kas ir seo

Kas ir SEO, kādēļ tas ir nepieciešams un kā to uzlabot?

Pēc statistikas mūsu platuma grādos lietotāji izmanto pasaulē populārāko meklētājprogrammu Google Search vismaz 3 reizes dienā. 

Daudziem Google Search ir pirmā vieta, kur vērsties pēc palīdzības, padoma vai informācijas. Ik sekundi Google meklētājprogramma apstrādā vairāk nekā 60 000 unikālo vaicājumu, lai katram lietotājam piedāvātu individuāli pielāgotu, precīzu, aktuālu un uzticamu saturu.

vietņu statistika

SEO jeb meklētājoptimizācija ir māksla pārliecināt meklētājprogrammu, ka tieši tevis veidotais saturs ir labākā un uzticamākā atbilde konkrētajam vaicājumam. Tas nozīmē, ka veiksmīgi izveidots SEO var būtiski uzlabot tava uzņēmuma interneta vietnes pozīcijas meklēšanas rezultātus pēc ievadītajiem atslēgas vārdiem.

Google Search augsti vērtē lietotāju uzticamību, līdz ar to arī pieeja rezultātu atlasei ir visai nopietna. Vērā tiek ņemti daudzi faktori, piemēram, vai autors ir uzskatāms par zinošu un cienījamu savas jomas speciālistu; cik plaši pārstāvētais zīmols ir atpazīstams vietējā tirgū; cik uzticama ir uzņēmuma mājaslapā izvietotā informācija; vai atsauces uz konkrēto preci vai pakalpojumu ir atrodamas arī citu autoritatīvu nozares līderu mājaslapās un citi faktori.

Tātad, strādājot pie meklētājoptimizācijas, ir svarīgi parūpēties par to, lai uzņēmuma digitālā vizītkarte maksimāli precīzi atspoguļo tā darbības virzienu, kompetenču spektru, pieredzi, kā arī klientu un sadarbības partneru pozitīvo vērtējumu.


SyncMe – efektīvs, vienkāršs un uzticams risinājums uzņēmuma meklētājoptimizācijai

No 2021. gada SIA “Latvijas Tālrunis” piedāvā SyncMe profilu reģistrēšanas pakalpojumu uzņēmumiem, kas ļauj vienuviet pārvaldīt un analizēt svarīgākos datus par uzņēmuma digitālo klātbūtni, salīdzināt savus un konkurentu panākumus Google meklētājā, uzturēt atgriezenisko saiti ar klientiem un veikt daudzas citas darbības. Ar SyncMe palīdzību tu vari:

  • ātri un vienkārši palielināt e-veikala apgrozījumu vai mājaslapas apmeklējumu;
  • atjaunināt visu aktuālo informāciju par uzņēmumu;
  • piesaistīt un noturēt jaunus klientus;
  • ērti pārvaldīt visus svarīgos uzņēmuma profila kontus vienuviet un veikt citas darbības.

SyncMe uzlabo meklēšanas algoritmus un optimizē tos meklētājprogrammām (SEO). Tas palielina iespēju biežāk tikt atlasītiem karšu lietojumprogrammās, kā arī redzamība dažādās lietotnēs kļūst izteiktāka un biežāk ir augstāks rādījums meklēšanas rezultātos.

Zemāk mēs esam apkopojuši vairākas būtiskas SyncMe priekšrocības, kas palīdz uzlabot uzņēmuma atrodamību Google Search, Facebook, Google Maps, Yandex, TripAdvisor un daudzās citās tiešsaistes vidēs, kā arī atvieglo uzņēmuma profilu administrēšanu.


Vienmēr precīza, uzticama un aktuāla informācija par uzņēmumu

Mājaslapa, Google My Business, Facebook un citas digitālās platformas ir tīkli, kur atrodas tavi potenciālie klienti. Tiešsaistes profili lietotājiem palīdz ātri vien atrast visu svarīgāko informāciju par uzņēmumu – darba laiku, atrašanās vietu, mājaslapas adresi, e-pastu, tālruni un citu informāciju. Tomēr jāņem vērā, ka profilu daudzveidība nāk arī ar lielāku atbildību klientu priekšā. Piemēram, ja uzņēmums pāriet uz saīsināto darba laiku vai maina lokāciju, aktuālajai informācijai ir jābūt atspoguļotai visos profilos vienlaicīgi. Ja ir nepieciešams veikt izmaiņas pamata informācijā, tev vairs nav tas jādara atsevišķi katrā platformā. Ar SyncMe var ievietot nepieciešamo informāciju gan Google Maps, gan Facebook, gan arī visās citās platformās, kur uzņēmumam ir profils.


Daudzveidīgs saturs

Kvalitatīvs un daudzveidīgs saturs rada uzticamību, kā arī paaugstina uzņēmuma redzamību dažādās lietotnēs un rādījumus meklēšanas rezultātos līdz pat 50%. Īsi un kodolīgi apraksti, pārskatāma informācija par preču piedāvājumu, augstvērtīgs vizuālais materiāls – visi šie faktori uzlabo uzņēmuma reitingu Google Search atlases rezultātos. Lai atvieglotu informācijas pārvaldīšanu vairākās platformās, SyncMe sniedz iespēju vienuviet papildināt foto un video galerijas, atjaunināt informāciju par preču, pakalpojumu, kā arī pārstāvēto zīmolu klāstu, informēt par jaunumiem un aktuālajiem piedāvājumiem, izveidot pārskatāmu preču katalogu, ēdienkarti un veikt citas darbības.


