Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad!

Viens no būtiskākajiem faktoriem, kas veido uzņēmuma panākumus, nenoliedzami, ir laba reputācija. Tā ļauj piesaistīt jaunus klientus un uzticamus darbiniekus, palīdz nokļūt soli priekšā konkurentiem un paver arvien jaunas iespējas biznesa attīstībai.

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.

88% interneta lietotāju lasa atsauksmes un komentārus tiešsaistē


Kā liecina digitālā izdevuma Seach Engine Land dati, aptuveni 88% interneta lietotāju lasa atsauksmes un komentārus tiešsaistē, lai izvērtētu uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un pieņemtu lēmumu par to, kuru pakalpojumu izvēlēties. Ir izveidotas atsevišķas vietnes, kas koncentrējas tikai uz klientu atsauksmēm, piemēram, TripAdvisor un Trustpilot, savukārt klasiskos uzņēmumu profilus, piemēram, vietnēs Facebook un Google, papildina atsauksmju sadaļas, kur iespējams atstāt novērtējumu, komentāru un pievienot attēlus. Ir ļoti svarīgi, lai uzņēmums ne vien seko līdzi publicētajām atsauksmēm, bet arī sniedz atbildes uz tām un ņem tās vērā, pilnveidojot savus pakalpojumus un servisu.

Ja klientu atsauksmes tiek pareizi pārvaldītas, tās sniegs virkni ieguvumu jūsu biznesam. Pozitīvas atsauksmes palīdz pircējam pieņemt lēmumu iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu, veicina uzticēšanos jūsu zīmolam, kā arī palīdz pircējam izvēlēties sev piemērotāko produktu no jūsu piedāvātā sortimenta, tādējādi palielinot iespēju, ka jūs iegūsiet apmierinātu un lojālu klientu. Savukārt negatīvās atsauksmes, uz kurām sniegtas korektas atbildes, apliecina, ka jums rūp jūsu klienti, ļauj atrisināt problēmsituācijas un jau atkal – norāda uz to, ka esat uzņēmums, kam var uzticēties. Vēl vairāk – reālu klientu publicētās atsauksmes uzlabo jūsu uzņēmuma lokālo SEO un palīdz pakāpties augstāk meklētājprogrammu atlases rezultātos. Dažādos profilos publicētās atsauksmes tāpat iespējams publicēt jūsu uzņēmuma mājaslapā, stiprinot zīmola tēlu un uzlabojot lapas SEO.

Atsauksmju ievietošanas vietnes

Atsauksmju publicēšanas vietnes – Google My Business, Facebook, Trustpilot.



Atbildiet uz tiešsaistes atsauksmēm un iegūstiet lojālus klientus!

Lai gan stratēģijas izstrāde atsauksmju un komentāru apsekošanai un atbildēšanai var šķist darbietilpīga, to būtu nepieciešams ieviest ikvienam uzņēmumam, kam rūp sava tiešsaistes reputācija.

  • Iegūstiet pārvaldes tiesības sava uzņēmuma biznesa profiliem visās platformās, kur tie izvietoti.
  • Sniedziet korektas un izvērstas atbildes uz visām klientu atsauksmēm – kā pozitīvajām, tā negatīvajām. Operatīvi atbildiet uz lietotāju jautājumiem un sniedziet palīdzību, ja tas nepieciešams. Parādiet, ka jūsu uzņēmumā ir augsta klientu apkalpošanas kvalitāte un jums rūp savi klienti.
  • Pievērsiet uzmanību atsauksmju saturam. Ir vērts ņemt vērā klientu negatīvo pieredzi, lai uzlabotu sava produkta vai pakalpojuma kvalitāti, piegādes servisu un citus faktorus.
Atsauksmju pārvaldīšana Syncme


Visas atsauksmes par jūsu uzņēmumu vienuviet!

