
SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem
SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs, meklētājprogrammās un karšu pakalpojumos, tostarp Google My Business, bing.com, yandex.ru, Waze, kā arī Facebook, un rūpēties par to aktualizēšanu. Līdz ar to uzņēmumi ir pārstāvēti daudzās tīmekļa vietnēs un potenciālie klienti tos var sasniegt.
Mūsdienās ar mājaslapu var nepietikt – uzņēmumam jābūt atrodamam dažādos portālos tīmeklī vai dažādās lietotnēs. Vēl viens svarīgs arguments par aktuāliem un vienādiem uzņēmuma datiem visās vietās internetā ir ietekme uz Google reitingu. Jo vairāk kāda uzņēmuma profilu ar vienādu nosaukumu un identisku kontaktinformāciju Google atrod, jo nozīmīgāks vērtējums ir meklēšanas rezultātiem. Pateicoties uzlabotajam vērtējumam Google meklēšanas rezultātu sarakstā, uzņēmumi gūst labumu – tie palielina savu sasniedzamību jaunu klientu iegūšanai.
Ar SyncMe uzņēmuma profilu pārvaldīšana ir ērta un vienkārša! Ietaupiet savu laiku un parūpējieties, lai lietotājs jūs atrod tieši tur, kur meklē – pārvaldiet visu uzņēmuma informāciju internetā vienuviet!
Dalies ar šo rakstu!
Saistītās ziņas

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?
