Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās. Saskaņā ar starptautiskā sabiedrisko attiecību uzņēmuma Edelman ikgadējā Uzticības barometra datiem, izvēloties preci vai pakalpojumu, uzticība zīmolam pircējam ir teju tikpat svarīga kā cena un kvalitāte. 81% respondentu apgalvo, ka, pieņemot lēmumu, viņiem ir jāuzticas uzņēmumam, tomēr tikai 34% patiešām uzticas zīmoliem, ko patērē.

Kā palielināt uzticību jūsu uzņēmumam?

Kas vispār ir uzticēšanās un vai zīmola un patērētāja saskarsmē būtu ko mācīties no cilvēku savstarpējām attiecībām? Lai gan mijiedarbība ar zīmoliem, bez šaubām, ir atšķirīga, godīgas un cilvēcīgas komunikācijas principi ir efektīvi arī biznesā.

  1. Atzīstiet savas kļūdas

Neviens uzņēmums nevēlas saņemt negatīvas atsauksmes, tomēr ikviens pieļauj kļūdas, un pavisam no tām izvairīties nav iespējams. Problēmas nedrīkst ignorēt – tās ir jārisina. Uzņēmumam ir jāsniedz operatīvas un saturīgas atbildes uz klientu atsauksmēm internetā – kā pozitīvajām, tā negatīvajām.

Kāpēc ir svarīgi reaģēt uz atsauksmēm?

  • Atbildēšana uz atsauksmēm parāda, ka uzņēmums ieklausās savā klientā.
  • Ja uzņēmums analizē atsauksmes un uz tām reaģē, ir redzams, ka uzņēmums ir spējīgs attīstīties.
  • Atbildēšana liecina par to, ka uzņēmums veic visus iespējamos pasākumus problēmas risināšanai.

Ja uzņēmuma biznesa profilā ir atrodamas tikai pozitīvas atsauksmes, tām zūd ticamība. Ir skaidrs, ka ne vienmēr viss izdodas nevainojami. Uzņēmuma tēlam daudz lietderīgāk būs, ja starp pozitīvajām atsauksmēm parādīsies arī negatīvās – ar nosacījumu, ka uz tām uzņēmums sniedzis izvērstas un saturīgas atbildes, apliecinot, ka patiešām ir iedziļinājies klienta problēmā. Vienlaikus ir svarīgi rūpēties par to, lai vairums vērtējumu būtu pozitīvi, savukārt negatīvās atsauksmes būtu saistītas ar mazāk nozīmīgiem jautājumiem.

88% patērētāju uzticas tiešsaistes atsauksmēm, un pozitīvas atsauksmes spēj palielināt pārdošanas apjomu aptuveni par 18%. Lai stiprinātu klientu uzticību jūsu uzņēmumam, atzīstiet kļūdas brīžos, kad tādas tikušas pieļautas, un piedāvājiet risinājumus!

  1. Neaizraujieties ar uzņēmuma reklamēšanu

Mūsdienu biznesa vidē pastāvīga sevis reklamēšana nerada pārliecinošu iespaidu – ieraksti un komentāri, kuros uzņēmums slavē savu preci vai pakalpojumu, patērētāju ātri nogurdina. Uzticību rada uzņēmumi, kuri ne tikai runā par sevi, bet arī ieklausās klientā un piedāvā vērtīgu informāciju. Šeit palīdzēs profesionāla un pārdomāta satura mārketinga stratēģija, ļaujot radīt zīmola tēlu, kam uzticas.

Bieži vien uzņēmumi nenovērtē lasītāja analītiskās prasmes un izmanto satura mārketingu tikai tādēļ, lai veidotu pozitīvu reklāmu par savu biznesu. Tomēr tā nav pareizā pieeja. Labs satura mārketings sevī iekļauj arī objektīvas žurnālistikas elementus, tas runā par lasītāju vajadzībām, piedāvā vērtīgus risinājumus un norāda uz problēmām, cita starpā piedāvājot uzņēmuma produktu kā iespējamo risinājumu. Starptautiskais satura mārketinga apmācības centrs Content Marketing Institute iesaka mārketinga satura veidošanā izmantot 80/20 principu – 80% satura jābūt lasītājam noderīgam, savukārt 20% var veltīt tam, lai pastāstītu par saviem produktiem vai pakalpojumiem.

  1. Izveidojiet efektīvu komunikācijas stratēģiju

Ir sarežģīti uzminēt, kas klientam nepieciešams, vadoties vien pēc viņa demogrāfiskajiem datiem. Veidojot reklāmas pēc šāda principa, uzņēmēji zaudē vairāk nekā 70% savu potenciālo klientu, liecina Google Research dati. Daudz efektīvāk darbojas nodomu mārketings – uzrunājiet tos interneta lietotājus, kurus jau interesē jūsu prece vai pakalpojums!

