Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.

Viens no svarīgākajiem – jānodrošina maksimāli plaša informācija par sevi digitālajā vidē, sākot ar profesionāli izveidotu biznesa profilu, piemēram, Google, LinkedIn un citās platformās, kur uzņēmumu var meklēt tā potenciālie klienti. Šim nosacījumam ir nopietns pamatojums – Google vēlas nodrošināt saviem lietotājiem vislabāko meklēšanas pieredzi un, lai to panāktu, ir jābūt pārliecībai, ka par uzņēmumu atrodamā informācija, sākot ar uzņēmuma nosaukumu, atrašanās vietu, kontaktinformāciju, mājaslapas adresi, beidzot ar biznesa aprakstu un vizuālo informāciju, ir pietiekami precīza, detalizēta, kvalitatīva un aktuāla. Proti, jo labāk tavs uzņēmums pārvaldīs datus par sevi digitālajā vidē un jo vairāk, turklāt pastāvīgi aktualizētas informācijas būs atrodams par tavu uzņēmumu, jo labāk varēsi “pārliecināt” Google par sava biznesa vērtīgumu – kāpēc tieši tavam uzņēmumam ir jābūt meklēšanā labāk pamanāmam nekā citiem.

Vairāk informācijas par biznesu – ne tikai labākai atrodamībai Google

Kāpēc vispār svarīgi būt pirmajās vietās Google meklēšanā? Uzņēmuma atrodamība jeb redzamība Google ir tikpat svarīga kā, piemēram, jauna fiziska veikala atrašanās vietas plānošana – ja veikals atradīsies uz galvenās ielas, to ieraudzīs vairāk cilvēku un palielināsies iespēja, ka viņi to apmeklēs. Savukārt digitālajā vidē – jo vairāk informācijas par sevi sniegsi, jo labāk Google tevi novērtēs un ļaus būt augstākās pozīcijās, t. i. redzamākam meklēšanā. Un biznesa profili ir būtisks pamats, ar ko sākt, lai tavs uzņēmums būtu labāk atrodams Google, jo tas nodrošinās taviem potenciālajiem klientiem svarīgāko informāciju par tavu biznesu.

Tomēr vieta Google meklēšanā nav vienīgais iemesls, kāpēc rūpēties par sava biznesa informāciju interneta vidē. Tas ir arī veids, kā uzrunāt un iegūt jaunus klientus. Atgriezīsimies pie veikala piemēra – ja veikalam būs skaista izkārtne un pievilcīgs fasādes noformējums, kā arī ja tā preces būs veiksmīgi prezentētas skatlogā (turklāt labi, ja skatloga saturs ik pa laikam pamainīsies, lai veicinātu interesi), vairāk cilvēku vēlēsies tajā ienākt, kā rezultātā palielināsies iespēja uzlabot pārdošanas rezultātus. Tas pats attiecas arī uz informāciju tavā biznesa profilā – tai jābūt kvalitatīvai un uzmanību piesaistošai, kā arī regulāri atsvaidzinātai, lai cilvēki tev uzticētos un vēlētos kļūt par taviem klientiem.

Svarīgi! Lai arī šajā salīdzinājumā runājam par veikalu, šo konceptu var attiecināt uz jebkuru biznesu, kam ir vismaz viena fiziska atrašanās vieta!

Kā iegūt vairāk klikšķu meklēšanas rezultātos un paaugstināt mājaslapas apmeklētību?

