sasniegtajiem rezultātiem, iespējams veikt uzlabojumus biznesa profilos un pakāpties vēl augstāk meklēšanas rezultātos gan vietējā, gan globālā mērogā.

Pievienojies SyncMe un esi tur, kur tevi meklē!

Kā pārvaldīt uzņēmuma informāciju internetā?

Labākai biznesa atrodamībai meklētājprogrammās un augstākai uzticamībai svarīga vienmēr aktuāla, konsekventa, precīza un detalizēta uzņēmuma informācija internetā. Ar SyncMe to ir ļoti vienkārši panākt, jo viena no platformas būtiskākajām priekšrocībām ir iespēja pievienot, aktualizēt un reāllaikā sinhronizēt biznesa profilu informāciju vienlaikus vairākos kanālos.

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Sazinies ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.