Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad!

Viens no būtiskākajiem faktoriem, kas veido uzņēmuma panākumus, nenoliedzami, ir laba reputācija. Tā ļauj piesaistīt jaunus klientus un uzticamus darbiniekus, palīdz nokļūt soli priekšā konkurentiem un paver arvien jaunas iespējas biznesa attīstībai.

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.

Kā liecina digitālā izdevuma Seach Engine Land dati, aptuveni 88% interneta lietotāju lasa atsauksmes un komentārus tiešsaistē, lai izvērtētu uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un pieņemtu lēmumu par to, kuru pakalpojumu izvēlēties. Ir izveidotas atsevišķas vietnes, kas koncentrējas tikai uz klientu atsauksmēm, piemēram, TripAdvisor un Trustpilot, savukārt klasiskos uzņēmumu profilus, piemēram, vietnēs Facebook un Google, papildina atsauksmju sadaļas, kur iespējams atstāt novērtējumu, komentāru un pievienot attēlus. Ir ļoti svarīgi, lai uzņēmums ne vien seko līdzi publicētajām atsauksmēm, bet arī sniedz atbildes uz tām un ņem tās vērā, pilnveidojot savus pakalpojumus un servisu.

Ja klientu atsauksmes tiek pareizi pārvaldītas, tās sniegs virkni ieguvumu jūsu biznesam. Pozitīvas atsauksmes palīdz pircējam pieņemt lēmumu iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu, veicina uzticēšanos jūsu zīmolam, kā arī palīdz pircējam izvēlēties sev piemērotāko produktu no jūsu piedāvātā sortimenta, tādējādi palielinot iespēju, ka jūs iegūsiet apmierinātu un lojālu klientu. Savukārt negatīvās atsauksmes, uz kurām sniegtas korektas atbildes, apliecina, ka jums rūp jūsu klienti, ļauj atrisināt problēmsituācijas un jau atkal – norāda uz to, ka esat uzņēmums, kam var uzticēties. Vēl vairāk – reālu klientu publicētās atsauksmes uzlabo jūsu uzņēmuma lokālo SEO un palīdz pakāpties augstāk meklētājprogrammu atlases rezultātos. Dažādos profilos publicētās atsauksmes tāpat iespējams publicēt jūsu uzņēmuma mājaslapā, stiprinot zīmola tēlu un uzlabojot lapas SEO.

Atsauksmju publicēšanas vietnes – Google My Business, Facebook, Trustpilot.

Atbildiet uz tiešsaistes atsauksmēm un iegūstiet lojālus klientus!

Lai gan stratēģijas izstrāde atsauksmju un komentāru apsekošanai un atbildēšanai var šķist darbietilpīga, to būtu nepieciešams ieviest ikvienam uzņēmumam, kam rūp sava tiešsaistes reputācija.

  • Iegūstiet pārvaldes tiesības sava uzņēmuma biznesa profiliem visās platformās, kur tie izvietoti.
  • Sniedziet korektas un izvērstas atbildes uz visām klientu atsauksmēm – kā pozitīvajām, tā negatīvajām. Operatīvi atbildiet uz lietotāju jautājumiem un sniedziet palīdzību, ja tas nepieciešams. Parādiet, ka jūsu uzņēmumā ir augsta klientu apkalpošanas kvalitāte un jums rūp savi klienti.
  • Pievērsiet uzmanību atsauksmju saturam. Ir vērts ņemt vērā klientu negatīvo pieredzi, lai uzlabotu sava produkta vai pakalpojuma kvalitāti, piegādes servisu un citus faktorus.

Visas atsauksmes par jūsu uzņēmumu vienuviet!

Klientu atsauksmes visbiežāk atrodamas vairākās tīmekļa vietnēs. Kā sekot līdzi tām visām, sistematizēt tās un laikus sniegt atbildes? Sasaistot savus biznesa profilus ar SyncMe, jūs varēsiet reāllaikā vienā darbvirsmā pārvaldīt visu profilu atsauksmes, tostarp GoogleFacebookFoursquare un TripAdvisor. Šeit iespējams arī iestatīt paziņojumus par jaunām atsauksmēm, meklēt un filtrēt atsauksmes pēc konkrētiem kritērijiem, kā arī analizēt, kā klientu atsauksmes mainās dažādos laika posmos un vietās. Izmantojot SyncMe Reviews, jūs izveidosiet efektīvu atsauksmju kontroles stratēģiju, kas būs būtisks ieguldījums jūsu reputācijai internetā.

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.