Atslēgas vārdi un kategorijas

Iepriekšējā rakstā mēs apskatījām, cik liela nozīme SEO stratēģijas izveidē ir pareizi izvēlētiem atslēgas vārdiem. Lai SEO efektīvi strādātu uzņēmuma labā, ir svarīgi apzināt, izpētīt un izvēlēties ne tikai tos atslēgas vārdus, kas raksturo tā darbības virzienu, bet arī palīdz lietotājiem atrast to, ko viņi meklē. Google My Business profila kategorijas ir vēl viens svarīgs faktors, kas uzlabo zīmola reitingu meklētājprogrammas atlasē. Lai palielinātu iespēju biežāk tikt atlasītam meklēšanas rezultātos, SyncMe piedāvā norādīt līdz 100 papildu atslēgas vārdiem un 10 kategorijām.


Ērta saziņa ar klientiem

Aktīva un regulāra aktuālās informācijas izvietošana dažādos tiešsaistes profilos (mājaslapā, Google My Business, sociālajos tīklos) paaugstina uzņēmuma uzticamības rādītājus. Veidojot jaunu saturu, ir svarīgi izvēlēties reālistiskus mērķus un grafiku – cik bieži un kāda veida informāciju publicēt. Nevajadzētu pārslogot profilu ar vairākām ziņām vienas dienas laikā. Savukārt retas un neregulāras publikācija diez vai spēs ilgtermiņā noturēt lietotāju uzmanību un veicināt interesi par saturu. Ar SyncMe palīdzību tu vari izveidot jaunu ziņu un to publicēt uzņēmuma mājaslapā, Facebook un Google My Business profilos, kā arī izveidot publikāciju grafiku, ļaujot SyncMe automātiski publicēt iepriekš sagatavotās ziņas tevis izvēlētajā dienā un laikā.

Atsauksmes


Klientu atsauksmes un recenzijas

Klientu atsauksmes un recenzijas ir vēl viens instruments, kas palīdz uzlabot meklēšanas algoritmus. Laba atsauksme, komentārs un jebkāda cita pozitīva iesaiste liecina par to, ka lietotāji augsti novērtē iegādāto preci, saņemto pakalpojumu vai padomu. Protams, arī negatīva pieredze var kļūt par labu iespēju uzrunāt klientu, lai kopīgi meklētu pieņemamu risinājumu.

SyncMe ir vairākas funkcijas, kas palīdz pārvaldīt klientu atsauksmes. Savā SyncMe darbvirsmā tu vienmēr vari aplūkot visas atsauksmes no vairākiem uzņēmuma profiliem, ierakstīt komentāru, kā arī klientam nosūtīt uzaicinājumu novērtēt jūsu sadarbību.


Aktuālo datu analīze

Viena no jaudīgākajām SyncMe sadaļām Analytics sistemātiski apkopo un atspoguļo pilnu informāciju par meklēšanas vaicājumu skaitu, atspoguļo, cik bieži uzņēmums tiek atlasīts Google lokālajā pakā, kādi atslēgas vārdi visveiksmīgāk nostrādā meklēšanas sistēmā, cik reižu uzņēmuma profils tiek attēlots meklēšanas rezultātos, cik reižu lietotāji veic darbības, uzklikšķinot uz tādām Google opcijām kā, piemēram, “Zvanīt”, “Atrašanās vieta” vai “Tīmekļa vietnes”. SyncMe Competitors un Search Tracker sadaļa ir vēl viens ļoti īpašs pakalpojums, kas palīdz salīdzināt savus un konkurentu panākumus Google meklētājā pēc izvēlētajiem atslēgvārdiem.

SIA “Latvijas Tālrunis” sadarbojas ar vairākiem tūkstošiem uzņēmumu, kuri koncentrējas uz savu pamatdarbību un labprāt uztic mums rūpes par visiem interneta mārketinga izaicinājumiem – mājaslapu izstrāde un satura veidošana, SEO optimizēšana un atslēgas vārdu izpēte, digitālo profilu izveide un citas aktivitātes. Mēs sniedzam pilna cikla servisu, un tas nozīmē, ka tu vari saņemt visu nepieciešamo atbalstu vienuviet.

Kā izsekot līdzi klientu atsauksmēm un kāpēc tas ir svarīgi?

Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs, kam ir būtiska loma pārdošanas veicināšanā. Tomēr, lai parūpētos par pozitīvu uzņēmuma reputāciju internetā ilgtermiņā, ar to vien, ka cilvēki atstāj atsauksmes, ir par maz, – ir svarīgi tās arī rūpīgi pārraudzīt
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums

info@syncme.lv

Blaumaņa 38/40,
Rīga, LV-1010

67770711
support@syncme.lv

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.