Vairāk informācijas par biznesu paaugstina uzņēmuma redzamību meklēšanā un veicina tā mājaslapas apmeklējumu – to apliecina arī Amerikas Savienotajās Valstīs bāzētā, vadošā tehnoloģiju un zīmolu pārvaldības uzņēmuma Yext 2021. gadā veiktais pētījums, kurā tika pētīts vairāk nekā tūkstotis uzņēmumu. Yext izvirzīja nozīmīgākos informācijas laukus, kam jābūt aizpildītiem uzņēmuma biznesa profilā katram biznesa tipam, tādus kā uzņēmuma nosaukums, kontaktinformācija, logo, apraksts, mājaslapas adrese, darba laiks utt. Vairums uzņēmumu aizpildīja vidēji 86% informācijas lauku. Lai gan tas ir ļoti labs rādītājs, tomēr tas liecina, ka ir vieta uzlabojumiem. Yext pētījumā tika secināts, ka uzņēmumi, kas aizpildījuši vairāk par 86% biznesa profila, guva par 43% labākus rezultātus meklētājprogrammā (lielāku URL parādīšanās reižu skaitu meklēšanas rezultātos) un par 62% vairāk klikšķu.

Vairāk informācijas nozīmē arī lielāku auditorijas iesaisti –  ne tikai redzamību

Tas, ka piepildītāks biznesa profils vairāk palielināja auditorijas iesaisti (+62%) nekā URL parādīšanās reižu skaitu meklēšanas rezultātos jeb impresijas (+43%), visticamāk, skaidrojams ar to, ka uzņēmuma biznesa profils bija ne vien labāk redzams meklēšanā, bet arī šķita vilinošāks lietotājiem, liekot domāt, ka tas satur vairāk informācijas. Ja atkal salīdzinām ar veikalu – tas ne tikai atradās uz galvenās ielas, bet arī bija pievilcīgi noformēts, kā rezultātā piesaistīja vairāk uzmanības.

Yext izpētīja arī sakarību starp biznesa profilu datu lauku aizpildījumu un klikšķu skaitu. Un secinājums bija šāds: uzņēmumi, kas aizpildīja 90–100% biznesa profila datu lauku (A), vidēji ieguva 6,91 miljonus klikšķu; tie, kas aizpildīja 86–90% (B) – 4,63 miljonus klikšķu, savukārt uzņēmumi, kas aizpildīja 78–85% lauku (C), ieguva 3,12 miljonus klikšķu. Tātad uzņēmumi, kas bija aizpildījuši visvairāk biznesa profila informācijas lauku – A, ieguva par 49% vairāk klikšķu meklēšanas rezultātu sarakstā nekā B uzņēmumi, savukārt B uzņēmumiem klikšķu skaits bija par 48% lielāks nekā C uzņēmumiem.

Līdzīgs efekts tika novērots arī ar impresijām jeb mājaslapas adreses parādīšanās reižu skaitu meklēšanas rezultātos. A uzņēmumi guva vidēji 433 miljonus impresiju, B uzņēmumi – 251 miljonu, bet C – 210 miljonus impresiju. Kā redzams, skaitļi ir ievērojami lielāki, kas, iespējams, saistīts ar to, ka uzņēmumi ar vairākām filiālēm, kas turklāt aizpildīja gandrīz katru informācijas lauku biznesa profilā, meklēšanas rezultātos izcēlās krietni vairāk un klikšķu skaita ziņā drīzāk sacentās savā starpā nekā ar konkurējošiem uzņēmumiem. Līdz ar to, saskaitot klikšķus visām viena uzņēmuma filiālēm kopā, sanāk iespaidīgs skaitlis.

Veiktais pētījums lieliski parāda, cik liela nozīme ir tam, kādu informācijas apjomu uzņēmums par sevi nodrošina digitālajā vidē. Proti, uzņēmumiem, kas visaktīvāk pārvalda savu biznesa profilu un publicē maksimāli daudz informācijas par sevi, ir krietni veiksmīgāki rezultāti – lielāks apmeklējums un biežāka atrādīšana Google, un tādējādi arī vairāk iespēju iegūt jaunus klientus un uzlabot pārdošanas apjomus. Aicinām arī tevi ņemt to vērā, dodoties pretim saviem biznesa mērķiem!

Avots: https://www.yext.com/blog/2022/10/businesses-with-better-information-get-62-percent-more-clicks

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Sazinies ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.