Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Ja meklēšanas ekosistēmā parādās dublēti ieraksti par jūsu uzņēmumu, jūs zaudējat laiku, naudu un vērtīgo SEO.
Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.

Kā rodas dublētie ieraksti?

Tā ir nepatīkama blakne, kas rodas, ja atjaunojat informāciju par savu uzņēmumu, piemēram, pārzīmološanas vai apvienošanās gadījumā, vai pat tikai tad, ja vienkārši tiek nomainīts tālruņa numurs vai labots nosaukums. Ne visi datu avoti šīs izmaiņas atspoguļo nekavējoties, un informācijas atjaunošanas vietā novecojušais ieraksts paliek aktīvs. Rezultātā dažas vietnes kļūdaini izveido jaunus ierakstus – dublikātus – ar jaunajiem datiem.

Lūk, izplatīts piemērs.

Uzņēmums ir mainījis savu adresi, taču, tā kā ne visi datu lauki tiek atjaunoti vienlaikus, vietne redz divas viena uzņēmuma datu versijas. Vietne pieņem, ka šīs divas adreses pieder diviem dažādiem uzņēmumiem, un nevis atjaunina oriģinālo ierakstu, bet gan izveido vēl vienu. Rezultātā izveidojas divi atsevišķi ieraksti par vienu uzņēmumu – viens ar veco un otrs ar jauno adresi.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Ja uzdosiet vienu un to pašu jautājumu 10 cilvēkiem, jūs saņemsiet 10 dažādas atbildes. Kā zināt, kura atbilde ir pareizā? Turpretī, ja jūs uzdodat vienu un to pašu jautājumu 10 cilvēkiem un saņemat no visiem vienādu atbildi – tad gan varat būt droši, ka atbilde ir pareiza! Digitālie risinājumi darbojas tāpat: jo biežāk un ar lielāku konsekvenci uzņēmuma informācija parādās, jo augstāk tā atradīsies meklēšanas rezultātos. Daudzas kartes, lietotnes, vietnes, digitālie asistenti, meklēšanas rīki, GPS sistēmas un sociālie tīkli dalās ar informāciju. Ja dubultie ieraksti pastāv jebkurā vietā vietējo ierakstu ekosistēmā, pastāv iespēja, ka tie parādīsies arī citās vietnēs. Lielākā daļa digitālo pakalpojumu nezinās, kuriem datiem uzticēties, un tas rada SEO krituma risku. Tikpat būtisks ir fakts, ka dubulti ieraksti rada apjukumu, aizkaitinājumu un negatīvas emocijas klientiem, kuri nepareizas informācijas dēļ nevar ērti sasniegt jūsu uzņēmumu, un tas savukārt var radīt gan kaitējumu reputācijai, gan iespējamās peļņas zudumu.

Novērsiet apjukumu ar SyncMe!

Lai iekļautos mūsdienu uzņēmējdarbības straujajā tempā, vietnes, kartes, lietotnes, digitālie asistenti, meklēšanas rīki, GPS sistēmas un sociālie tīkli nepārtraukti atjaunina savas datubāzes. Nav viena universāla veida, kas derētu visiem, lai novērstu dubultu ierakstu veidošanos, jo katram publicētājam ir sava metode to apkarošanai. Vienīgā iespēja, kā novērst dubulto ierakstu problēmu, – spēlēt pēc katra publicētāja noteikumiem. SyncMe dublikātu novēršanas sistēma risina šo problēmu, ļaujot jums tiešā veidā visās vietnēs kontrolēt datus par jūsu uzņēmumu. Līdz ar to jums nav nepieciešams nepārtraukti apstiprināt, kura ir pareizā informācija, jo vienmēr pastāv tiešā reāllaika komunikācija ar uzticamu avotu! Dublikātu novēršana neļauj publicētājiem pareizos datus aizvietot ar kļūdainu informāciju, kas tiek iegūta no citiem avotiem un kas varētu būt primārais dublikātu cēlonis. Publicētāji vēlas sniegt pēc iespējas precīzāku informāciju, padarot SyncMe par labāko risinājumu gan jums, gan digitālo pakalpojumu lietotājiem, kas mēģina atrast jūs.

SyncMe atbalsta dublikātu likvidēšanu.

SyncMe izvēlas patentētu pieeju un tieši sadarbojas ar dučiem globālo karšu, lietotņu, vietņu, balss asistentu, meklēšanas rīku, direktoriju un sociālo tīklu Knowledge Network, lai nodrošinātu, ka dubultie ieraksti tiek likvidēti pareizi un pilnīgi atbilstoši katra publicētāja ieviestajai labākajai praksei, jūsu klienti saņemtu tikai pareizu informāciju un neveidotos jauni dubulti ieraksti.

Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.