Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Ja meklēšanas ekosistēmā parādās dublēti ieraksti par jūsu uzņēmumu, jūs zaudējat laiku, naudu un vērtīgo SEO. Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.

Kā rodas dublētie ieraksti?

Tā ir nepatīkama blakne, kas rodas, ja atjaunojat informāciju par savu uzņēmumu, piemēram, pārzīmološanas vai apvienošanās gadījumā, vai pat tikai tad, ja vienkārši tiek nomainīts tālruņa numurs vai labots nosaukums. Ne visi datu avoti šīs izmaiņas atspoguļo nekavējoties, un informācijas atjaunošanas vietā novecojušais ieraksts paliek aktīvs. Rezultātā dažas vietnes kļūdaini izveido jaunus ierakstus – dublikātus – ar jaunajiem datiem.

Lūk, izplatīts piemērs.

Uzņēmums ir mainījis savu adresi, taču, tā kā ne visi datu lauki tiek atjaunoti vienlaikus, vietne redz divas viena uzņēmuma datu versijas. Vietne pieņem, ka šīs divas adreses pieder diviem dažādiem uzņēmumiem, un nevis atjaunina oriģinālo ierakstu, bet gan izveido vēl vienu. Rezultātā izveidojas divi atsevišķi ieraksti par vienu uzņēmumu – viens ar veco un otrs ar jauno adresi.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Ja uzdosiet vienu un to pašu jautājumu 10 cilvēkiem, jūs saņemsiet 10 dažādas atbildes. Kā zināt, kura atbilde ir pareizā? Turpretī, ja jūs uzdodat vienu un to pašu jautājumu 10 cilvēkiem un saņemat no visiem vienādu atbildi – tad gan varat būt droši, ka atbilde ir pareiza! Digitālie risinājumi darbojas tāpat: jo biežāk un ar lielāku konsekvenci uzņēmuma informācija parādās, jo augstāk tā atradīsies meklēšanas rezultātos. Daudzas kartes, lietotnes, vietnes, digitālie asistenti, meklēšanas rīki, GPS sistēmas un sociālie tīkli dalās ar informāciju. Ja dubultie ieraksti pastāv jebkurā vietā vietējo ierakstu ekosistēmā, pastāv iespēja, ka tie parādīsies arī citās vietnēs. Lielākā daļa digitālo pakalpojumu nezinās, kuriem datiem uzticēties, un tas rada SEO krituma risku. Tikpat būtisks ir fakts, ka dubulti ieraksti rada apjukumu, aizkaitinājumu un negatīvas emocijas klientiem, kuri nepareizas informācijas dēļ nevar ērti sasniegt jūsu uzņēmumu, un tas savukārt var radīt gan kaitējumu reputācijai, gan iespējamās peļņas zudumu.

Novērsiet apjukumu ar SyncMe!

Lai iekļautos mūsdienu uzņēmējdarbības straujajā tempā, vietnes, kartes, lietotnes, digitālie asistenti, meklēšanas rīki, GPS sistēmas un sociālie tīkli nepārtraukti atjaunina savas datubāzes. Nav viena universāla veida, kas derētu visiem, lai novērstu dubultu ierakstu veidošanos, jo katram publicētājam ir sava metode to apkarošanai. Vienīgā iespēja, kā novērst dubulto ierakstu problēmu, – spēlēt pēc katra publicētāja noteikumiem. SyncMe dublikātu novēršanas sistēma risina šo problēmu, ļaujot jums tiešā veidā visās vietnēs kontrolēt datus par jūsu uzņēmumu. Līdz ar to jums nav nepieciešams nepārtraukti apstiprināt, kura ir pareizā informācija, jo vienmēr pastāv tiešā reāllaika komunikācija ar uzticamu avotu! Dublikātu novēršana neļauj publicētājiem pareizos datus aizvietot ar kļūdainu informāciju, kas tiek iegūta no citiem avotiem un kas varētu būt primārais dublikātu cēlonis. Publicētāji vēlas sniegt pēc iespējas precīzāku informāciju, padarot SyncMe par labāko risinājumu gan jums, gan digitālo pakalpojumu lietotājiem, kas mēģina atrast jūs.

SyncMe atbalsta dublikātu likvidēšanu.

SyncMe izvēlas patentētu pieeju un tieši sadarbojas ar dučiem globālo karšu, lietotņu, vietņu, balss asistentu, meklēšanas rīku, direktoriju un sociālo tīklu Knowledge Network, lai nodrošinātu, ka dubultie ieraksti tiek likvidēti pareizi un pilnīgi atbilstoši katra publicētāja ieviestajai labākajai praksei, jūsu klienti saņemtu tikai pareizu informāciju un neveidotos jauni dubulti ieraksti.

Mūsu veiksmes stāsti

Lasiet veiksmes stāstus un padomus par to, kā nodrošināt, lai SyncMe darbotos vislabāk. Turklāt jūs atradīsit daudzas citas noderīgas lietas.

Kā izcelties starp konkurentiem un panākt, lai klienti, meklējot internetā sev nepieciešamās preces un pakalpojumus, atrod tieši tavu uzņēmumu? Un kā stiprināt uzņēmuma reputāciju un iemantot augstu uzticību...
Liela daļa meklēšanas pieprasījumu beidzas, neklikšķinot uz kāda no meklēšanas rezultātiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpiemēro sava SEO stratēģija, lai lietotāju uzmanību piesaistītu jau meklēšanas rezultātos, kā...
Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili dažādos kanālos un tu vēlies saprast, kā tie strādā tava uzņēmuma labā? SyncMe Analītikas sadaļa palīdzēs izvērtēt tavu biznesa profilu veiktspēju! ...

Izmērīt sava uzņēmuma redzamību - BEZ MAKSAS

Pārbaudi, vai klienti var atrast jūsu uzņēmumu tiešsaistē!

Ievadiet savu biznesa informāciju un noskaidrojiet, vai klienti var jūs atrast. Tas ir BEZ MAKSAS.