Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings (intent marketing).

Kā saprast klienta nodomus?

Visvienkāršākais paņēmiens, kā saprast, vai klients patiešām ir gatavs iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu, ir vispusēja pieejamo datu analīze. Vērojot potenciālo klientu uzvedību tiešsaistē – meklētājprogrammās ievadītos atslēgvārdus, veiktās aktivitātes, aplūkoto saturu –, ir viegli noteikt tendences. Apkopojot datus par veiktajiem pirkumiem, rezervācijām, pieteikumiem, reģistrāciju un citām darbībām, ir iespējams noteikt tos lietotājus, kas jau ir potenciālie pircēji – cilvēki, kas jau ir izrādījuši interesi par jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Tieši lietotāja uzvedība internetā atspoguļo viņa nodomus.

Iedomāsimies divus interneta lietotājus. Cilvēks, kurš vēlas iegādāties automašīnas apdrošināšanu, meklēs to tīmeklī ar atslēgvārdiem “automašīnas apdrošināšana online pirkt”, kamēr otra persona, kas vēl nav droša par to, kas tieši viņam nepieciešams, izmantos atslēgvārdus “kāda automašīnas apdrošināšana man vajadzīga” vai “automašīnu apdrošināšanu veidi”. Kamēr pirmais lietotājs jau skaidri zina, ka vēlas veikt pirkumu, tikmēr otrajam, visticamāk, būs nepieciešams nedaudz vairāk laika, lai izpētītu informāciju un tad pieņemtu lēmumu.

Ja potenciālais klients ir izmantojis atslēgvārdu vai nospiedis uz pogas “pirkt”, “pieteikties” u.tml. – tas ir skaidrs signāls, ka viņš ir gatavs veikt pēdējo soli, lai iegādātos preci vai pakalpojumu.

Kādēļ ir svarīgi šo klientu uzrunāt?

Mūsdienu patērētājs paļaujas uz informāciju, kas atrodama internetā, un vēlas saņemt meklētās atbildes uzreiz – ātri un vienkārši. Ar katru meklējumu lietotājs izsaka savu nodomu. Ja viņš raksta meklētājā “bmw vai audi”, visdrīzāk, viņš apsver, kuru auto modeli iegādāties; ja viņš raksta “bmw iegāde” – viņš vēlas automobili iegādāties; savukārt, ja viņš ievada atslēgvārdus “auto remonts Ķengaragā” – ir skaidrs, ka klientam jau ir auto, viņš vēlas to remontēt, turklāt jau ir nolēmis to darīt konkrētā pilsētas apkaimē.

Izstrādājot konkrētu mārketinga stratēģiju tieši šai lietotāju plūsmai, ir iespējams sasniegt potenciālo  klientu brīdī, kad viņš, visticamāk, jau ir gatavs veikt pirkumu. Nodomu mārketings ļauj iegūt rezultātu, samazinot izmaksas, un tas darbosies daudz precīzāk nekā tad, ja potenciālā auditorija tiks atlasīta, izmantojot tikai demogrāfiskos rādītājus, piemēram, vecumu un dzimumu.

Analizējot klientu uzvedību jūsu mājaslapā, iespējams sasniegt potenciālo pircēju īstajā brīdī un tādējādi palielināt pārdošanas rezultātus. Panākumu atslēga ir izprast lietotāja nodomus un izstrādāt tiem atbilstošu mārketinga stratēģiju, kas virza uz izaugsmi ilgtermiņā.

SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.