Ja cilvēkam nepieciešams kāds produkts, viņš, visticamāk, izmantos atbilstošos atslēgvārdus, lai to sameklētu internetā – meklētājprogrammās, sociālajos tīklos vai Youtube. Tieši šajā brīdī potenciālo klientu nepieciešams uzrunāt, piedāvājot viņam tieši jūsu uzņēmuma preci vai pakalpojumu. Uzņēmuma panākumi nereti atkarīgi no tā, vai klients jūs atradīs tur, kur meklē – jūsu uzņēmumam jābūt pieejamam tajos kanālos, kur uzturas jūsu klienti. Piedāvājot klientiem pareizos risinājumus, tiklīdz viņiem tie ir nepieciešami, veidosies klienta uzticēšanās.

Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
Google My Business kategorijas

Google My Business kategorijas

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Cik labi tu pazīsti savus klientus?

Uzņēmējdarbībā, kas ir balstīta digitālajā vidē, ļoti daudz ko nosaka klikšķi. Ir svarīgi atcerēties, ka aiz katra klikšķa stāv reāls klients, kas potenciāli ir gatavs iegādāties tevis piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.
Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google My Business posti – vietējiem uzņēmumiem saziņai ar klientiem

Google piedāvā bezmaksas rīku Google My Business (GMB), ar kuru uzņēmumi un organizācijas var kļūt pamanāmāki interneta tiešsaistē. Īpaša GMB funkcija ir Google posti (ziņojumi).
SyncMe – Kāpēc biznesa profili ir vēl svarīgāki?

Kāpēc digitālā klātbūtne 2021. gadā kļūst vēl svarīgāka?

2020. gada sākumā neviens nevarēja paredzēt tik strauju digitālo platformu popularitātes pieaugumu gada laikā – cilvēki dažādo ierobežojumu rezultātā izmantoja digitālo vidi visdažādākajām vajadzībām: lai pandēmijas laikā sazinātos ar citiem, strādātu un arī izklaidētos.

Kā SyncMe var atvieglot tava biznesa ikdienu?

Ja vēl nesen uzņēmumam pietika vien ar mājaslapu, lai sasniegtu savus potenciālos klientus, tad tagad tā vairs nav. Klientus nepieciešams uzrunāt tur, kur tie uzturas, piemēram, sociālajos medijos.
Novērsiet savu datu dublēšanos internetā

Novērsiet savu datu dublēšanos internetā!

Kas ir dublēts ieraksts? Tas parādās, ja vietējais uzņēmums noteiktā vietnē, kartē, lietotnē, direktorijā, meklēšanas rīkā vai sociālajā tīklā tiek parādīts vairāk nekā vienu reizi.
Syncme - profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – profilu reģistrēšanas pakalpojums uzņēmumiem

SyncMe – tā sauc jauno Latvijas Tālruņa piedāvāto pakalpojumu. Latvijas Tālrunis nesen ir sācis izstrādāt uzņēmumu profilus maziem un vidējiem uzņēmumiem, reģistrēt tos 25 tiešsaistes vietnēs.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Google My Business profils – jūsu vizītkarte Google meklētājprogrammā!

Google My Business profils ir bezmaksas rīks, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt augstākus rezultātus Google tīklā – Google Search un Google Maps.
Pārvaldiet sava uzņēmuma kontus

Pārvaldiet sava uzņēmuma Facebook, Google My Business un citus kontus ar SyncMe

Lai uzņēmuma informācija sasniegtu augstākas pozīcijas lietotāja meklēšanas rezultātos, ir svarīgi pievērst uzmanību vairākiem kanāliem. Mēs esam izcēluši divus svarīgākos – Facebook un Google My Business.

Aktuāla informācija internetā – tiešākais ceļš pie jūsu klientiem

Līdz ar mākslīgā intelekta attīstību, dažādas meklētājprogrammas ik dienas kļūst arvien gudrākas, arvien labāk iemācās izprast meklētāju vajadzības un sniegt tām atbilstošus meklējumu rezultātus.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Pandēmijas laikā Google pakalpojumi kavējas vairāk nekā ierasts

Līdzīgi kā uzņēmumi visā pasaulē, arī Google šobrīd veic virkni pasākumu, lai ierobežotu Covid-19 izplatību un aizsargātu savus darbiniekus – izmaiņu veikšana un apstiprināšana var aizņemt ilgāku laiku nekā ierasts.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.