Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Viens no būtiskākajiem faktoriem, kas veido uzņēmuma panākumus, nenoliedzami, ir laba reputācija. Tā ļauj piesaistīt jaunus klientus un uzticamus darbiniekus, palīdz nokļūt soli priekšā konkurentiem un paver arvien jaunas iespējas biznesa attīstībai. Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.

Kā liecina digitālā izdevuma Seach Engine Land dati, aptuveni 88% interneta lietotāju lasa atsauksmes un komentārus tiešsaistē, lai izvērtētu uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un pieņemtu lēmumu par to, kuru pakalpojumu izvēlēties. Ir izveidotas atsevišķas vietnes, kas koncentrējas tikai uz klientu atsauksmēm, piemēram, TripAdvisor un Trustpilot, savukārt klasiskos uzņēmumu profilus, piemēram, vietnēs Facebook un Google, papildina atsauksmju sadaļas, kur iespējams atstāt novērtējumu, komentāru un pievienot attēlus. Ir ļoti svarīgi, lai uzņēmums ne vien seko līdzi publicētajām atsauksmēm, bet arī sniedz atbildes uz tām un ņem tās vērā, pilnveidojot savus pakalpojumus un servisu.

Ja klientu atsauksmes tiek pareizi pārvaldītas, tās sniegs virkni ieguvumu jūsu biznesam. Pozitīvas atsauksmes palīdz pircējam pieņemt lēmumu iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu, veicina uzticēšanos jūsu zīmolam, kā arī palīdz pircējam izvēlēties sev piemērotāko produktu no jūsu piedāvātā sortimenta, tādējādi palielinot iespēju, ka jūs iegūsiet apmierinātu un lojālu klientu. Savukārt negatīvās atsauksmes, uz kurām sniegtas korektas atbildes, apliecina, ka jums rūp jūsu klienti, ļauj atrisināt problēmsituācijas un jau atkal – norāda uz to, ka esat uzņēmums, kam var uzticēties. Vēl vairāk – reālu klientu publicētās atsauksmes uzlabo jūsu uzņēmuma lokālo SEO un palīdz pakāpties augstāk meklētājprogrammu atlases rezultātos. Dažādos profilos publicētās atsauksmes tāpat iespējams publicēt jūsu uzņēmuma mājaslapā, stiprinot zīmola tēlu un uzlabojot lapas SEO.

Atbildiet uz tiešsaistes atsauksmēm un iegūstiet lojālus klientus!

Lai gan stratēģijas izstrāde atsauksmju un komentāru apsekošanai un atbildēšanai var šķist darbietilpīga, to būtu nepieciešams ieviest ikvienam uzņēmumam, kam rūp sava tiešsaistes reputācija.

Iegūstiet pārvaldes tiesības sava uzņēmuma biznesa profiliem visās platformās, kur tie izvietoti.

Sniedziet korektas un izvērstas atbildes uz visām klientu atsauksmēm – kā pozitīvajām, tā negatīvajām. Operatīvi atbildiet uz lietotāju jautājumiem un sniedziet palīdzību, ja tas nepieciešams. Parādiet, ka jūsu uzņēmumā ir augsta klientu apkalpošanas kvalitāte un jums rūp savi klienti.

Pievērsiet uzmanību atsauksmju saturam. Ir vērts ņemt vērā klientu negatīvo pieredzi, lai uzlabotu sava produkta vai pakalpojuma kvalitāti, piegādes servisu un citus faktorus.

Visas atsauksmes par jūsu uzņēmumu vienuviet

Klientu atsauksmes visbiežāk atrodamas vairākās tīmekļa vietnēs. Kā sekot līdzi tām visām, sistematizēt tās un laikus sniegt atbildes? Sasaistot savus biznesa profilus ar SyncMe, jūs varēsiet reāllaikā vienā darbvirsmā pārvaldīt visu profilu atsauksmes, tostarp Google, Facebook, Foursquare un TripAdvisor. Šeit iespējams arī iestatīt paziņojumus par jaunām atsauksmēm, meklēt un šķirot atsauksmes pēc konkrētiem kritērijiem, kā arī analizēt, kā klientu atsauksmes mainās dažādos laika posmos un vietās. Izmantojot SyncMe Reviews, jūs izveidosiet efektīvu atsauksmju kontroles stratēģiju, kas būs būtisks ieguldījums jūsu reputācijai internetā.

SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.