Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  

Atslēgas vārdi palīdz meklētājprogrammām „saprast”, kas tu esi; ko tu piedāvā; kāpēc, tavuprāt, tieši tava prece vai pakalpojums ir labākais risinājums konkrētam klientam.

Vairāki pētījumi liecina, ka tīmeklī lietotāju uzmanības centrā pārsvarā nonāk tie uzņēmumi, kas parādās atlasīto rezultātu pirmajā lapā. Savukārt, lai uzņēmums nonāktu līderu pozīcijās, tam ir nepieciešama kvalitatīva, pārdomāta un efektīva marketinga stratēģija – augstvērtīgs mājaslapas saturs un pielāgoti atslēgas vārdi, kvalitatīvi foto un video materiāli, aktuāli dati par uzņēmumu,  sakārtoti Google My Business un sociālo tīklu profili.


Kā nokļūt Google Search atlases topā?

Savulaik slavenais “Ford Motor Company” dibinātājs Henrijs Fords sacīja: “Pie mums ir iespējams iegādāties automašīnu jebkurā krāsā, ja vien krāsa ir melna.” No tā brīža reklāmas un mārketinga jomā ir notikušas radikālas izmaiņas – pateicoties masu saziņas līdzekļiem, akcents pakāpeniski tika pārvirzīts no konkrētā produkta specifiskajām īpašībām uz klienta šī brīža vēlmēm un vajadzībām. Šodien klientiem ir iespēja izvērtēt tirgus piedāvājumu, salīdzināt un izvēlēties to risinājumu, kas visprecīzāk atbilst viņu individuālajām prasībām.

Pēc šī principa darbojas arī pasaulē populārākā meklētājprogramma Google Search – lietotājs ievada savu unikālo vaicājumu un saņem aktuālu un precīzu atbildi vai risinājumu no uzticama un pārbaudīta avota.

Svarīgi ir minēt to, ka uzticamību šajā gadījumā rada korekti un kvalitatīvi izveidots uzņēmuma digitālais profils, nevis zīmola reputācija, darbinieku kvalifikācija vai arī produktu un pakalpojumu kvalitāte. Tātad neatkarīgi no tā, vai esi neliels ģimenes uzņēmums, nozares jaunpienācējs vai pieredzējis savas jomas līderis, – tev vienmēr ir iespēja „pārliecināt” Google Search meklētāju, ka tieši tevis piedāvātā prece vai pakalpojums ir labākā un piemērotākā izvēle konkrētajam lietotājam.

Uzņēmuma digitālā profila izveide ir nepārtraukts un visaptverošs process, kas palīdz uzlabot uzņēmuma uzticamību un atpazīstamību digitālajā vidē. Atslēgvārdi ir viens no šī procesa instrumentiem, kas samērā īsā laikā var palīdzēt tev sasniegt visai iespaidīgus rezultātus. Zemāk esam apkopojuši dažus praktiskus padomus, kā piemeklēt jaunus, unikālus un – pats svarīgākais – efektīvus atslēgvārdus, kas palīdzētu tev nonākt Google Search redzeslokā.


Kādu problēmu tu palīdzi atrisināt?

Visbiežāk Google Search lietotāji vēlas pārrunāt savas intereses, meklē padomus un risinājumus dažādām problēmām, kā arī atbildes uz visu veidu jautājumiem. Tas nozīmē, ka konkrētā produkta, pakalpojuma vai uzņēmuma nosaukumi tiek ievadīti salīdzinoši reti. Veidojot atslēgvārdu stratēģiju, ir svarīgi palīdzēt klientiem atrast to, ko viņi vēlas, sniegt atbildi uz jautājumu vai piedāvāt labāko risinājumu esošai problēmai, nevis tikai informēt par piedāvāto preču vai pakalpojumu klāstu.

