Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās. Saskaņā ar starptautiskā sabiedrisko attiecību uzņēmuma Edelman ikgadējā Uzticības barometra datiem, izvēloties preci vai pakalpojumu, uzticība zīmolam pircējam ir teju tikpat svarīga kā cena un kvalitāte. 81% respondentu apgalvo, ka, pieņemot lēmumu, viņiem ir jāuzticas uzņēmumam, tomēr tikai 34% patiešām uzticas zīmoliem, ko patērē.

Kā palielināt uzticību jūsu uzņēmumam?

Kas vispār ir uzticēšanās un vai zīmola un patērētāja saskarsmē būtu ko mācīties no cilvēku savstarpējām attiecībām? Lai gan mijiedarbība ar zīmoliem, bez šaubām, ir atšķirīga, godīgas un cilvēcīgas komunikācijas principi ir efektīvi arī biznesā.

  1. Atzīstiet savas kļūdas

Neviens uzņēmums nevēlas saņemt negatīvas atsauksmes, tomēr ikviens pieļauj kļūdas, un pavisam no tām izvairīties nav iespējams. Problēmas nedrīkst ignorēt – tās ir jārisina. Uzņēmumam ir jāsniedz operatīvas un saturīgas atbildes uz klientu atsauksmēm internetā – kā pozitīvajām, tā negatīvajām.

Kāpēc ir svarīgi reaģēt uz atsauksmēm?

  • Atbildēšana uz atsauksmēm parāda, ka uzņēmums ieklausās savā klientā.
  • Ja uzņēmums analizē atsauksmes un uz tām reaģē, ir redzams, ka uzņēmums ir spējīgs attīstīties.
  • Atbildēšana liecina par to, ka uzņēmums veic visus iespējamos pasākumus problēmas risināšanai.

Ja uzņēmuma biznesa profilā ir atrodamas tikai pozitīvas atsauksmes, tām zūd ticamība. Ir skaidrs, ka ne vienmēr viss izdodas nevainojami. Uzņēmuma tēlam daudz lietderīgāk būs, ja starp pozitīvajām atsauksmēm parādīsies arī negatīvās – ar nosacījumu, ka uz tām uzņēmums sniedzis izvērstas un saturīgas atbildes, apliecinot, ka patiešām ir iedziļinājies klienta problēmā. Vienlaikus ir svarīgi rūpēties par to, lai vairums vērtējumu būtu pozitīvi, savukārt negatīvās atsauksmes būtu saistītas ar mazāk nozīmīgiem jautājumiem.

88% patērētāju uzticas tiešsaistes atsauksmēm, un pozitīvas atsauksmes spēj palielināt pārdošanas apjomu aptuveni par 18%. Lai stiprinātu klientu uzticību jūsu uzņēmumam, atzīstiet kļūdas brīžos, kad tādas tikušas pieļautas, un piedāvājiet risinājumus!

  1. Neaizraujieties ar uzņēmuma reklamēšanu

Mūsdienu biznesa vidē pastāvīga sevis reklamēšana nerada pārliecinošu iespaidu – ieraksti un komentāri, kuros uzņēmums slavē savu preci vai pakalpojumu, patērētāju ātri nogurdina. Uzticību rada uzņēmumi, kuri ne tikai runā par sevi, bet arī ieklausās klientā un piedāvā vērtīgu informāciju. Šeit palīdzēs profesionāla un pārdomāta satura mārketinga stratēģija, ļaujot radīt zīmola tēlu, kam uzticas.

Bieži vien uzņēmumi nenovērtē lasītāja analītiskās prasmes un izmanto satura mārketingu tikai tādēļ, lai veidotu pozitīvu reklāmu par savu biznesu. Tomēr tā nav pareizā pieeja. Labs satura mārketings sevī iekļauj arī objektīvas žurnālistikas elementus, tas runā par lasītāju vajadzībām, piedāvā vērtīgus risinājumus un norāda uz problēmām, cita starpā piedāvājot uzņēmuma produktu kā iespējamo risinājumu. Starptautiskais satura mārketinga apmācības centrs Content Marketing Institute iesaka mārketinga satura veidošanā izmantot 80/20 principu – 80% satura jābūt lasītājam noderīgam, savukārt 20% var veltīt tam, lai pastāstītu par saviem produktiem vai pakalpojumiem.

  1. Izveidojiet efektīvu komunikācijas stratēģiju

Ir sarežģīti uzminēt, kas klientam nepieciešams, vadoties vien pēc viņa demogrāfiskajiem datiem. Veidojot reklāmas pēc šāda principa, uzņēmēji zaudē vairāk nekā 70% savu potenciālo klientu, liecina Google Research dati. Daudz efektīvāk darbojas nodomu mārketings – uzrunājiet tos interneta lietotājus, kurus jau interesē jūsu prece vai pakalpojums!

Ja cilvēkam nepieciešams kāds produkts, viņš, visticamāk, izmantos atbilstošos atslēgvārdus, lai to sameklētu internetā – meklētājprogrammās, sociālajos tīklos vai Youtube. Tieši šajā brīdī potenciālo klientu nepieciešams uzrunāt, piedāvājot viņam tieši jūsu uzņēmuma preci vai pakalpojumu. Uzņēmuma panākumi nereti atkarīgi no tā, vai klients jūs atradīs tur, kur meklē – jūsu uzņēmumam jābūt pieejamam tajos kanālos, kur uzturas jūsu klienti. Piedāvājot klientiem pareizos risinājumus, tiklīdz viņiem tie ir nepieciešami, veidosies klienta uzticēšanās.

