Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
Kā liecina digitālā izdevuma Seach Engine Land dati, aptuveni 88% interneta lietotāju lasa atsauksmes un komentārus tiešsaistē, lai izvērtētu uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un pieņemtu lēmumu par to, kuru pakalpojumu izvēlēties. Ir izveidotas atsevišķas vietnes, kas koncentrējas tikai uz klientu atsauksmēm, piemēram, TripAdvisor un Trustpilot, savukārt klasiskos uzņēmumu profilus, piemēram, vietnēs Facebook un Google, papildina atsauksmju sadaļas, kur iespējams atstāt novērtējumu, komentāru un pievienot attēlus. Ir ļoti svarīgi, lai uzņēmums ne vien seko līdzi publicētajām atsauksmēm, bet arī sniedz atbildes uz tām un ņem tās vērā, pilnveidojot savus pakalpojumus un servisu.
Ja klientu atsauksmes tiek pareizi pārvaldītas, tās sniegs virkni ieguvumu jūsu biznesam. Pozitīvas atsauksmes palīdz pircējam pieņemt lēmumu iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu, veicina uzticēšanos jūsu zīmolam, kā arī palīdz pircējam izvēlēties sev piemērotāko produktu no jūsu piedāvātā sortimenta, tādējādi palielinot iespēju, ka jūs iegūsiet apmierinātu un lojālu klientu. Savukārt negatīvās atsauksmes, uz kurām sniegtas korektas atbildes, apliecina, ka jums rūp jūsu klienti, ļauj atrisināt problēmsituācijas un jau atkal – norāda uz to, ka esat uzņēmums, kam var uzticēties. Vēl vairāk – reālu klientu publicētās atsauksmes uzlabo jūsu uzņēmuma lokālo SEO un palīdz pakāpties augstāk meklētājprogrammu atlases rezultātos. Dažādos profilos publicētās atsauksmes tāpat iespējams publicēt jūsu uzņēmuma mājaslapā, stiprinot zīmola tēlu un uzlabojot lapas SEO.
Atsauksmju publicēšanas vietnes – Google My Business, Facebook, Trustpilot.
Atbildiet uz tiešsaistes atsauksmēm un iegūstiet lojālus klientus!
Lai gan stratēģijas izstrāde atsauksmju un komentāru apsekošanai un atbildēšanai var šķist darbietilpīga, to būtu nepieciešams ieviest ikvienam uzņēmumam, kam rūp sava tiešsaistes reputācija.
- Iegūstiet pārvaldes tiesības sava uzņēmuma biznesa profiliem visās platformās, kur tie izvietoti.
- Sniedziet korektas un izvērstas atbildes uz visām klientu atsauksmēm – kā pozitīvajām, tā negatīvajām. Operatīvi atbildiet uz lietotāju jautājumiem un sniedziet palīdzību, ja tas nepieciešams. Parādiet, ka jūsu uzņēmumā ir augsta klientu apkalpošanas kvalitāte un jums rūp savi klienti.
- Pievērsiet uzmanību atsauksmju saturam. Ir vērts ņemt vērā klientu negatīvo pieredzi, lai uzlabotu sava produkta vai pakalpojuma kvalitāti, piegādes servisu un citus faktorus.
Visas atsauksmes par jūsu uzņēmumu vienuviet!
Klientu atsauksmes visbiežāk atrodamas vairākās tīmekļa vietnēs. Kā sekot līdzi tām visām, sistematizēt tās un laikus sniegt atbildes? Sasaistot savus biznesa profilus ar SyncMe, jūs varēsiet reāllaikā vienā darbvirsmā pārvaldīt visu profilu atsauksmes, tostarp Google, Facebook, Foursquare un TripAdvisor. Šeit iespējams arī iestatīt paziņojumus par jaunām atsauksmēm, meklēt un filtrēt atsauksmes pēc konkrētiem kritērijiem, kā arī analizēt, kā klientu atsauksmes mainās dažādos laika posmos un vietās. Izmantojot SyncMe Reviews, jūs izveidosiet efektīvu atsauksmju kontroles stratēģiju, kas būs būtisks ieguldījums jūsu reputācijai internetā.