Ūdens filtru ražotājs

Piemēram: ūdens filtru ražotājs spēj piedāvāt risinājumu daudzām problēmām, ar kurām sastopas klienti – ciets ūdens, negaršīgs ūdens, ūdens smaržo pēc dzelzs, dzeramais ūdens garšo pēc hlora, ūdens bojā ādu, veidojas nogulsnes uz santehnikas. Katra no šīm problēmām, var kļūt par vērtīgu atslēgvārdu un norādi uz uzņēmuma mājaslapu.


Kur ir tava unikalitāte?

Rīgā ir daudz ēdināšanas uzņēmumu ar savu vēsturi un vērienīgu pastāvīgo klientu bāzu. Tomēr, iespējams, tevis sen izlolotais sapnis par nelielu ģimenes kafejnīcu pilsētas nomalē ir teju vienīgais un labākais risinājums tiem klientiem, kuri vēlas bez maksas novietot auto netālu no ieejas un kopā ar bērniem netraucēti baudīt veģetāro maltīti āra terasē. Visas šīs īpašās nianses – bezmaksas autostāvvieta, veģetārā maltīte, pusdienu piedāvājums bērniem, pusdienas āra terasē – palīdzēs tev izcelties konkurentu vidū un piesaistīt klientus, kuri precīzi zina, ko viņi meklē.

Šeit varētu minēt arī tā saucamos long-tail atslēgvārdus (3, 4, 5 vārdu savienojumus). Šie noteikti nebūs tie populārākie vaicājumi, tomēr long-tail atslēgvārdi visai precīzi atbild uz lietotāja jautājumu, kā arī piedāvā ļoti konkrētu risinājumu kādai problēmai: kur Rīgā paēst ar bērniem, bezglutēna pusdienas bērniem Rīgas centrā, kafejnīca Rīgā ar bezmaksas stāvvietu.

Kafejnīca Rīgā


Izpēti tiešos konkurentus

Lai cik specifiska arī būtu tava darbības joma, vienmēr ir vērts veikt tiešo konkurentu izpēti, kā arī aplūkot, kādus atslēgvārdus viņi izmanto. Daudzās nozarēs ir visai sīva konkurence, un var likties, ka visi meklētākie atslēgvārdi jau ir aizņemti – manikīrs, ziedu veikals. Nebaidies izmantot populāros atslēgvārdus, bet vienlaikus mēģini izvēlēties tos, kuri palīdzētu sašaurināt atlasi – nagu meistars, grieztie ziedi.


Atslēgas vārdu mērķis

Atslēgas vārdi var tikt piemeklēti arī atbilstoši vaicājuma mērķim – klients var vēlēties veikt pirkumu, iegūt papildus informāciju, saņemt padomu vai norādes. Bieži vien lietotāji ievada tādus vaicājumus kā: cik ilgā laikā var salabot telefonu, kur pirkt telefonu, kādu telefonu pirkt, kāds ir labākais telefons bērniem. Kaut gan šie atslēgvārdi ir visai specifiski, tie sniedz papildus iespēju pastāstīt klientiem par tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.

Atslēgas vārdi ar lokāciju


Atslēgas vārdi ar lokāciju

Zobārsts Talsos, kempings Kurzemē, sporta preču veikals Vecrīgā, frizieris Pārdaugavā, izjādes ar zirgiem Jūrmalā – kad vairāki uzņēmumi piedāvā līdzīgu pakalpojumu vai preci, bieži vien izdarīt izvēli klientiem palīdz to atrašanās vieta.

SIA “Latvijas Tālrunis” sadarbojas ar vairākiem tūkstošiem uzņēmumu, kuri koncentrējas uz savu pamatdarbību un labprāt uztic mums rūpes par visiem interneta mārketinga izaicinājumiem – mājaslapu izstrāde un satura veidošana, SEO optimizēšana un atslēgas vārdu izpēte, digitālo profilu izveide un citas aktivitātes. Mēs sniedzam pilna cikla servisu, un tas nozīmē, ka tu vari saņemt visu nepieciešamo atbalstu vienuviet.

Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.