Kā pārvaldīt uzņēmuma informāciju internetā?

Labākai biznesa atrodamībai meklētājprogrammās un augstākai uzticamībai svarīga vienmēr aktuāla, konsekventa, precīza un detalizēta uzņēmuma informācija internetā. Ar SyncMe to ir ļoti vienkārši panākt, jo viena no platformas būtiskākajām priekšrocībām ir iespēja pievienot, aktualizēt un reāllaikā sinhronizēt biznesa profilu informāciju vienlaikus vairākos kanālos.

4 noderīgas SyncMe funkcijas – kā tās palīdz biznesam?

Kā uzņēmumam pastāvīgi būt klientu redzeslokā, veicināt savu reputāciju un atrodamību un vienlaikus ietaupīt laiku? Ērts risinājums ir platforma SyncMe, ar kuras palīdzību iespējams vienuviet pārvaldīt un aktualizēt sava biznesa informāciju vairākos populāros kanālos, kurus ikdienā izmanto uzņēmuma mērķauditorija.

Kas ir lokālais SEO un kā tas var palīdzēt tavam biznesam?

Vēlies maksimāli atraisīt sava uzņēmuma potenciālu vietējā mērogā? Tad ir vērts rūpīgāk pievērsties lokālajam SEO jeb biznesa redzamības uzlabošanai Google vietējās meklēšanas rezultātos. Kā to izdarīt iespējami efektīvāk? Tev noderēs SyncMe!

5 svarīgi iemesli papildināt savu Google Business profilu ar attēliem

Ir teiciens, ka attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Bet vai zināji, kas tas var būt arī tūkstošiem klientu vērts? Ja vēlies izveidot tūlītēju saikni un atstāt paliekošu pozitīvu iespaidu uz savu mērķauditoriju, ir vērts pievērst rūpīgāku uzmanību savu biznesa profilu vizuālajam izskatam.

Kā efektīvi pārvaldīt biznesa profilus dažādās platformās? (VIDEO)

Vai tavam uzņēmumam ir biznesa profili Google, Facebook, Instagram, Waze un citās platformās, un tu prāto, kā tos visus efektīvāk uzturēt? Ir risinājums – platforma SyncMe! Ar tās palīdzību varēsi vienuviet pārvaldīt un atjaunot informāciju vairākos biznesa profilos.
Apple MapsShutterstock.com

Kāpēc tavam uzņēmumam jābūt atrodamam Apple Business Connect?

Apple mobilo ierīču lietotāju skaits nemitīgi pieaug – Latvijā tās izmanto jau teju 30%* iedzīvotāju. Ik dienas viņi lieto dažādas iOs lietotnes. Vai arī tavs uzņēmums ir tajās atrodams?

Atsauksmju pārvaldība: Kāpēc tā ir būtiska tavam biznesam un kā to efektīvi īstenot?

Kāpēc ir svarīgi pievērst rūpīgu uzmanību klientu atsauksmēm, un ko ar tām iesākt, lai panāktu iespējami lielāku ieguvumu biznesam?
biznesa-profils

Pētījums: Uzņēmumi ar plašāku informāciju biznesa profilā iegūst par 62% vairāk apmeklējumu

Uzņēmuma nokļūšana Google meklēšanas rezultātu augšgalā nereti var šķist kā īsts izaicinājums. Lai šo mērķi sasniegtu, jābūt izpildītiem daudz un dažādiem nosacījumiem.
Apple Maps

Mūsu sadarbības partneru tīklam ir pievienojies Apple Maps

SyncMe platforma ik dienu uzņēmumiem Latvijā veiksmīgi palīdz optimizēt biznesa procesus un būt tur, kur ir viņu klienti. Šobrīd SyncMe tīkls ietver vairāk nekā 20 dažādus mārketinga kanālus, ļaujot uzņēmumiem būt vieglāk atrodamiem Google tīklā.
Viltus atsauksmes

Viltus atsauksmes – drauds tavam biznesam!

Ikviens uzņēmums agrāk vai vēlāk saskaras ar negatīvām atsauksmēm. Visbiežāk klienti negatīvās atsauksmes raksta, lai palīdzētu uzņēmumam uzlabot savu servisu un pasargātu citus klientus no šādas negatīvas pieredzes.
atsauksmes

Kā sadzīvot ar negatīvām atsauksmēm?

Mūsdienu digitalizētajā laikmetā neviens vairs neapzvana radus un draugus, lai noskaidrotu atsauksmes par konkrētu produktu vai pakalpojumu, daudz ātrāk un vienkāršāk ir izlasīt citu klientu atsauksmes internetā.
kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas.
Efektīvi atslēgvārdi

Kodolīgi un efektīvi atslēgvārdi, kas strādā tava uzņēmuma labā

Ja esi uzņēmējs, visdrīzāk, tu vēlies gūt uzvaru sīvajā digitālā tirgus konkurencē un parūpēties par to, lai meklētājprogrammas lietotājiem iesaka tieši tevis piedāvāto risinājumu. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku vēlamās preces un pakalpojumus atrod tīmeklī ar atslēgvārdu palīdzību.  
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.