Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju. Vienlīdz liela nozīme ir tam, kā uzņēmums uz šīm atsauksmēm reaģē un kādas atbildes sniedz saviem klientiem. Atklāta komunikācija ir atslēga klientu lojalitātei un jaunu klientu piesaistei, tāpēc uz atsauksmēm jāatbild ātri, personīgi un jēgpilni. Tomēr visbiežāk atsauksmes par uzņēmumu atrodamas vienlaikus vairākās interneta vietnēs, un to pārraudzīšana un pārvaldīšana uzņēmumiem var sagādāt galvassāpes.

Klientu atsauksmes rada uzticamību, ļauj piesaistīt jaunus klientus un rada priekšstatu ne vien par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem, bet arī par klientu apkalpošanas kvalitāti. Vēl jo vairāk – tie uzņēmumi, kuru interneta profilos atrodami vērtējumi un atsauksmes, sasniedz augstākas pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos. Taču – kā uzņēmumam pareizi pārvaldīt atsauksmes, lai tās kalpotu kā efektīvs instruments tēla veidošanā?

Kam un kādā veidā jāatbild uz atsauksmēm?

Uz klientu atsauksmēm un jautājumiem dažādos biznesa profilos visbiežāk atbild vai nu Klientu serviss, vai konkrētās struktūrvienības vadītājs. Ir jāatbild uz visām lietotāju atsauksmēm – kā pozitīvām un objektīvām, tā negatīvām un subjektīvām, uz pēdējām piedāvājot arī korektus problēmu risinājumus. Ir jāizvairās no neskaidrām un bezpersoniskām atbildēm vai ziņām, kurās jūtamas neadekvātas emocijas – agresija, aizvainojums, pārākums. Atkarībā no uzņēmumā noteiktā korporatīvā stila atbilžu tonis var būt gan personisks, gan lietišķs.

Ir svarīgi vienoties par to, kurš būs tas cilvēks uzņēmumā, kurš pārraudzīs klientu atsauksmes, kā arī par to, pēc kādiem principiem tās tiks strukturētas un analizētas. Nekontrolēts process rada neskaidrības un neļauj korekti saskatīt rezultātus.

Cik ātri ir jāatbild uz atsauksmēm?

Uz klientu atsauksmēm ir svarīgi reaģēt pēc iespējas ātrāk, vienlaikus nodrošinot pārdomātu un noderīgu atbildes saturu. Ar katru klientu ir iespējams veidot dialogu, un katra atsauksme var kļūt par iemeslu, kāpēc kāds cits interneta lietotājs pieņem lēmumu kļūt par jūsu klientu.

SyncMe veiktā aptauja liecina, ka 82% klientu par vienu no labas klientu apkalpošanas iezīmēm uzskata ātru problēmu risināšanu. Savukārt tehnoloģiju uzņēmuma LivePerson veiktie pētījumi parāda, ka lielākā daļa mazumtirdzniecības, ēdināšanas, veselības aprūpes un finanšu pakalpojumu uzņēmumu uz klientu atsauksmēm atbild aptuveni nedēļas laikā. Labāki rezultāti vērojami skaistumkopšanas uzņēmumu vidū – vairāk nekā 70% sniedz atbildes vienas dienas laikā.

Kā pārvaldīt visas atsauksmes?

Lai gan varētu šķist, ka vienkāršākais risinājums ir automātisku atbilžu ieviešana visos biznesa profilos, tā nebūt nav laba doma. Kvalitatīvu un jēgpilnu atbilžu veidošana, bez šaubām, aizņem laiku, tomēr atsauksmju pārvaldības sniegtais pienesums ir tā vērts! Atbildes noteikti nevajadzētu automatizēt, jo lietotājs lieliski saprot, vai atbildi sniedzis īsts cilvēks, kam rūp viņa situācija, vai robots, kurš bieži vien nespēj sniegt reālu palīdzību.

Ar SyncMe palīdzību visu biznesa platformu atsauksmes būs iespējams pārvaldīt vienā darbvirsmā – parūpējieties par to, lai atsauksmes kļūst par spēcīgu instrumentu jūsu biznesa stratēģijā!

Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
Google My Business kategorijas

Google My Business kategorijas

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.