Klientu atsauksmes visbiežāk atrodamas vairākās tīmekļa vietnēs. Kā sekot līdzi tām visām, sistematizēt tās un laikus sniegt atbildes? Sasaistot savus biznesa profilus ar SyncMe, jūs varēsiet reāllaikā vienā darbvirsmā pārvaldīt visu profilu atsauksmes, tostarp Google, Facebook, Foursquare un TripAdvisor. Šeit iespējams arī iestatīt paziņojumus par jaunām atsauksmēm, meklēt un filtrēt atsauksmes pēc konkrētiem kritērijiem, kā arī analizēt, kā klientu atsauksmes mainās dažādos laika posmos un vietās. Izmantojot SyncMe Reviews, jūs izveidosiet efektīvu atsauksmju kontroles stratēģiju, kas būs būtisks ieguldījums jūsu reputācijai internetā.

Kā izsekot līdzi klientu atsauksmēm un kāpēc tas ir svarīgi?

Pētījumi liecina, ka deviņi no desmit pircējiem, pirms iegādāties preci vai pakalpojumu no kāda konkrēta uzņēmuma, meklē atsauksmes par to internetā. Atsauksmes ir galvenais uzņēmuma tiešsaistes reputācijas rādītājs, kam ir būtiska loma pārdošanas veicināšanā. Tomēr, lai parūpētos par pozitīvu uzņēmuma reputāciju internetā ilgtermiņā, ar to vien, ka cilvēki atstāj atsauksmes, ir par maz, – ir svarīgi tās arī rūpīgi pārraudzīt
Vērtīgas atsauksmes pamatprincipi

Kā uzrakstīt vērtīgas atsauksmes, un kāpēc tās ir svarīgas?

Ikviens no mums kaut reizi mūžā ir uzrakstījis kādu labu vai ne tik labu atsauksmi, kā arī mēs visi regulāri izpētām citu cilvēku sniegtās atsauksmes, un bieži vien, tieši atsauksmes ir tās, kas palīdz mums pieņemt gala lēmumu par konkrētā pakalpojuma iegādi.
Tēla uzturēšana tiešsaistē

Ko citi domā par jūsu biznesu? Publiskā tēla uzturēšana tiešsaistē ir svarīgāka nekā jebkad

Pieaugot tehnoloģiju nozīmei ikdienā, vien ar dažiem klikšķiem iespējams atrast ne tikai informāciju par uzņēmumu, bet arī tā klientu atsauksmes, līdz ar to biznesa reputācija internetā tieši ietekmē uzņēmuma klientu plūsmu un potenciālos ieņēmumus.
google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Google my business profila kategorija – cik svarīga tā ir?

Kaut gan digitālo mārketingu varētu raksturot kā nepārtrauktu procesu, kas pielāgojas uzņēmuma ikdienai un atspoguļo tā ilgtermiņa attīstības virzienu, ir daži ļoti konkrēti, praktiski un salīdzinoši vienkārši instrumenti, kuri jau šodien var sākt strādāt tava uzņēmuma labā.
Vai laba atsauksme var strādāt jūsu labā?

Kā klientu atsauksmes var strādāt jūsu uzņēmuma labā?

Nav šaubu, ka pozitīvas atsauksmes ir viens no kritērijiem, kas uzņēmumam ļauj piesaistīt jaunus klientus un stiprināt biznesa reputāciju.

Kāpēc ir svarīgi, lai uzņēmuma informācija internetā ir pareiza?

Internets mūsdienās kļuvis par teju neizsmeļamu informācijas krātuvi, kur iespējams atrast it visu nepieciešamo, tai skaitā datus par dažādiem uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem.

Trīs uzvedības modeļi, kas ļaus iegūt klientu uzticību

Laikā, kad pircējiem pieejams arvien plašāks dažādu preču un pakalpojumu klāsts, patērētāju gaidas pastāvīgi pieaug, taču uzticība zīmoliem – samazinās.

Kurš jūsu uzņēmumā atbild uz lietotāju atsauksmēm?

Klientu atsauksmes par uzņēmumu ir viens no elementiem, kas veido biznesa tēlu un reputāciju.

Klients vēlas iegādāties! Kā parūpēties, lai darījums notiek?

Kā pareizi pārdot preci vai pakalpojumu cilvēkam, kurš jau ir gatavs veikt pirkumu, taču viņam nepieciešams pēdējais stimuls? Šeit talkā nāk nodomu mārketings.